Zoover

7,3

mooie rustige camping

fam rijkers
12-9-2017

Een fijne rustige camping met ontzettend veel uitvalmogelijkheden! Binnen 2 uur sta je op ieder bekend plekje in Toscane. Het personeel is ontzettend aardig en vriendelijk. Onze veranda was kapot en werd diezelfde dag nog gemaakt. Het is oud maar de douches waren zeer schoon!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Prima "tussen"camping

fam. Postma
18-8-2017

Wij gebruiken deze camping vaak voor onze doorreis naar een andere camping omdat hij zo mooi centraal ligt. Groot voordeel is ook dat je nooit hoeft te reserveren omdat er altijd wel plaats is. (zeker boven is er altijd ruimte, maar wel een hele klim terug van het zwembad) Zwembad is prima, ook voor kleintjes met bandjes, maar in het weekend wel druk i.v.m. de lokale bevolking die dan ook langs komt. Badmeester is wel vrij streng maar met drukte hou ik daar wel van. Geen ballen om de kop en ook de grote opblaasdingen zijn dan niet toegestaan. Overigens wel op de doordeweekse dagen. Sanitair is boven erg oud en toe aan een opknapbeurt maar meestal wel schoon, en wat een water komt er uit de douches! Daar ben ik zelf thuis jaloers op! De plaatsen zijn nogal wisselend in grootte maar heb je zelf voor het uitkiezen. Beetje slim combineren van plaatsen is ook mogelijk omdat sommige zo klein zijn, dat ze nooit worden gebruikt. Verder erg rustig en geen animatie op de camping waardoor we max. 1 week hier blijven staan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Grote ongezellige boscamping

Joost E.
16-7-2017

Wij verwachten uit de gelezen informatie dat dit een mooie camping zou zijn. De camping ligt eigenlijk in het bos, is een soort slingerweg die steil omhoog gaat waarlangs de plaatsen zijn. Als je wat hoger staat heb je een flinke wandeling naar de receptie en zwembad. Toen wij er waren was de bezetting laag, mogelijk daardoor ongezellig. Het sanitair is sterk verouderd en beperkt in aantal blokken. Het restaurant daarentegen serveerde prima eten voor een lage prijs; er waren "veel" (lokale) Italianen, dat zal dit verklaren. Na 1 nacht waren wij hier weer weg, jammer we hadden hogere verwachtingen.

Gereisd Met partner in juni 2017

prima

sandra
21-1-2016

10 dagen op deze camping gestaan. Prachtige plekken en echt uitmuntend sanitair! Mooi zwembad, heerlijke pizza's en lekker ijs. Met de auto zit je zo bij het meer van Mugello en Florence is ook heel goed te doen met eigen auto.

Zeer centraal gelegen, je kunt allerlei kanten op. Hier komen we zeker nog een keer terug als we weer die kant op gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

rustige groene tersassen camping,dicht bij snelweg

mdspoelstra76
31-8-2015

camping met app, stacaravan, eigen huur plekken. Groot zwembad 90 cm tot 200 cm diep, ligbedden wel badmuts verplicht te koop 2 euro. Geen peuterbad aanwezig per dag 1 uur gratis wifi pp, daarna tegen kleine vergoeding. dicht bij A1 snelweg, en dicht bij kleine en grotere steden. Groene camping, ruime kampeerplekken, app niet dicht op elkaar, veel schaduw door de bomen bij je plek. restaurant op de camping goed en betaalbaar. Dichtbij een meer waar een strandje is, sta je met de tent etc boven op de berg mooi uitzicht. vanuit je raam leuk bosuitzicht zie foto's die ik heb geplaats.

Rustiek

Rinus
16-8-2015

Fijne rustige camping met een fijn zwembad en een groot stuwmeer in de buurt. Je kunt op diverse niveau's zelf je plekje zoeken. Wij hebben genoten van de rust op de camping.en de omgeving. Sanitair is oud. Wordt twee keer per dag schoongemaakt. Het afvoerputje zouden ze beter schoon moeten maken.

Gereisd Met partner in juli 2015

ruime camping met een prachtige omgeving

familie verboom
6-8-2015

Mugello Verde is een terrassencamping, wij zaten bovenin dus het was elke keer wel een klim om naar de caravan te komen. Wel een erg rustig plekje bovenin. Caravan netjes en als er iets niet goed deed (geen warm water, geen airco) dan kwamen ze het meteen repareren. Wifi alleen bij de receptie goed, waarschijnlijk vanaf augustus 2015 verbeterd en tegen betaling.

prima camping, maar wel voor volwassenen

Marian
31-7-2014

Camping oogt wat ouder, maar is netjes onderhouden. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Aangekomen bij de stacaravans boven, moet je wel even slikken....staan allemaal op een lange rij met hek ervoor. Echter niets mis mee. Voldoende ruimte rond de caravan. Kleine veranda. Netjes schoon. Iedere week linnengoed. Wel sobere inrichting. Op de camping zelf is een mooi zwembad, Kinderen mogen er echter weinig. De omgeving is ook meer geschikt voor volwassenen om tripjes te maken naar de Toscaanse steden. In de periode van de eerste twee weken van juli ook nog erg rustig op de camping. Wij hebben het er prima gehad.

Prima camping

korheiden
31-8-2013

Wij hebben een mobilhome gehuurd op deze camping. Prima, prima. Airco bij de prijs inbegrepen, goede bedden, lekker zwembad, schappelijk geprijsd restaurant, heel mooie omgeving. Een camping om vaker heen te gaan.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Hele fijne camping

harrie van elsloo
3-8-2013

Hard werkende en vriendelijke mensen , goede stacaravans met airco , bed linnen , handdoeken en theedoeken elke week verschoond. Een geweldig goed restaurant met streekgerechten en pizza's voor " weinig " . Ik kom hier graag terug en snap niet dat dit nog niet ondekt is door de verschillende verhuur bedrijven. uitstekende uitvalsbasis voor Florence, Pisa , Siena en noem maar op . Fijn zwembad met voldoende ligstoelen. Geen animatie voor de kinderen maar dat was voor onze kinderen( 7 en 12 jaar ) geen gemis. Wel elke woensdag LATIN Night aan het zwembad. TOP CAMPING !!!