Zoover

9,4

Goed, maar ...

T Evers
16-10-2019

Limak Lara is een prachtig hotel in Lara Beach. Goede all Inclusive, Vriendelijk personeel, fantastische zwembaden, mooie kamers, goed eten, weinig Oostblokkers, gezellige avonden. 's Ochtends handdoekje leggen ... Mannen mogen in Blote Body lunchen ... Brrr, Airco matig, druk ..!

Heerlijke vakantie

Elle
13-10-2019

We zijn hier voor de 9e keer geweest en het was wederom HEERLIJK!

Bij aankomst een probleem met de kamer maar de volgende dag direct opgelost.

Eten was lekker, vooral buiten bij de Thais , Indisch , Chinese ? Kok.

Er zijn wel wat (positieve) aanpassingen geweest in het restaurant .

Broodbeleg, kaas en de mooie taarten kun je niet meer zelf pakken en snijden maar ligt in een koeling en daar kun je er om vragen. Er wordt zo dus minder verbrast en niet iedereen kan er zomaar met de handen aan zitten.

Ondanks de drukte waren er voldoende strandbedjes. Al moest je als je wat later komt soms wel zoeken.

Maar wij hebben genoten van een relax vakantie.

Dankjewel Liane voor je gastvrijheid. Je bent een TOPPER!!!

Gereisd Met partner in oktober 2019

2e keer hier vakantie gehad, niet de laatste keer!

Ferrie
5-10-2019

Goed hotel valt niets op aan te merken, prijs kwaliteit is dik in orde.

Nette kamers en er wordt goed gezorgd dat alles netjes blijft en schoon is.

Het eten is goed en je kunt leuk buiten zitten met volop keuze keuze en de gillende kindertjes kunnen lekker apart gaan zitten met hun ouders ( alleen doen ze dat niet allemaal)

Ala carte restaurants kunnen wel wat aantrekkelijker gemaakt worden door dit gratis te leveren zoals bij vele andere hotels, het eten was overigens wel erg goed.

voldoende bedjes bij zwembad en strand, ook een pier waar je heerlijk kunt vertoeven met een briesje van zee, let wel op dat je dan goed smeert want je verbrand op zeker.

Zeer vriendelijk personeel en zijn gemotiveerd om je te voorzien van alles wat je wilt nuttigen, vergeet niet her en der een tip te geven en je favoriete bediening te selecteren en maak serieus contact, erg leuk om te doen.

Liane de Greef, Guest relations, 7-10-2019

Beste Ferrie,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij zijn blij dat wij u voortaan stamgast kunnen noemen. Wij kijken er dan ook naar uit om uw volgend verblijf bij ons net zo een goede vakantie te laten zijn als deze.

fantastisch

marianne tolman
1-10-2019

zeer goed hotel met vriendelijk personeel ben er dit jaar voor de 12e keer geweest.

eten is goed met veel keus , de kamers zijn netjes en schoon , animatie was vorig jaar beter, dit jaar ook wel goed maar er werd op het strand

niet veel gedaan geen bootrace - geen touwtrekken.

voor kinderen word veel gedaan . een grote misser was wel de oude voormatie van de driffters. jammer hoor.

limak is een zeer goede aanbeveeling. een topper zeker een 10 waard.

Liane de Greef, Guest relations, 7-10-2019

Beste Marianne Tolman,

Hartelijk dank voor uw review.

Wij hebben inderdaad een aantal keren de bootrace en het touwtrekken moeten annuleren, maar gelukkig zijn er nog dagen zonder regen en gaan deze activiteiten ook gewoon weer door. Wij zijn blij dat jullie het prima naar jullie zin hebben gehad en wij hopen in de toekomst jullie nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

[email protected]

Een resort voor groot en klein

Harrie Broeren
29-9-2019

Al diverse keren limak Lara geboekt, maar deze keer service en bediening super, variatie avond eten en speciaal de Thaise kok uitmuntend , diverse mogelijkheden voor middag eten, animatie voor groot en klein , speciaal voor gezinnen ,mooie kamer, vriendelijkheid bediening 10+, waaronder Ramazan maar zeker de andere niet tekort willen doen, gewoon geweldig

Liane de Greef, Guest relations, 1-10-2019

BesteHarrie Broeren,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat onze stamgasten het weer prima naar hen zin hebben gehad in ons verblijf. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak ketens.

Prima Hotel / kindvriendelijk

MD
29-9-2019

Prima hotel. Kamers zijn mooi, schoon en de bedden zijn geweldig. Het eten is geweldig, zwembaden zijn mooi en er is voldoende privacy voor iedereen. Handdoekje leggen is overal een probleem zo ook hier. Het grote minpunt vonden wij het animatieteam, slecht!! Onvolwassen, te jong en onprofessioneel. Wij respecteren LHBTI, maar de teamleider en nog een paar jongemannen moeten overduidelijk maken dat ze net uit de kast zijn gekomen. Enkele jonge mannen uit het team incl. teamleider vinden het nodig om dagelijks obscene gebaren en seksueel getinte opmerkingen te maken tegenover de gasten. Dit is onacceptabel aangezien hier ook veel families met kinderen zijn. Ondanks dat gasten de jongemannen hierop aanspreken gaan ze gewoon door. Diskwalificatie voor hun overige collegae .Dus maak hier snel werk van. Shows zijn goed maar de muziek na 22.00 uur kan wat beter. Ondanks het minpunt mooie tijd gehad en zoals gezegd prima hotel.

Liane de Greef, Guest relations, 1-10-2019

Beste M D,

Zoals genoemd op internet willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaringen met ons. We willen er eigenlijk wat meer over weten. Kunt u ons een e-mail sturen naar het onderstaande adres voor meer informatie. We willen graag weten in welke periode u bij ons verblijft, met hoeveel personen en wat u graag zou willen zien tijdens uw verblijf. Onze entertainmentmanager staat altijd open voor ideeën van de gasten en hun ervaringen met het personeel.

We zijn blij dat u een goede vakantie heeft gehad bij ons en we hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in een van de Limak hotels / resorts.

Best regards,

Gastrelaties

super hotel 12 e keer!

benny
25-9-2019

voor de 12e keer!!!

wederom dank aan :emre en liane guestrelations, selim reception, voor een schitterend verblijf in dit hotel we waren in juni er al en nu in september van 4 tot 15 sept kamer 2201 het blijft een super hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel , heel netjes eten is heel goed en gevarieerd ook de thema restaurantjes zijn een aanrader!

animatie is er volop, pluspunt ten opzichte van juni zijn de katonnen bekertjes verdwenen zijn en vervangen door plastiek voor aan het zwembad !!!

Liane de Greef, Guest relations, 27-9-2019

Beste Benny,

Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaringen met ons. Wij willen jullie ook bedanken voor de lieve woorden. Wij zijn blij dat onze stamgasten het weer prima naar hen zin hebben gehad in ons verblijf. Wij kijken er naar uit jullie in de nabije toekomst voor de 13e keer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

[email protected]

Hotel met extra service en aandacht voor gasten.

Suzanne Broe
17-9-2019

Onze vakantie is bijna voorbij. We hebben genoten van een fijne relax vakantie, het personeel legt je compleet in de watten. Betere service als bij andere hotels. Dogan met de drankjes aan het zwembad. Top! Ramazan met cabana service. Het animatieteam verdiend een pluim, love you. Gaaf, de Dragon race. Ali, see you next year. Na de mooie professionele shows, vaak party's, Retro, pierparty en dreamparty, wow. Geen saaie boel na 22uur! Het Zen restaurant, is heel goed. Ze werken via bepaalde regels en normen. Het wordt met zorg en aandacht bereid. Ook is er slowcooking. Ik begrijp de klachten niet. Er is iedere dag volop keus. Compliment voor de bediening, ik noem Mehmet Öcaldı een gentleman, maar ze zijn echt allemaal super. Guest Relations in dit hotel is echt goed. Riane bedankt voor de extraatjes op onze 25 jarig huwelijksdag. Houskeeping Mukadder heel lief en goed. We komen terug, we hebben genoten. Thank you staff.

Liane de Greef, Guest relations, 19-9-2019

Beste Suzanne Broen,

Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaringen met ons. Wij zijn blij dat wij aan al jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij willen jullie ook nog even bedanken voor de lieve woorden omtrent ons personeel. We kijken er naar uit jullie volgend jaar weer te mogen verwelkomen in ons warme Limak Lara deluxe hotel & resort!

Eerste en laatste keer.

CarPet
12-9-2019

Zo Fenomenaal als de aankondiging van dit hotel op verschillende websites doet geloven vinden wij het niet.

We zitten nu 6 dagen hier en hebben al 2 x Hollands buffet gehad. Die worteltjes met erwtjes en aardappelpuree kan ik thuis ook eten. We hebben dit hotel dit jaar gekozen om zijn 9.3 en zijn geweldige eten. De kamers verdienen dit cijfer wel en het hotel is wel een 8 waard maar het eten valt tegen uitgedroogd eten omdat fat onder van die warmtelampen ligt, ook als je vroeg gaat eten. Voor ons geen tweede keer meer we zijn betere hotels gewend in Lara die niet aan een 9.3 voelden maar het wel verdienen als je het vergelijkt met limak Lara. Blij voor al de mensen die het geweldig vinden maar voor ons is dit de laatste keer.

Liane de Greef, Guest relations, 16-9-2019

Beste Carpet,

Hartelijk dank voor uw review.

Wij vinden het jammer dat wij niet aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik heb uw feedback vertaalt en doorgegeven aan de desbetreffende manager hierover.

Mocht er in de toekomst nog iets zijn wat ik voor u kan doen tijdens uw verblijf, kunt u altijd contact met mij opnemen via het onderstaande adres.

Fantastisch TOP hotel

Henk
2-9-2019

Het hotel weet wat een klant wil. Service, met een hoofdletter, maar ook perfect eten, voor een ieder wat wils. Wij waren hier voor de 7e keer, maar ook diverse andere klanten komen hier steeds weer terug. Je bent geen nummer of lastig, maar een klant die je perfect in de watten legt

Gereisd Met partner in augustus 2019
Liane de Greef, Guest relations, 3-9-2019

Beste Henk,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij zijn blij om te zien dat onze stamgast het weer prima naar zijn zin heeft gehad! Wij kijken er naar uit u voor de 8e keer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.