Zoover

8,4

Geweldige locatie

wim en esther grootscholten
18-8-2014

Residence Trivento gelegen tegen een heuvel van het prachtige nationaal park Cilento, met uitzicht op zee. Een mooi kleinschalig appartementen complex. Het personeel is zeer gastvrij en er zijn goede animatie programma's voor jong en oud.

Mooi zwembad, strand vlakbij. Tot op heden hoofdzakelijk bezocht door Italianen, maar wat ons betreft een echte aanrader! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en zouden zo weer terug gaan!

Gaetano Celentano, Direttore, 17-9-2014
Beste Wim en Ester, hartelijk bedankt voor jullie leuke verhaal op Zoover. We zijn blij dat jullie onze accommodatie en het natuur leuk hebben gevonden en vooral dat jullie en de kinderen heel veel hebben genoten van de tijd samen met ons. Het was leuk ook voor ons en hopen we jullie weer te zien. Vriendelijke groetjes

Heel leuk als familievakantie

Prinsenberg
12-8-2013

Trivento is mooi tegen een berg op gebouwd. Het park is goed bereikbaar met de auto en er zijn supermarkten in de buurt. De bergachtige omgeving is prachtig (een natuurgebied) en de stranden zijn heel mooi. Het appartement was functioneel en ruim en had mooi uitzicht. Maar de inrichting was onvoldoende. Niet kapot, maar versleten, en aan vervanging toe. De prijs/kwaliteitverhouding is in orde, maar de inrichting moet echt aangepakt worden. Het restaurant was prima kwaliteit en niet duur. Personeel is heel vriendelijk, professioneel en altijd bereid om problemen direct op te lossen. Elk verzoek wat je doet wordt centraal geregistreerd of besproken, en dat is heel fijn; je hoeft niks dubbel te vragen. Verder is het helemaal gericht op families en kinderen; ruim zwembad en veel entertainment.

Gaetano Celentano, Direttore, 25-9-2013
Lieve familie Prinsenberg, bedankt voor jullie review. We zijn blij dat jullie tevreden waren met de locatie en de omgeving, vooral ook over de vriendelijke sfeer. We zijn blij met het advies over het comfort van de apartementen en weh open jullie nogmaals te zien. Een dikke knuffel van het team.

Fantastische plek en mensen

Alphons van den Brande
29-7-2013

Geweldig park waar je warm wordt ontvangen en niets is voor de medewerkers teveel om je vakantie te laten slagen.

Zeer kindvriendelijk, schoon en prachtige stranden in de buurt.

We zijn dit jaar voor de tweede keer geweest en weer 100% bevallen!!

Gereisd met partner in juli 2013
Gaetano Celentano, Direttore, 25-9-2013
Ciao Alphons, dank je voor je aardige woorden. We zijn blij te vernemen dat alles goed gegaan is en weh ebben van jullie gezelschap genoten. We hopen jullie volgend jaar weer te zien, want al het goede bestaat uit dri!

Heerlijk genoten

Fampaumen
17-8-2012

Apartementen zijn zeer ruim en schoon. Wel heel sober ingericht, maar je bent toch vooral buiten. Omdat de huisjes niet in een park liggen maar rondom het centrale gedeelte waar het zwembad ed is, verblijf je heerlijk in de natuur. Weinig muggen door wekelijks sproeien dus dat was lekker rustig slapen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012
Gaetano Celentano, Direttore, 22-8-2012
Lieve familie Paumen, bedankt voor jullie review! We zijn blij om te horen dat jullie een fijne en ontspannen vakantie in contact met de natuur mochten beleven. Nu zijn jullie deel van onze grote familie, we hopen jullie snel weer terug te zien!

Paradise

Marco
10-8-2012

Perfect voor kinderen met alle activiteiten (mini club, nutella party, pizza feest, excursie naar kinder boerderij etc) en het zwembad. Animatie altijd vriendelijk en bezig met beide kinderen en volwassenen. Zeer leuk voor gezinnen. Dit jaar hebben we veel gasten van het vorige jaar weer ontmoeten, dat zegt alles.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012
Gaetano Celentani, Direttore, 22-8-2012
Caro Marco, jullie kennen ons al twee jaar, dus wie kan beter een bericht sturen dan jullie zelf. We zijn blij dat jullie verblijf in Residence Trivento goed is bevallen en het is leuk om te horen dat jullie de oude bekenden van vorig jaar weer hebben kunnen ontmoeten. Wij hopen jullie gauw weer te zien, dikke knuffel!

Wat een mooi uitzicht!

Fam. Eefting
8-8-2012

Wij hebben een weekje genoten van het heerlijke weer, de zeer vriendelijke medewerkers van Trivento en bovenal ons prachtige terras met adembenemend uitzicht op de bergen en de zee. Stel je een mooi uitzicht voor en een terras waarop je echt je privacy hebt en je hebt gewoon deze accomodatie in gedachten (wij zaten in 1 van de hoogst gelegen appartementen)! In het huisje vind je alles wat je nodig hebt. Mocht je wat meer leven in de brouwerij willen dan kan dat ook prima, want het animatieteam heeft voor alle gasten leuke activiteiten, zonder dat het opdringerig wordt Bij het zwembad heb je al wel snel kans dat er net iets georganiseerd wordt, dus daar lekker rustig liggen is er niet altijd bij. De dames bij de receptie spreken goed Engels, de rest van het personeel niet zo (net als op andere plekken in Italië, waar wij geweest zijn), maar misschien moeten we dan ook gewoon maar zelf Italiaans leren ; 0 . Omgeving is mooi groen, uitstapjes naar bezienswaardigheden vragen veel reistijd!

Prima park

Fam. Westveer
16-4-2012

In de week voor pasen verbleven wij hier 5 dagen met 2 volwassenen met eigen vervoer. Het is een keurig park en het huisje was schoon en eenvoudig ingericht. Prima uitvalsbasis om de prachtige rotsachtige kuststrook en zandstranden te bezichtigen. De typisch Italiaanse vissers- en bergdorpjes waren mooi. Het parkpersoneel was zeer vriendelijk en gaf tips voor bezienswaardigheden in de omgeving. We hebben zeer genoten van ons verbijf hier.

Gaetano Celentano, Direttore, 23-5-2012
Dank jullie wel voor de reactie, we zijn blij dat wij jullie de mogelijkheid hebben kunnen geven om Cilento te kunnen ontdekken. We hopen u graag nog eens terug te zien!

een ontspannen vakantieplek

marianne
16-10-2011

Residence Trivento is heel goed bevallen. De dames bij de receptie spreken goed engels en duits en zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ze gaven ook informatie over de mogelijkheden in de omgeving wat ons verblijf interessanter heeft gemaakt.

De apartementen zijn sober ingericht maar schoon

Er zijn veel zandstanden in de buurt en het zwembad is uitstekend

Als je van rust en natuur houdt is Cilento in oktober een geweldig stukje Italie.

Een auto is wel een must.

Je kunt ook heel gemakkelijk met de trein naar Napels of Pompei.

Palinuro is en leuk dorpje.

Gaetano Celentano, Direttore, 19-10-2011
Grazie Marianne! Uw suggesties zijn zeer behulpzaam geweest! Tot ziens!

Prima locatie

Tim Stoop
26-9-2011

Wij hebben, samen met onze hond, heerlijk genoten van onze vakantie bij Residence Trivento. Het onvangst was erg vriendelijk en ook de hele afhandeling van alle vragen die we hadden is vriendelijk en prima verlopen. De mensen zijn er heel hartelijk en proberen echt om je vakantie zo fijn mogelijk te maken. Het zwembad is groot en erg goed onderhouden en schoon. De excursies die georganiseerd zijn, zijn ook erg de moeite waard!

Echt een plek waar we met veel plezier nog een keer naartoe gaan.

Gaetano Celentano, Direttore, 29-9-2011
Ciao Tim! Wij zijn blij dat jij, Stephanie en je hond hebben genoten in Trivento! Wij hopen u snel te zien!

Geweldige plek

Ron Faber en Nia Hurkmans
3-9-2011

Dit jaar zijn we voor de tweede keer naar Residence Trivento geweest. Wij vinden het een heerlijke plek. We hadden een huisje helemaal boven op de heuvel, je hebt dan een prachtig uitzicht over het dal en de zee. Het is er bovendien heerlijk rustig en je wordt gewekt door belletjes van geiten die ergens op de berg vertoeven. Het zwembad is geweldig, goed onderhouden en schoon. Vanuit ons huisje moet je wel met de auto naar het zwembad. Voor ons geen probleem, maar als je kinderen hebt die alleen naar het zwembad gaan, kun je beter een appartement beneden boeken.

De medewerkers zijn heel vriendelijk vooral de twee dames van de receptie Valentina en Patricia zijn geweldig, praten goed Engels en Duits en zijn heel behulpzaam!

Het gebied: Prachtig groen, doordat het een Nationaal park is.

Het is echt puur Italiaans (niet zoals het Gardameer) niet duur .

Palinuro is vooral 's avond een heel gezellig strandplaatsje en in de omgeving ook veel te zien.

Gaetano Celentano, Direttore, 6-9-2011
Lieve familie Faber, bedankt voor de mooie beschrijving van uw vakantie, u klinkt als echte liefhebbers van Cilento! Een warme groet van het hele team! Tot de volgende keer!