Zoover

9,4

Fantastisch vakantie

Cengodam
12-8-2019

Dag allemaal wij zijn 2 augustus t/m 15 hier met me vrouw en drie klein kinderen, familie kamer uitzicht prive zwembad😍😍 Het is tweede keer dat wij deze hotel zijn, normaal doen wij nooit zelfde hotel. Van die dag dat wij gearriveerd zijn we heel goed gastvrij ontvangen. Wij zijn heel veel plekken en hotels geweest wat deze onderscheid van andere gastvrijheid, iedereen helpende lachende houding en ook hygiëne. Zwembaden en strand wc's heel schoon dat zie je veel hotels niet. Eten en drinken woorden komen hier te kort. Uitstekend Wij begrijpen niet sommige mensen dat ze eten niks vinden. Niet alleen Turkse eten ook internationaal Frans, Italiaans, asatisch elke dag heb je Hollandse kaas , sushi kebab 100 soort eten Restaurant medewerkers Kunduz en Fatih. Video foto team Emre. Animatie Arif zijn heel vriendelijk en gast relatie Mevr. Yaģmur dagelijks vraagt hoe gaat onze vakantie of wij nog wensen.

Je wordt in watten gelegd

Beste Cengodam,

Wat leuk om te zien dat jullie Limak Lara als jullie vakantiebestemming hebben gekozen. Erg bedankt voor het tijd nemen om jullie ervaringen met ons te delen. Wij zullen altijd ons best doen om met de tijd mee te groeien en onze services te verbeteren. Mocht er nog iets zijn wat wij tijdens uw verblijf voor u kunnen doen, kunt u altijd contact met ons opnemen.

tel: 5555/5554

Geweldig!

Familie Martens
10-8-2019

We hebben wederom een geweldige vakantie gehad bij Limak Lara. Alles is netjes, ziet er geweldig uit en vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Beste familie Martens,

Bedankt voor uw review. Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts!

[email protected]

Geweldig resort, animatieteam vervangen graag....

A Schilder
8-8-2019

Prima resort met aardig hard werkend personeel. Animatieteam vonden wij persoonlijk gewoon slecht, daar zal per persoon verschillen. Maar de weinige en/of slechte organisatie van bepaalde evenementen werden met name leuk gemaakt voor de video om deze via de social media te delen vermoed ik.

Ik kan het niet bewijzen, maar wanneer er 3 van de 4 van het gezin met hevige buikkrampen en diarree op de kamer blijven de laatste 3 dagen van ons verblijf lijkt me dat er echt iets aan de hand is met het eten.

Ook het asociale gedrag van toeristen vonden wij erg vervelen, maar dat zal bij ieder all inclusive resort zo zijn. Als Nederlander jammer om te zien dat wij Nederlanders deze stap ook lijken te maken.....

Resort gewoon TOP!!!

Beste A Schilder,

Hartelijk dank voor uw review.

Jammer dat de animatie van ons niet in uw smaak is gevallen.

Wat vervelend dat een aantal van jullie met buikkrampen hebben rongelopen. Wij hebben verder geen meldingen van de docter gehad omtrent deze klachten. Wanneer er iets met het eten zou zijn, zouden er veel meer gasten last van moeten hebben. Ook worden er samples van ieder gerecht genomen en naar het laberatorium gestuurd. Hierdoor vermoedt onze docter toch dat het met een virusje temaken heeft gehad. Wij hopen dat het intussen een stuk beter met u gaat!

Wanneer u last ondervind van de gasten, kunt u direct met de guest relations contact opnemen. Wij zullen dan bemiddelen.

Wij zijn blij dat u verder tevreden bent geweest over het resort en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Fantastische hotel met 2 kleine kinderen en 1 baby

Berna Karakus
8-8-2019

Op advies van familie en vrienden hebben wij gekozen voor hotel Limak Lara.

Moet achteraf zeggen dat ik geen seconde spijt heb gehad. Bij binnenkomst zo goed ontvangen, meteen maaltijden aangeboden gekregen omdat het al 23uur in de avond was. Elke dag werd er persoonlijk gevraagd of we tevreden waren. Ben naar meerdere hotels geweest maar zoals deze heb ik tot nu toe niet gezien. Alle personeel is zo vriendelijk en behulpzaam. We hebben met ons gezin erg genoten en hopen volgende jaar weer terug te komen. Moet zeggen dat Ramazan van de pavililoen en Mahmoet van de restaurant ons zo goed hebben bediend. Petje af. Ga zo door zou ik zeggen’

Liane de Greef, Guest relations, 9-8-2019

Beste Berna Karakus,

Wij zijn blij om te lezen dat u een goede tijd heeft gehad in ons verblijf. Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om een review te schrijven hierover. Wij willen u ook bedanken voor de lieve woorden omtrent ons personeel. Wij hopen u snel weer te zien in een van onze Limak hotels/resorts.

[email protected]

Leuk gezellig resort met voor jong en oud wat te d

Wilco Pijnenburg
6-8-2019

Er is op elk moment van de dag wat te doen, Park en de kamers zijn netjes en goed verzorgd.

Wij waren er met 1 kind van 7 jaar die hier erg genoten heeft van het animatie team.

Personeel erg vriendelijk, de skeelers rijden alleen niet overal even snel, zoals we vermeld wordt, soms een uur moeten wachten op een drankje of niets meer gekregen.

Handdoeken leggen is helaas WEL nodig wil je een leuk plaatsje bij het zwembad hebben. Er worden al vroeg handdoeken gelegd waar helaas niet zo heel veel aan gedaan wordt.

Op de rest van het park is overal ruimte genoeg om wat te eten en/of te drinken. Hierin is de keuze meer als voldoende en het eten is goed.

Animatie is er ruim voldoenden met elke avond een geweldige show.

Minpuntje is dat er met zoveel Nederlanders op het park, bij (vooral de kinderen) animatie niet een enkele Nederlands sprekende persoon is.

Limak is voor ons het overwegen waard om volgende keer nog eens terug te gaan.

Liane de Greef, Guest relations, 7-8-2019

Beste Wilco Pijnenburg,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons.

Wij hebben voor alle gasten een ligbed op ons resort. Ook gaan wij om 8 uur alle gereserveerde bedjes af waar geen mensen bij zijn en leggen wij een brief neer waarop staat dat wij de handoeken weg zullen halen als de gasten voor 10/11 uur niet komen. Wanneer u echter problemen ondervindt tijdens uw verblijf bij het zoeken naar een ligbed, helpen wij u graag terplekken. U kunt dan direct met de poolboys of met de guest relation contact opnemen.

Wij zijn nog altijd opzoek naar nederlands sprekend personeel voor de kidsclub. Als u nog iemand kent, horen wij dat heel graag!

Wij zijn blij dat u het verder goed naar uw zin heeft gehad bij ons tijdens uw verblijf en wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Super resort!!

Hannie
4-8-2019

Geweldig resort zeker voor herhaling vatbaar lekker eten mooie kamer en geweldig personeel allemaal zo vriendelijk en wat een geweldig animatieteam een 10+ voor iedereen die hier werkt en niet te vergeten een geweldig guestrelation vooral liane

Wij hebben hier 10 dagen van mogen genieten en zeker een keertje terug naar wat de kinderen zeggen een feest-resort

Geweldig!!!!

Liane de Greef, Guest relations, 8-8-2019

Beste Hannie,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Ik wil u ook heel graag bedanken voor de lieve woorden!

Wij kijken er naar uit om u in de nabije toekomst weer eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

[email protected]

Fantastisch hotel met geweldige service!

Anton
3-8-2019

In juli 2019 waren we voor de 4de keer in Limak Lara. De ligging van het hotel is ideaal met grote mooie kamers, deze hebben wel onderhoud nodig. Schoonmaak is dik in orde. Buiten is er al een hoop verbeterd, zoals vernieuwde glijbanen en de toiletten. De zwembaden en het strand zijn geweldig. De animatie en shows zijn dik in orde. Ook is het personeel heel vriendelijk en ze werken heel hard voor jouw als gast. Er is de hele dag wel iets te doen in het hotel. Het buffetrestaurant is vernieuwd wat het nog overzichtelijker maakt. Het eten (revan/laila/zen) en ijs zijn heerlijk, zoveel lekkers en vers bereidt. Helaas kreeg onze dochter (7 jr) op de 5e dag van de vakantie waterpokken, dit betekende 5 dagen (v.d. 11) op de kamer doorbrengen. De hulp van Guest Relations (Liane) was super. Ze heeft erg veel voor ons gedaan, zodat we toch plezierig terugkijken op de vakantie. Een warme douche voor Liane is op zijn plaats. We komen zeker terug!

Liane de Greef, Guest relations, 8-8-2019

Beste Anton,

Hartelijk dank voor jullie review.

Wat een lieve woorden! Ik word er een beetje verlegen van. Ik ben blij om te horen dat ik jullie goed heb kunnen helpen en dat jullie alsnog een goede vakantie hebben gehad. Jullie dochter is een prachtige meid en heeft het ook heel goed gedaan!

Wij kijken er naar uit om jullie wederom te mogen verwelkomen hier in Limak Lara de Luxe!

fantastisch

Familie De Bouvere - Vanoverbeke
30-7-2019

Een pracht ven een hotel met alles erop en eraan.

Lekker eten en zeer verzorgde kamers.

Beste familie de Bouvere,

Bedankt voor uw review. Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Geweldig!!!!!

Mulders
30-7-2019

Super leuke vakantie gehad in Limak Lara!!! Wat wij vooral heel fijn vonden, was dat ondanks er 1500 gasten waren, het niet massaal overkwam. Dit dankzij de leuke barretjes, nisjes, plekjes waar je heerlijk kon zitten en relaxen. Ook zo leuk dat als je een keer geen zin had om aan het drukke gedeelte aan het zwembad te liggen, je kon kiezen voor een bedje aan een rustig stukje van het zwembad, en heerlijk in de schaduw onder de terrassen van het restaurant zwemmen!! En dan de bediening, fenominaal....zooo vriendelijk, ik noem Dogan en Mustafa, echte schatjes!! Service dus een 10+!! Animatieteam met Volkan ("sjacherijnig" :-)) ook top!!! Kortom, hier komen we zeker nog terug!!!

Beste Mulders,

Wat leuk om te zien dat jullie Limak Lara als jullie vakantiebestemming hebben gekozen. Erg bedankt voor het tijd nemen om jullie ervaringen met ons te delen. Wij kijken er naar uit jullie weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Geweldig

Jolanda dam
30-7-2019

We komen hier al voor de 11e keer in dit geweldige hotel. Ziet er schoon en netjes uit en ondanks dat t vol zat merkte je dat niet zo aan t zwembad of bij t eten.

Heel vriendelijk personeel die alles voor je doen om er een mooie vakantie van te maken.

Wederom dat is voor mij zeker niet de laatste keer.

Volgend jaar zal wel de 12e keer worden in dit mooie,gezellige hotel 😍😍

Beste Jolanda Dam,

Hartelijk dank voor uw review. Wij kijken er naar uit om onze stamgasten weer te mogen verwelkomen in onze warme Limak Lara!