Zoover

9,4

Eerste en laatste keer.

CarPet
12-9-2019

Zo Fenomenaal als de aankondiging van dit hotel op verschillende websites doet geloven vinden wij het niet.

We zitten nu 6 dagen hier en hebben al 2 x Hollands buffet gehad. Die worteltjes met erwtjes en aardappelpuree kan ik thuis ook eten. We hebben dit hotel dit jaar gekozen om zijn 9.3 en zijn geweldige eten. De kamers verdienen dit cijfer wel en het hotel is wel een 8 waard maar het eten valt tegen uitgedroogd eten omdat fat onder van die warmtelampen ligt, ook als je vroeg gaat eten. Voor ons geen tweede keer meer we zijn betere hotels gewend in Lara die niet aan een 9.3 voelden maar het wel verdienen als je het vergelijkt met limak Lara. Blij voor al de mensen die het geweldig vinden maar voor ons is dit de laatste keer.

Gereisd Met partner in september 2019
Liane de Greef, Guest relations, 16-9-2019

Beste Carpet,

Hartelijk dank voor uw review.

Wij vinden het jammer dat wij niet aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik heb uw feedback vertaalt en doorgegeven aan de desbetreffende manager hierover.

Mocht er in de toekomst nog iets zijn wat ik voor u kan doen tijdens uw verblijf, kunt u altijd contact met mij opnemen via het onderstaande adres.

Steeds beter!!

Fam Schuurmans-Duin
2-9-2019

We komen al een aantal jaren naar Limak Lara. Eerder in het laagseizoen en de afgelopen keren in het hoogseizoen. Vonden we het in het naseizoen al heerlijk, in het hoogseizoen is het fantastisch. En het wordt iedere keer beter! Vriendelijk personeel, lekker eten, mooie shows, entertainment is geweldig en een gezellig animatieteam! Bij het Guest Relations team kun je met alles altijd terecht, Liane en Emre bedankt voor alle zorg! We hebben een geweldige vakantie gehad. Hopelijk tot volgend jaar!!

Liane de Greef, Guest relations, 3-9-2019

Beste familie Schuurmans-Duin,

Het was weer een genoegen om jullie van dienst te mogen zijn. Hartelijk dank voor jullie review en de lieve woorden. Wij zijn blij dat het goed bevallen is allemaal en we kijken er naar uit om jullie de volgende keer wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Fantastisch TOP hotel

Henk
2-9-2019

Het hotel weet wat een klant wil. Service, met een hoofdletter, maar ook perfect eten, voor een ieder wat wils. Wij waren hier voor de 7e keer, maar ook diverse andere klanten komen hier steeds weer terug. Je bent geen nummer of lastig, maar een klant die je perfect in de watten legt

Gereisd Met partner in augustus 2019
Liane de Greef, Guest relations, 3-9-2019

Beste Henk,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij zijn blij om te zien dat onze stamgast het weer prima naar zijn zin heeft gehad! Wij kijken er naar uit u voor de 8e keer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Fantastisch!!!

Kees de Boer
31-8-2019

Fantastisch resort met ontzettend vriendelijk en hulpvaardig en sympathiej personeel. Prachtige ruime en schone kamers en zeer goed eten. Het enige minpuntje is dat het s'avonds in het restaurant ontzettend druk is. Je kunt s'avonds eten van kwart voor 7 tot 9 uur en deze tijd is gewoon te kort om al die mensen te laten eten met als gevolg dat je vaak lang moet zoeken voordat er een tafeltje vrij is. (vooral als je met meer dan 4 personen bent. Maar verder geen enkel negatief punt te bedenken. Wij hebben een fantastische vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
Liane de Greef, Guest relations, 2-9-2019

Beste Kees de Boer,

Het is een eer om zo een review te mogen lezen en ontvangen. Hartelijk dank en hopenlijk tot ziens in een van onze Limak hotels/resorts!

Geweldig resort!

Astrid
27-8-2019

Wat een prachtig resort. Echt super goede service, vriendelijk personeel. Het ontbreekt je aan niets. Bij aankomst bleek onze kamer niet klaar, we konden al wel van alle faciliteiten gebruik maken. Toen later bleek dat onze kamer nog niet beschikbaar was werd ons een luxe familie suite aangeboden voor de eerste nacht. Echt top geregeld! De dag er na verhuisd naar een mooie kamer op de bovenste verdieping met prachtig uitzicht. Voor drie personen groot genoeg en fijne bedden. Zeer schoon en netjes allemaal.

Ondanks de topdrukte (eerste week augustus) nooit een “massa” gevoel gehad. Veel zwembadwater goed verdeeld en altijd wel een plekje te vinden. Super bediening, zeer gevarieerd en uitgebreid buffet, prachtig neergezet allemaal. Als je hier wat tekort komt dan doe je iets niet goed.

Leuke winkeltjes buiten de resorts om eens te shoppen in de avond. Echt een aanrader, we komen zeker nog een keer terug als we naar Turkije gaan!

Liane de Greef, Guest relations, 29-8-2019

Beste Astrid,

Wat leuk om te zien dat jullie Limak Lara als jullie vakantiebestemming hebben gekozen. Erg bedankt voor het tijd nemen om jullie ervaringen met ons te delen. Wij zijn blij dat wij aan al jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen.

Wij kijken er naar uit jullie weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

[email protected]

Geweldige vakantie in een prima hotel

Rieneke Zandbergen
26-8-2019

Voor de 2e keer naar Limak Lara, en geen seconde spijt gehad! Ruime, schone kamer met elke dag een gevulde minibar en goede bedden om in te slapen.

Eten is elke dag goed en gevarieerd en voor iedereen is er wel iets te vinden.

Het animatie team is een leuke ploeg mensen die ontzettend hun best doen om mensen enthousiast te maken. De een is wat leuker dan de ander, maar we zullen Onur in elk geval missen. Nooit rennen naar de ligbedjes want er is ruimte zat bij het zwembaden, en mocht je te laat zijn dan helpen ze je met een bedje zoeken en plaatsen zelfs ook nog een parasol erbij als je dat wil. En speciaal nog een duim omhoog voor Dogan, de altijd goedlachse en vriendelijke jongen die enkele keren per dag op zijn skates voorbij komt om te vragen of je nog iets wilt drinken, echt een topper !

Liane de Greef, Guest relations, 29-8-2019

Beste Rieneke Zandbergen,

Wij zijn blij om te lezen dat u een goede tijd heeft gehad in ons verblijf. Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om een review te schrijven hierover. Wij willen u ook bedanken omtrent de lieve woorden over ons personeel. Wij hopen u snel weer te zien in een van onze Limak hotels/resorts.

een aanrader!

fam. De Laet-Vranckx
25-8-2019

Limak Lara is onze 2de thuis! na zoveel keren er al geweest te zijn blijft alles top! heel vriendelijk personeel van onderhoud tot management. veel keuze bij het eten, verzorgd, voor elk wat wils. Animatieteam is heel goed voor jong en oud. Aan het zwembad s'ochtends genoeg plek om je handdoek te leggen na het ontbijt. Toffe zwembaden en glijbanen. alles heel proper. zeker en vast een aanrader!!!! wij gaan alvast nog naar Limak Lara....

Gereisd Met partner in augustus 2019
Liane de Greef, Guest relations, 27-8-2019

Beste familie de Laet-Vranckx,

Het is altijd leuk om onze fijne stamgasten weer terug te mogen zien in ons Limak Lara! Bedankt voor jullie review. Wij kijken er naaruit jullie wederom te mogen verwelkomen in de nabije toekomst!

Gewoon geweldig

Frank
24-8-2019

Wij zijn hier week 33&34 voor de 2e keer geweest. Net als de vorige keer (4 jaar geleden) was het allemaal weer op en top. Maar we blijven nederlanders dus een klein beetje zeuren hoort erbij. De eerste week werden er 's avonds installaties opgesteld waar vroeger de discotheken jaloers op waren, wat een pokke herrie. En het hotel kan her en der wel een renovatie gebruiken. En de 2e week (wk34) werd het wel erg druk, te druk. En meer valt er echt niet te zeuren. Super service en super eten, en super schoon. Hoe ze het doen weet ik niet maar na 2 dagen weten ze wat je wil drinken, eten en waar je eventueel wil zitten. En laten we Dogan op zijn sceelers niet vergeten, wat een super kerel. Altijd vriendelijk en service gericht en in voor een geintje. Limak ben zuinig op deze jongen.

Liane de Greef, Guest relations, 27-8-2019

Beste Frank,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Tijdens het lezen van uw review, moest ik stiekem toch eventjes lachen. Ik ben blij dat u het prima naar uw zin heeft gehad en wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

[email protected]

Super fijn Hotel knus hotel.

Soena
23-8-2019

Zeer service gerichte hotel. Medewerkers erg behulpzaam en vrolijk. Zeer rolstoelvriendelijk hotel. Niet te groot hotel, maar je komt er niks te kort. Het eten is smaakvol.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Liane de Greef, Guest relations, 24-8-2019

Beste Soena,

Bedankt voor uw review. Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

goed vertoeven daar

Franken
20-8-2019

mooi resort. veel animatie overdag en in de avond. In de avond leuke shows en goede kwaliteit shows. Eten is van goede kwaliteit. Mag een beetje meer gevarieerd zijn. Ook voor kinderen die niet zo van buitenlands eten houden is er lekker eten.

schoon hotel. terrein wordt ook keurig onderhouden. genoeg zwemgelegenheid.

Liane de Greef, Guest relations, 21-8-2019

Beste Franken,

Wij zijn blij om te lezen dat u een goede tijd heeft gehad in ons verblijf. Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om een review te schrijven hierover. Wij hopen u snel weer te zien in een van onze Limak hotels/resorts.