Zoover

Vakantieparkstersterster
7,6

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen6,9

kleinschalige kindvriendelijke nette schoon resort

Dijk
15-8-2019
  • Onderkomen7

Einde rondreis Zweden, Noorwegen kwamen we hier uit. Dat was wel even totaal iets anders zo nieuwbouw resort! Vond ik zelf minder na zo rondreis. het resort zelf is erg mooi ,klein schalig opgezet, schoon, netjes, mooi speeltuin in schaduw, met grote trampoline met net, schaakspel. Bij receptie is een mooi speel verdieping voor de kinderen tot 25 jr met ( sjoelbak, tennistafel, paar computers, gratis wifi, Playstaion 4 spellen, WE spel hoek, legotafel, gezelligheid spelletjes etc) Wat wij zelf niet wisten tijdens bij reserveren vd rondeis dat we een boven huis kregen, dus je kon vanuit het raam zo de buren zien ( tovallig was deze beste man net naakt bezig zich aan te kleden hahaha) dus veel de vritrages dicht gehad hierdoor ivm de inkijk. zie ook de foto's hiervan die ik heb toegevoegd. Voor weekje /doorreis fijn resort,Gratis kaart voor zwembad, 18 min rijden.aanrader. elke 4 huisjes eigen vuilnis container,zie foto

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Voor herhaling vatbaar!

Hanneke Heun
6-5-2019
  • Onderkomen7

Ik had wat reviews gelezen over het cvakantie park, en kon me er niet echt een voorstelling van maken, het is ons echt heel erg meegevallen, dit vakantie park is klein en overzichtelijk en een ideale plek als je van plan bent veel op pad te zijn, appartement was simpel ingericht maar met een zeer complete keuken waar je uitgebreid kan koken, van vaatwasser tot magnetron was alles aanwezig, enige nadeel was dat de verdieping alleen afgesloten werd door een traphekje, gelukkig zijn onze kids vrij makkelijk en slapen wel vrij vast, vriendelijk personeel, en als je een laken pakket besteld, zitten daar ook handdoeken bij in, zelfs afwasmiddel was aanwezig, kortom fijne uitvalsbasis voor uitstapjes..

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Super

André en Wilma
30-9-2018
  • Onderkomen9

Super appartement op de begane grond. Wij zijn hier 2 dagen gebleven. Alles schoon. Een komplete keuken met alles erop en eraan vaatwasser, oven, magnatron en een goede koelkast. De badkamer is netjes met een haardroger. Wij hebben ook een ontbijdje erbij besteld ziet er goed uit. 2 bolletjes 1 sneetje roggebrood kaas en smeerkaas diverse jammetjes 1 pakje sinaasappelsap en 1 bekertje yoghurt met vruchtjes.

Het enige min puntje is dat je bij de buren naar binnen kijkt. Je bent met 10 minuten lopen in Ribe het oudste stadje van Denemarken. Een aanrader om te eten is restaurant Weis Stue wel van te voren reserveren. 1 uur rijden naar Legoland in Billund. Er zijn op het resort diverse speel voorzieningen voor de kleine maar ook voor de wat grotere kinderen. Er is een barbecue plaats en een vuur plaats.

Gereisd Met partner in september 2018

Aanrader!

Angela
14-9-2018
  • Onderkomen7

Vakantiepark met leuke huisjes in de oude stad van Denemarken. Park is leuk opgezet, vooral de barbecue en kampvuurplaats is een pluspunt! Vanuit het (kleinschalige) park loop je zo naar het centrum van Ribe met een prachtige kathedraal en leuke straatjes. Vanuit Ribe zijn er vele leuke dingen te doen zoals een bezoek aan het strand van Rømø, het Ribe Vikingcentrum, Visserijmuseum in Esbjerg, Legoland is op ongeveer 1 uur reisafstand.

Wij verbleven in een 2-kamerappartement type A1, deze bevinden zich op de begane grond. Het appartement zag er prima uit, alleen de slaapbanken in de woonkamer waren best hard. We hebben veel gebruik gemaakt van de barbecueplaats (andere reizigers ook), ook als het regent kan dit prima doen. Houtskool ed ligt allemaal klaar!

Wij zijn hier 1 week geweest en hebben ons uitstekend vermaakt, Denemarken is een erg gastvrij land, wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Nee niet weer

Vonk
15-8-2018
  • Onderkomen3
  • Activiteiten4

Het stadje Ribe is leuk, mooi. Ribe Byferie vonden we erg tegenvallen, sfeerloos, toilet is alleen boven, niet zo handig! TV op onhandige plek. Veel doorkijk in het gehele huis, ook erg gehorig. Wij zouden hier niet nog eens heen gaan. (Wij verbleven hier 2 nachtjes om de reis vanuit Noorwegen naar huis te onderbreken)

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Weinig privacy.

Jaquelien
4-8-2018
  • Onderkomen4
  • Activiteiten5

Het vikingdorp gedurende het vikingfestival was erg leuk! De dag was zo om.

De huisjes zijn schoon, maar het meubilair erg oncomfortable. Mijn grootste ergenis is het bebrek aan privacy. Op het balkon kijk je zo op het balkon van de overburen, tegenover je huis. Een paar metrr afstand maar. Je kijkt ook zo hun huisje binnen. De dunne gordijnen dus dicht. De kinderen slapen op zolder, via een steile trap te bereiken. Maar er zit geen deur tussen. Aangezien de tv (zonder dvd) onder de trap hangt is het erg gehorig. Voorkant van het huisje grenst aan de straat. Best wel gehorig.

Het stadje is erg mooi! Prima afstand van legoland. Maar ik zou aanraden in een ander type huisje dan wij te gaan zitten (bovenverdieping).

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk genieten voor het hele gezin

S oudshoorn
4-5-2018
  • Onderkomen8

Heerlijk genoten ...fijn verblijf

Alles is keurig verzorgd .

Ruime huisjes ..keurig schoon en voor de kinderen veel en vooral veilig speelplezier op het park buitenspeeltuin en binnenvermaak PlayStation .Xbox ping pong. Tafelvoetbal en zelfs een mogelijkheid om even te ontspannen onder het solarium of in de sauna.

En het prachtige plaatsje Ribe op loopafstand .

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Prima verblijf

van Wijngaarden
28-4-2018
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Prima vakantiepark met gezellige huisjes en een leuke speeltuin. Het was goed schoon en zag er netjes uit. Wellicht in de zomer erg warm, want er is weinig zonwering. Tips: kilometers breed strand waar je op kan rijden met je auto op Romo, natuurlijk Legoland, het Legohuis waar iedereen weer kind wordt en fanatiek mee bouwt en wat verder rijden, maar zeer de moeite waard: Het ontdek/ onderzoekspark Universe.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018

Leuk met kleine kinderen

Britta
28-4-2018
  • Activiteiten7

Ribe Byferie is een mooi park op een mooie locatie. Je wandelt zo Ribe in, waar genoeg te zien is. Ook het strand is vlakbij. Tip: met je auto het strand op op het eiland Rømø. Legoland is ook zeker een aanrader. Wij waren met 2 kleine kinderen, bijna 2 en bijna 4, en voor hun is er genoeg te beleven in Legoland.

Over Ribe Byferie: wij hadden een huis type C. Dit is handig als je 2 aparte slaapkamers wilt. En als de kids op bed liggen hebben ze geen last van geluiden uit de woonkamer beneden. Nadeel is wel dat er alleen een toilet op de 1e verdieping is. Voordeel is de ruimte en je eigen tuin. De speeltuin op het park is heel leuk, vooral de trampoline was favoriet. Het zwembad in Ribe is met de auto goed te bereiken (ongeveer 5 min). Ze hanteren er wel zeer onhandige openingstijden. In het weekend van 8-10u en van 12-16u en doordeweeks van 6-8u en van 14.30-18u. Dus als je daar naartoe wil moet je het goed plannen... Of naar Esbjerg.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018

We zouden zo weer boeken!

Kloosterman
2-1-2018
  • Activiteiten7

Prima vakantiepark, met mooie ruime huisjes, die ook schoon waren. Het is een prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen en leuke dingen te ondernemen.

Aanraders zijn natuurlijk Legoland, maar ook het vikingenpark en het eiland Romo.

En voor een ijs gingen we elke avond naar Ribe, bij de haven.

Ook de beklimming van de kerktoren is een aanrader, wat een mooi uitzicht

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017