Zoover

8,2

Zeer gastvrije camping!

Femke Swinkels
31-7-2017

Fijne camping met gratis busverbinding naar het strand. Erg gastvrij ontvangen. Met veel leuke bezienswaardigheden in de omgeving en fantastische natuur. Maar zorg dat je wel goede muggenspray bij hebt!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Nooit meer

S
29-8-2016

Voor velen zal het een prachtige omgeving zijn voor ons veel te ver afgelegen van de bewoonde wereld. Je hebt op de camping geen mobiel netwerk dus houd er rekening mee dat je niet kunt bellen en niet gebeld kunt worden. Je kunt wel Wifi kopen. Even boodschappen doen, lekker uit eten of een terrasje pakken is niet bepaald om de hoek, om iets leuks te vinden ben je gemiddeld een half uur onderweg. Het hoognodige kun je uiteraard wel op de camping krijgen.

Eten in het restaurant is ok, het vrouwelijke personeel ontzettend onvriendelijk. Wc's en douches onder de maat, geen wc bril, geen wc papier, regelmatig echt vies vind ik niet passen bij een 4* camping. Animatie alleen op Fransen gericht, nederlandse kinderen worden hier niet bij betrokken. Mijn dochter van 10 heeft er in ieder geval niets aan gehad.

Verder wel een mooie omgeving, aanraders in ieder geval Lac de Sainte-Croix, Gorges du Verdon en Moustiers-Sainte-Marie. Ik vond 2 weken op deze camping echt te lang, enorme tegenvaller.

rustig?mooi gelegen camping met Franse animatie

C. Bootsma
11-8-2014

2 weken vakantie in een sta caravan, (afgelegen) camping tussen de lavendel velden in,prachtig.De camping is gelegen in een mooie omgeving en je kunt zo uitkijken over de kloof.Een Erg groot nadeel vonden wij dat er 6 avonden in de week erg hard muziek werd gedraaid tot 23:55 .(ECHT)

Leuke muziek, maar de kinderen werden wakker uit hun slaap en wij kwamen niet in slaap.

Na 4 dagen heb ik bij de receptie aangegeven hoe ik dacht over de muziek.

Na 6dagen heb ik gevraagd om van caravan te kunnen verwisselen, verderop het terrein zou t minder hard moeten zijn.

gelukkig was de camping niet vol en de dame van de receptie wel willend en vriendelijk.

de volgende dag mochten we verhuizen.

veel werk, maar daarna waren onze avonden rustiger en konden we 100% genieten!

de ligging is mooi en de sfeer op de camping is fijn, prima zwembad, kinderen vonden het kinderbadje heerlijk! Wel uitkjken waar je loopt vanwege de vele wespen.

vanaf camping kayak gehuurd, schitterend richting dam gevaren,

Te ver afgelegen

Roels Patrick
11-9-2012

Nette camping, helaas van alles ver verwijderd. Warenhuis op 11 en 16km, gorges du Verdon op 30 km idem voor de wandelingen. Mobilhome was netjes onderhouden, kleine plaatsen met weinig privacy. De animatie is voldoende maar stoort de rust elke dag. De streek heeft heel wat te bieden maar een camping kies je beter iets dichter bij Point Sublime en de gorges zoniet rij je dag in dag uit met de wagen. Zwembad was koud, niet echt wat je verwacht van een verwarmd zwembad. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar wegens te ver afgelegen. Het camping gevoel heeft meer plaats gemaakt voor een vakantiedomein.

supervakantie, mooie ligging

sabine
9-8-2010

Getwijfeld door slechte recencies....Toch gegaan en géén spijt! Wij waren met onze vouwwagen en hadden een mooie plek achter op de camping. Sanitair werd prima bijgehouden en was echt schoon, totdat iedereen tegelijk tussen 17.00 en 20.30 ging douchen. Als iedereen gewoon zijn wattenstaafjes en vuil netjes weggooid is er niets aan de hand en geloof me de grootste viespeuken zijn de nederlanders!!!! helaas! Eten in het restaurant traag, maar wel te eten. Wil je echt lekker eten moet je gewoon zelf koken of naar Riez rijden. Animatie is ronduit SLECHT!!!!! Als buitenlander hebben ze je er liever niet bij.... en de teamleden waren liever met elkaar dan met de gasten bezig. Het zwembad is prima, maar je moet 15 minuten rijden wil je in het meer zwemmen....echt de moeite waard!!!!

De campingwinkel, had heerlijk brood en de eigenaren waren schatten van mensen. Laatste dag kwamen we er pas achter dat je een koelkast kon huren!!!!! Had het wel fijn gevonden met 3 weken 33 tot 35 graden.

Niet heen gaan met pubers!!

Fam. slotboom
2-8-2009

In juli naar deze camping geweest met een puber van 16 en een kleine kleuter van 3 jaar. Voor onze oudste zoon was het niet zo leuk. Weinig tot geen aansluiting met al de franse jeugd op de camping. De animatie was zoals bij veel Franse campings uitsluitend Franstalig en erg op de Fransen gericht. De disco dat 1 x per week was was alleen voor kindjes tot een jaar of 12 leuk. We hadden een plaats waar we ver van de toiletgebouwen af zaten. Als we 's nachts moesten plassen braken we bijna onze nek.

De verlichting onderweg was uitgezet of nooit gerepareerd. Veel campingplaatsen waren gevaarlijk met kleine kinderen. Stacaravans waren allemaal erg op elkaar en slecht geplaatst. Totaal geen privacy. De pluspunten van de camping zijn de vriendelijke supermarkteigenaar en het prachtige gebied van de Provence. Maar.... je kunt beter naar Domaine du Verdon gaan in Castelane of Parc Verdon in Greoux les Bains.