Zoover
Camping Park Albatros (Glamping)

Camping Park Albatros (Glamping)

6,7

Score uit 1932 reviews

top

bo
15-5-2019

alles goed, mooi zwembad, goede facilteiten

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Prachtige omgeving👍

Brigitte
13-5-2019

Mobile home was netjes, 2 badkamers praktisch. Niet groot. Lakens en dun dekentje dat was niet genoeg voor Mei, erg koud 's nachts. De camping is in Mei goed te doen qua drukte. Wel is het voor de bezienswaardigheden een stukje rijden, anderhalf tot twee uur. Boodschappen gewoon bij een plaatselijke super halen.

Ijs op de camping lekker en bediening daar vriendelijk. De pinautomaat op de camping was de hele week kapot. Helaas kon en mocht je niet pinnen bij bijv. servicebalie of winkel. Gemiste kans, niet vriendelijk en geen service.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Heerlijke camping in het voorseizoen

Bleijenberg

Prachtig land fijne camping

Mooie plaatsen zoals piombini baratti beach

Lucca pisa vada white beach

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Lara
28-4-2019

Heerlijke camping, veel te doen. Wij waren in juni en qua drukte was het ook heel goed te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Mooie plek op heel mopie camping

Sjaak Francke
28-4-2019

Hadden eerste 2 dagen huisje naast een beerput, kregen na 2 dagen een mooie sta-caravan op andere, mooie plek, best centraal geleden, op loopafstand van winkel en verblijf van onze kleinkinderen. Geweldige plek, lekker rustig.

Gereisd Met partner in september 2018

Oké maar niet nog een x

Bea
23-4-2019

Wij houden van een drukke gezellige camping maar dit is extreem. Savonds op het terras Kun je gerust een uur wachten op een drankje als je überhaupt ergens kunt zitten. Een ligbedje aan het zwembad heb je echt alleen als je om 8 uur al bij het zwembad je handdoek neerlegt. 5 rijen dik aan ligbedden bij de zwembaden. Maarrrr voor de jeugd is het perfect. Chill bijna alles kan maar er is wel controle op de camping en in sommige stacaravanstraatjes Kun je letterlijk zien wat je buurvrouw op haar brood smeert. Dus kijk uit waar je zit

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Camping met alles erop en eraan :-)

Bart Ooijevaar
16-4-2019

Twee weken in juni mogen doorbrengen op Park Albatros. We hebben heerlijk genoten! Groot zwempark maar lekker overzichtelijk. Koffie was zoals je het mag verwachten in Italië...Perfect! Stacaravan was heerlijk! Grote veranda en gelukkig een beetje privacy. Wij komen hier zeker een keer terug.

Gereisd Met partner in juni 2018

Dit jaar weer!

Janssen
9-4-2019

Vorig jaar meivakantie hier geweest, was prima bevallen, alleen niet alle zwembaden waren warm, maar de ondiepe gedeeltes wel. Stacaravans zijn mooi gelegen onder de bomen, restaurants op de camping zijn ook TOP!. Eind deze maand mogen we weer, we hebben er zin in!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Voor herhaling vatbaar

Lynn De
2-4-2019

Grote familiecamping met leuk centraal gedeelte waar oa restaurants en avondentertainment zich bevinden. De accommodaties liggen kriskras door elkaar, wat naar ons idee zijn charme had. Zeker een aanrader voor gezinnen met jongere kinderen. Onze kids hebben zich erg goed vermaakt! Ook een plus dat de camping bijna aan het strand ligt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Dit jaar weer!

Fenne
2-4-2019

Vorig jaar een heerlijk vakantie gehad. Wij hadden een stacaravan van de camping zelf en deze netjes en bijna nieuw! Net weer geboekt voor de meivakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019