Zoover
Camping Tohapi Le Coteau de la Marine

Camping Tohapi Le Coteau de la Marine

8,8

we like it very much, we like the landscape , people here

surie
15-7-2016

we like it very much, we like the landscape , people here are very friendly but the animation it,s only in french not goodfor the children. we like pizza

Gereisd Anders in juli 2016

Zon, zon en nog eens zon!

sandrachar
3-9-2015

Erg fijne vakantie in het zuiden van Frankrijk, lekker uitrusten en zonnebaden, de streek ontdekken en mensen ontmoeten, allemaal heerlijke momenten.

Wat de camping zelf betreft: professionele en hulpvaardige mensen, die het welzijn van de vakantiegangers ter harte nemen. De gemeenschappelijke delen zijn goed onderhouden, er zijn enkel ecolodge tenten, minder duur dan stacaravans maar zeker even comfortabel. We waren bang dat we niet genoeg ruimte zouden hebben, maar het is super goed ingericht, zodat we zelfs bijna vergaten dat we in een tent zaten.

Alles is hier perfect voir o s gezin alles he ben we hier

vomir geert
24-7-2015

Alles is hier perfect voir o s gezin alles he ben we hier Wat we no dig hebben

Gereisd Anders in juli 2015
2007

als je van rust en een gezellige camping houdt moet je tot

wittig
10-8-2007

als je van rust en een gezellige camping houdt moet je beslist niet naar deze camping gaan.Disco tot in de kleine uurtjes,en de hele camping staat vol met mobilhomes je krijgt eigenlijk de indruk dat je niet op een camping staat.Heel ongezellig.

Gereisd Anders in augustus 2007
2006

Camping coteau de la marine is gewoon de zaligste camping

Shéna
13-8-2006

Camping coteau de la marine is gewoon de zaligste camping ooit

personneel is schitterend

vooral de animators !

de 8 dagen dat ik daar was zijn gewoon voorbij gevlogen , nooit loop je daar alleen , je leert iedereen kennen! hele sociaal camping ! bedankt voor de prachtige herinneringen

Gereisd Anders in augustus 2006

We zijn net terug van de camping 'Le coteau de la Marine'

Ikke
30-7-2006

We zijn net terug van de camping 'Le coteau de la Marine'. De vakantie viel goed mee. Jammer is dat er geen ligbedden aan het zwembad staan en dat de grote baas van de camping brutaal en onbeleefd is.

In het meertje bij de camping kun je niet zwemmen. Het water heeft ijskoud (gevaar voor onderkoeling)! De mobilhome is niet echt groot maar zeker te doen!

2005

Wij zijn in 2003 op camping Coteau de la Marine geweest,

emmely
12-1-2005

Wij zijn in 2003 op camping Coteau de la Marine geweest, welliswaar met eigen tent maar het was echt perfect. Juist wel vriendelijk personeel! Altijd bij het ophalen van stokbrood met !Nederlandse krant! een gezellig praatje met de winkeleigenaar:-)Mooi zwembad, echt prachtig gelegen bij de uitlopers van de gorges du verdon. Je kunt inderdaad niet zwemmen bij het meer want het is ijskoud maar een tip: bij de camping kun je een trapfiets huren en je kunt zo de kloof intrappen. Het enige nadeel vond ik het sanitair wat niet altijd even schoon was maar dat komt omdat wij in het hoogseizoen waren en mensen maken er zelf ook een troep van. Zeker een aanrader hoor, deze camping!

Wij zijn er in de zomer van 2004 geweest, stacaravan voor

Jill
8-1-2005

Wij zijn er in de zomer van 2004 geweest, stacaravan geboekt voor 700 euro per week! was heel klein, vond de algemene indruk van de camping ook niet goed, slechte service, niet echt vriendelijk personeel en je kon niet zwemmen bij het meer dat aan de camping grenst. Zwembad was klein, maar wel netjes. Erg duur voor wat je krijgt.

Gereisd Anders in januari 2005