Zoover
Camping Tohapi Le Coteau de la Marine

Camping Tohapi Le Coteau de la Marine

8,8

Zon, zon en nog eens zon!

Theotran
15-7-2015

Erg fijne vakantie in het zuiden van Frankrijk, lekker uitrusten en zonnebaden, de streek ontdekken en mensen ontmoeten, allemaal heerlijke momenten.

Wat de camping zelf betreft: professionele en hulpvaardige mensen, die het welzijn van de vakantiegangers ter harte nemen. De gemeenschappelijke delen zijn goed onderhouden, er zijn enkel ecolodge tenten, minder duur dan stacaravans maar zeker even comfortabel. We waren bang dat we niet genoeg ruimte zouden hebben, maar het is super goed ingericht, zodat we zelfs bijna vergaten dat we in een tent zaten.

Genieten van de rust

Marianne
23-7-2014

Enkele nachten op deze camping gestaan met onze tent op de rand van het hoogseizoen – laagseizoen in 2013. Wij kregen één van de laagst gelegen plekken vlakbij het water, heel mooi uitzicht, heerlijk rustig, een eindje af van het verdere vertier op de camping maar ook een stuk lopen naar het beste sanitair gebouw. De dichtst bij zijnde douches/toiletten gebruikten wij enkel wanneer het licht was aangezien het te gevaarlijk is om de kortste route daarheen in het donker te nemen. In de dagen dat wij de camping hebben bezocht waren er overigens zeer weinig verdere Nederlandse gasten, voor ons helemaal geen probleem. De omgeving van de camping is mooi, schitterende meren om in te zwemmen maar het rijden naar de supermarkt/toeristische attracties etc. neemt behoorlijk wat tijd in beslag aangezien de kronkelende wegen niet erg opschieten. Kortom, leuke camping in een mooi gebied voor als je even helemaal weg wilt zijn van de rest van de wereld!

goede adres

Eveline
24-10-2012

Als u van rust en en een ontspannen sfeer houdt is dit het goede adres (Camping Le Coteau de la Marine): schitterend platteland, aardig en behulpzaam personeel, veel sportactiviteiten, en ‘s avonds kun je er dansen.

onvergetelijk

Emmy
24-10-2012

Fijne tijd gehad. Goede animatie ‘s avonds en een kinderprogramma. En een uitzonderlijk animatieteam, met een bijzondere vermelding voor Lucie en haar team van de miniclub.

Beste uitzicht ooit

Sandra
12-9-2012

Eerlijk gezegd snappen wij het lege gemiddelde cijfer niet. Er zijn idd veel mobil homes, maar zo neergezet dat iedereen zijn privacy heeft. Wij zitten zelf in een huurtent die alle verwachtingen overtrof. Zeer compleet en sfeervol, met veranda en zelfs magnetron. En dan de prijs, 2 weken voor 180 euro. Wij staan aan de rand van de camping en hebben schitterend uitzicht maar vinden ook de meeste andere plekken prima. Camping is schoon en goed onderhouden, receptie vriendelijk en kan engels. Vinden het hier juist erg rustig maar is naseizoen en kunnen discolawaai niet beoordelen. Het zwembad in het hoogseizoen misschien aan kleine kant, maar meer op 10 autominuten met heerlijkenstrandjes. Daar kan geen zwembad tegenop. Bij bootjes van st croix nog stukje doorrrijden en daar liggen paar heerlijke strandjes, ook niet druk. En overal vrij parkeren.

We hebben een erg fijne vakantie in de zon gehad

DavidM
7-6-2012

We hebben een erg fijne vakantie in de zon gehad. De activiteiten waren fantastisch, en ook het zwembad. In zijn totaliteit een prettige plek.

nooit meer

Joost bakker
14-7-2009

Wij zaten in een mobile home voor 6 personen die voor het aantal personen veel te klein was stond niet zo afgebeeld op de foto! Viel tegen ook de ruimte erom heen was krap. Geen privacy. Alles stond op en in elkaar. Die 4 sterren zijn waarschijnlijk heel lang geleden toegekend. Voor ons gelukkig dat het voorseizoen was en rustig en we met twee personen waren anders was het verschrikkelijk geweest.

2007

Wij waren er in de eerste week van juli 2007, toen het nog

Kees
12-7-2007

Wij waren er in de eerste week van juli 2007, toen het nog erg rustig was op deze camping. We zijn erg tevreden en zijn zeker van plan binnen enkele jaren opnieuw deze camping te bezoeken. Echt wel een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2007