Zoover

2008

ECHT FANTASTIES

audrey woning
9-11-2008

wij zijn in juni nar limak lara geweest

echt alles was top

zwembaden echt perfect

kindervriendelijkheid ook prima.

de shows zijn ook er leuk voor jong en oud

de kamers zijn erg luxe en ruim

het eten is in een woord 'PERFECT'

wij gaan zeker nog een keer

ps: neem voor een dag een sultan huisje echt heel leuk!!!

snel boeken hoor!!!!!!

Gereisd Familie in juni 2008

Super behandeling in gehele hotel

Familie van Hees
4-11-2008

Voor de tweede keer in dit hotel geweest. We hebben rechtstreeks met het hotel gemaild omdat we met onze sieraden wat problemen hadden. We zijn echt super opgevangen en geholpen, zeker door de manager van de guestrelation, door Asuman Bilici. Zij heeft ons super geholpen en begeleid met alles. Ook bij de juwelier werden we super geholpen, super tevreden. Kan een ieder deze juwelier aanbevelen. Deze is vele malen beter dan welke "juwelier bazaar" of waar dan ook. De juwelier heet Vertrau. Terugkomende op het hotel, dit is echt aan te bevelen. Kamers zeer ruim, personeel zeer vriendelijk en attent. Echt een hotel dat staat voor de gasten, als er problemen zijn worden deze direct opgelost. Hebben al 7 jaar 5 sterren hotels gehad in Lara maar Limak Lara steekt voor wat betreft service boven alles uit. Zo iets hebben wij nog nooit ervaren.

Prijs kwaliteit perfect. Dus echt aan te bevelen.

Foto van Asuman Bilici en de juwelier, die wij ten zeerste aanbeveel zet ik zo op de site

Genieten!!

Rina
2-11-2008

Wat een geweldig hotel!

Zalig eten en een hele ruime keuze, voor alle 3 gangen en daar tussendoor kan je ook nog van alles krijgen.

Mooie, schone, ruime kamers.

Heel erg vriendelijk personeel; kunnen ze in vele andere landen een voorbeeld aan nemen.

Mooie zwembaden.

Alles is mooi aangelegd.

Het avondvertier is ook goed verzorgd, met name het gebeuren in het theater is van grote klasse.

!Tip: wij hebben bij een duitse touroperator geboekt, scheelt je handen vol geld.

Fantatich Paradijs

W.Ottevanger
1-11-2008

Meermale op all inn geweest, maar dit is een paradijs.

Vriendelijkheid en de service is enorm.

Alleen de Mexicaan viel ons tegen maar de al cart restourant heerlijk. voor herhaling vatbaar.

Geweldig........!!!!

Fleur
24-10-2008

In augustus 2008 voor de eerste keer kennis gemaakt met Turkije, prachtig Hotel, behulpzaam personeel, eten prima. Alleen gaan we nooit meer in het hoogseizoen......veel te warm! Zeilexcursie gedaan vanuit Kemer, Antalya by night, Hammam bezocht.

We gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Familie in augustus 2008

wederom fantastisch

fam. bekema
22-10-2008

vorig jaar hier voor het eerst naar toegeweest. dit jaar in de herhaling en wederom was het een fantastisch verblijf. weer was goed. eten was weer goed verzorgd en over de rest hadden we ook al niets te klagen. komen hier zeker terug.

Tophotel

Familie bakermans
21-10-2008

Wij zijn net terug van Limak Lara. kei goed hotel, wel minder dan Royal Wings (vorig jaar geweest). eten mag met wat meer variatie. verder kamers perfect, vriendelijkheid receptie mag beter. mooie zwembaden en tuin. animatie team is perfect.goede vakantie gehad. kortom een aanrader

Geweldig Super Hotel

Marien en Jolanda
19-10-2008

Zeer hoge servicegraad, super schone luxe kamers, geweldig eten (warm, genoeg keuze), rustige ligging, goed strand, kortom alles is hier aanwezig voor een super vakantie

Gereisd Familie in september 2008

Super Hotel !!!!!!

Gertie
15-10-2008

wij waren met 7 personen in Limak Lara .en hebben genoten van de luxe en gastvrijheid ,en liefdevolle mensen die er voor ons werkten , het eten HEERLIJK !!!!!!

de Kamers Brandschoon!!!! in een woord geweldig!!!! De Heren EMRE en YALIN bij de receptie , dank jullie wel voor de goede service!!!!

Wauw!!!

Ricardo Mulder
11-10-2008

Donderdag teruggekomen van een weekje Turkije. Wat een verrassing! Limak Lara is een prachtig hotel. Ook wij kregen een family room aangeboden ipv van een standaard kamer. Het eten is prima verzorgd! je Kunt van 07:30 tot in de kleine uurtjes aan een stuk door eten. Het animatieteam is geweldig. Vooral de show "Mama Mia" (ABBA) is een aanrader. Het personeel doet ook perfect zijn best al is de een vriendelijker dan de ander.