Zoover
Hotel Limak Lara de Luxe Resort

Hotel Limak Lara de Luxe Resort

9,4

Super fijn Hotel knus hotel.

Soena
23-8-2019

Zeer service gerichte hotel. Medewerkers erg behulpzaam en vrolijk. Zeer rolstoelvriendelijk hotel. Niet te groot hotel, maar je komt er niks te kort. Het eten is smaakvol.

Liane de Greef, Guest relations, 24-8-2019

Beste Soena,

Bedankt voor uw review. Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

goed vertoeven daar

Franken
20-8-2019

mooi resort. veel animatie overdag en in de avond. In de avond leuke shows en goede kwaliteit shows. Eten is van goede kwaliteit. Mag een beetje meer gevarieerd zijn. Ook voor kinderen die niet zo van buitenlands eten houden is er lekker eten.

schoon hotel. terrein wordt ook keurig onderhouden. genoeg zwemgelegenheid.

Liane de Greef, Guest relations, 21-8-2019

Beste Franken,

Wij zijn blij om te lezen dat u een goede tijd heeft gehad in ons verblijf. Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om een review te schrijven hierover. Wij hopen u snel weer te zien in een van onze Limak hotels/resorts.

Top Hotel

Sevim
19-8-2019

Alles was TOP geregeld in dit hotel. Enige minpuntje was kinderbuffet.

Liane de Greef, Guest relations, 20-8-2019

Beste Sevim,

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te zien dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts en horen dan graag wat wij kunnen verbeteren aan het kinderbuffet!

Leuk hotel

Brenda
19-8-2019

We hebben een prima verblijf gehad. We waren met een groep van 7 en dat is wel eens lastig in het restaurant om dan een tafel te krijgen. Het zwembad water was erg warm. Over de regel van geen handdoeken leggen was weinig te merken. Je moet gewoon meedoen anders heb je geen plekje. Hotel is centraal gelegen met winkels voor de deur. Als je iets nodig had en je ging het vragen bij de receptie werd het snel geregeld. Animatie was oké alleen mag die muziek wat minder hard en ze hoeven ook niet mee te gaan zingen 😀.

Liane de Greef, Guest relations, 20-8-2019

Beste Brenda,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons.

Voor grote groepen adviseren wij altijd om buiten de spitsuren te gaan eten in het hoofdrestaurant. Het is dan moeilijk een grote tafel te vinden of toevallig 2/3 lege tafels naast elkaar.

Iedere morgen om 8 uur leggen wij waarschuwingen bij de ligbedden waarop staat dat wij de handoeken weg zullen halen als deze niet worden gebruikt. Om 11 uur worden deze handoeken dan ook weg gehaald. Mocht u alsnog problemen ondervinden bij het vinden van een ligbedje, kunt u ons altijd terplekken contacteren zodat wij u daarbij kunnen helpen.

Wij zijn blij dat u verder een goed verblijf heeft gehad bij ons en wij hopen u in de nabije toekomst wederom welkom te mogen heten in een van onze Limak hotels/resorts.

[email protected]

Prima resort, vriendelijk personeel en goed eten!

Corné
17-8-2019

2e keer dat we hier zijn, iets wat we nooit hebben gedaan in het verleden. 10 jaar geleden was het dat we hier eerder waren. Nog steeds is het een prima hotel. Personeel is erg vriendelijk. Eten is er echt goed, al is het aantal verschillende thema’s bij het diners niet echt groot. Er zou wel iets meer werk aan de aankleding van de thema’s gedaan kunnen worden zoals in nabijgelegen resorts. Keuze van eten is er echter altijd ruim voldoende en er je hoeft niet in de rij te staan voor het eten. Zwembaden zijn prima van afmeting. Randen en voegwerk hebben eigenlijk wel onderhoud nodig. Glijbanen zijn niet spectaculair en hier zou wel een aanvulling op mogen komen. Animatie is prima, maar gezien de hoeveelheid Nederlanders in het hotel zou 1 of 2 nederlands sprekende animators een aanvulling zijn. Shows in het zwembad, pier en theater zijn goed van kwaliteit. Het enige echte minpunt is toch het handdoeken leggen van de Nederlanders.

Liane de Greef, Guest relations, 19-8-2019

Beste Corne,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons.

Ik zie dat u tijdens het offerfeest gekomen bent. In deze tijd hebben wij inderdaad wat minder variatie qua eten en wat meer turks eten gepresenteerd.

Ik heb uw opmerkingen aan de daarvoor aangewezen afdeling manager doorgegeven omtrent de randen van de zwembanden. Vorig jaar zijn de glijbanen gerenoveerd en zijn dus gloedje nieuw!

Wij zijn inderdaag nog altijd opzoek naar een nederlands of nederlander die bij ons in de animatie mee zou willen werken of stagelopen. Als u iemand kent, horen wij dat graag!

Wij zijn blij dat u over het algemeen wederom een goede vakantie heeft gehad en wij hopen u een 3e keer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Prachtig resort!

P. van Lierop
17-8-2019

Mooi hotel in Aziatische stijl. We hadden (met 4 kinderen) een familie kamer op de begane grond. Werkelijk een prachtige kamer die erg ruim was. Kamers zijn voorzien van airco en een ventilator. De ‘tuin’ is prachtig aangelegd, met veel groen welke perfect wordt onderhouden. Voldoende bedjes aan de zwembaden. De handdoek service is prima geregeld, evenals de bediening op rolschaatsen. Een groot stuk strand met bedden en eventueel schaduwplekken bij de zee waar veel activiteiten zijn. De shows zijn geweldig. Ruimschootse keuze qua eten in het Zen-restaurant, met elke dag een ander thema. De bediening is erg vriendelijk. Wel jammer dat er zoveel eten moet worden weggegooid. WiFi is aanwezig. Vanuit het vliegveld is het maar een kleine 20 minuten met de bus. Tegenover het hotel liggen diverse winkels.

Liane de Greef, Guest relations, 17-8-2019

Beste P. van Lierop,

Het is een eer om zo een review te mogen lezen en ontvangen. Hartelijk dank en hopenlijk tot ziens in een van onze Limak hotels/resorts!

grdesklara1[email protected]

Super hotel

Serkan en Ulfet Dikkaya
15-8-2019

We zijn hier voor de 2e keer en wat hebben we weer een heerlijke vakantie gehad! Super service, vriendelijk personeel, eten ruim en superlekker, voor ieder wat wils, gelijk bij binnenkomst upgrade naar familiekamer gehad ivm ons 2 e verblijf. We hebben zelfs kosteloos gasten ontvangen na 9 uur bij de lobby! Superdank daarvoor. Geen massaal hotel waarbij je in de rij moet staan voor het eten. Wifi niet overal toegankelijk maar dat vonden wij ook niet heel erg. Vooral dank aan Ramazan Karatas van de bediening en Emre van guest relations! Wij komen zeker nog een keer terug.tip: reserveer een dagje zo n hutje (loca), wordt je hele dag bediend!

Beste Serkan en Ulfet Dikkaya,

Wat leuk om te zien dat jullie Limak Lara als jullie vakantiebestemming hebben gekozen. Erg bedankt voor het tijd nemen om jullie ervaringen met ons te delen. Wij willen u ook graag bedanken omtrent de lieve woorden over ons personeel.

Wij kijken er naar uit jullie weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

[email protected]

Geweldig hotel voor een geweldige vakantie

Benny
14-8-2019

Geweldig hotel welke wij nu 4 keer hebben bezocht. We hebben een paar keer andere hotels in Lara bezocht, deze zijn ook goed maar wij keren toch steeds terug naar Limak Lara omdat deze wat ons betreft gewoon het hoogste scoort op alle gebieden. Wij krijgen steeds het echte "zen" gevoel als we hier zijn :-) Alles is tot in de puntjes verzorgd. Met name met het eten en de aandacht voor kinderen vinden wij het onderscheid maken.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Beste Benny,

Wij zijn blij om te lezen dat u wederom een goede tijd heeft gehad in ons verblijf. Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om een review te schrijven hierover. Wij hopen u snel weer te zien in een van onze Limak hotels/resorts.

[email protected]

Top week, wat veel te snel voorbij was

P.K.
14-8-2019

Groot complex, zeer goede service. Eetgelegenheden prima, jammer dat je voor speciale restaurants moet bij betalen. Gelukkig bied het buffet restaurant hetzelfde, je moet het alleen zelf pakken. Service aan tafel was ook top, wij hadden een hele goede topserveerster die ons in de watten legde, Ayten (Heyriye en Halise) nogmaals bedankt. Gaan hier zeker nog een keer terug naar toe, kinderen prima vermaakt met animatie team. Wij hadden een familiekamer A, ook niets op aan te merken, elke dag alles opgeruimd en schone handdoeken.

Beste P.K.,

Geweldig

Henk van Limpt
13-8-2019

De kinderanimatie is echt top. Er is genoeg te doen voor jong en oud. De mensen zijn heel vriendelijk en het eten is goed.

Liane de Greef, Guest relations, 14-8-2019

Beste Henk van Limpt,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.