Zoover

7,8

Prima

J.tuinstra
24-11-2018

Netjes en verzorgd, leuk complex

Gereisd Met oudere kinderen in november 2018

Voor de derde keer geweest echt een aanrader!

jacky
11-1-2015

afgelopen zomer voor de derde keer in dit park verbleven en het erg naar ons zin gehad, geen animatie maar wel een gezellige poolbar met een gezellige barkeeper en het eten is ook heel goed! Het park is niet al te groot wat ons erg aansprak. Bij de receptie zijn ze ook heel behulpzaam als je vragen hebt of ergens mee zit. Wij hadden een auto gehuurd en deze plek was een prima uitgangspunt om het noorden of het zuiden te bezichtigen. Een erg mooi eiland en hele fijne stranden.

Goedkoop en dat zie je ook

marjolein
8-7-2012

Dit is een bungalowpark dat in de jaren '70 gebouwd is en daarna is er ook nooit meer iets veranderd. Ook nauwelijks reparaties. Het complex ligt aan een doorgaande weg. Ons bungalowtje ook. Er is geen enkele beveiliging van het park, iedereen kan er op en af en de hoofdingang van het huisje is een schuifdeur. Al met al niet echt veilig. Verder ligt het tegenover een braakliggend terrein waar 's nachts mensen komen drinken. Wij hebben een bed onder het slaapkamerraam gezet om te zorgen dat we wakker zouden worden als iemand binnen kwam. (Ook gezien wij zo'n beetje de enigen waren op het park in het hoogseizoen). Het personeel is effectief maar niet erg vriendelijk. De kamer was niet schoon en de inrichting was aftands en oud. Bedden was bijna niet in te slapen zo slecht en de bedbank doe je je vijand nog niet aan. Gelukkig zijn wij hier maar 1 nacht gebleven en veel langer had ik ook niet vol gehouden. Enige voordeel: Het is echt enorm goedkoop, nadeel dat ziet je ook overal terug.

2006

Fuertesol is een leuk bungalowpark met aardig ingerichte

Harry en Marianne Brom
15-1-2006

Fuertesol is een leuk bungalowpark met aardig ingerichte huisjes. Ze staan in rijen met straatjes er tussen. Met centraal een mooi groot zwembad, een bar/restaurant en een receptie. De ligging is best goed, je loopt binnen 10 minuten naar het strand, een groot nieuw winkelcentrum en de golfbaan. Wij hebben het niet echt in actie gezien omdat het park nog niet half vol zat in de kerstperiode. Wij hadden er een relaxte vakantie.