Zoover
Camping Tohapi Le Coteau de la Marine

Camping Tohapi Le Coteau de la Marine

8,8

als je van rust en een gezellige camping houdt moet je tot

wittig
10-8-2007

als je van rust en een gezellige camping houdt moet je beslist niet naar deze camping gaan.Disco tot in de kleine uurtjes,en de hele camping staat vol met mobilhomes je krijgt eigenlijk de indruk dat je niet op een camping staat.Heel ongezellig.

Gereisd Anders in augustus 2007

Wie van veel herrie houdt is dit een echte aanrader, met

jan
10-8-2007

Wie van veel herrie houdt is dit een echte aanrader, met de disco houden ze hele camping wakker.Een camping zou ik dit ook niet echt noemen mobilhomes hebben hier de overhand,de gezelligheid van een camping vind je hier dan ook niet.

Gereisd Familie in juli 2006

Deze camping was supergoed georganiseerd

Dirk
15-7-2007

Deze camping was supergoed georganiseerd. Geen enkel toilet op welk ogenblik dan ook, was vuil. De hele dag gaat een kuisploeg van toiletblok naar toiletblok ! Animatie erg leuk voor de kinderen. Varen in de mooiste gorge is een unieke ervaring. Personeel erg vriendelijk ! Directeur (nieuwe eigenaar sedert 4/2007) erg vriendelijk. Campingwinkel zeer ok, goede bakkerij (heel de dag!). Restaurant zeer ok! Geen nachtlawaai. Zwembad OK, maar hypocriet beleid (indien geen bewaking na 17.00 u kan je naar believen duiken, plonzen en in zwemshorts het water in, anders niet). Een aanrader dus !

Wij waren er in de eerste week van juli 2007, toen het nog

Kees
12-7-2007

Wij waren er in de eerste week van juli 2007, toen het nog erg rustig was op deze camping. We zijn erg tevreden en zijn zeker van plan binnen enkele jaren opnieuw deze camping te bezoeken. Echt wel een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2007
2006

Redelijke camping, kan niet in het meer zwemmen veel te de

meier
23-8-2006

Redelijke camping, kan niet in het meer zwemmen veel te koud, ong. een kwartier rijden van lac st. croix prachtig meer, heel helder blauw water ook best nog koud, maar lekker verkoelend bij warm weer. Helemaal het meer rondgereden echt fantastisch mooie uitzichten over de gorges.

In de buurt ook nog naar campings gekeken, maar veel muncipalcampings aan drukke verkeerswegen.

coteau de la marine is toch nog beste optie als je dit gebied wil verkennen. Je kan in dit gebied erg goed mountainbiken/wielrennen, flinke bergen.De avondanimatie begon pas 22:30u "kelderdisco" dus geen geluidsoverlast. Ong. 12 km rijden naar de supermarkt. kampingwinkel veel artikelen maar duur. Zwembadwater ook wat fris, sanitair wat oud,overdag weinig tot geen animatie voor kleine kinderen. Omdat de omgeving heel mooi is gan we zeker nog een keer terug naar deze camping!!

Camping coteau de la marine is gewoon de zaligste camping

Shéna
13-8-2006

Camping coteau de la marine is gewoon de zaligste camping ooit

personneel is schitterend

vooral de animators !

de 8 dagen dat ik daar was zijn gewoon voorbij gevlogen , nooit loop je daar alleen , je leert iedereen kennen! hele sociaal camping ! bedankt voor de prachtige herinneringen

Gereisd Anders in augustus 2006

We zijn net terug van de camping 'Le coteau de la Marine'

Ikke
30-7-2006

We zijn net terug van de camping 'Le coteau de la Marine'. De vakantie viel goed mee. Jammer is dat er geen ligbedden aan het zwembad staan en dat de grote baas van de camping brutaal en onbeleefd is.

In het meertje bij de camping kun je niet zwemmen. Het water heeft ijskoud (gevaar voor onderkoeling)! De mobilhome is niet echt groot maar zeker te doen!

2005

Wij zijn in 2003 op camping Coteau de la Marine geweest,

emmely
12-1-2005

Wij zijn in 2003 op camping Coteau de la Marine geweest, welliswaar met eigen tent maar het was echt perfect. Juist wel vriendelijk personeel! Altijd bij het ophalen van stokbrood met !Nederlandse krant! een gezellig praatje met de winkeleigenaar:-)Mooi zwembad, echt prachtig gelegen bij de uitlopers van de gorges du verdon. Je kunt inderdaad niet zwemmen bij het meer want het is ijskoud maar een tip: bij de camping kun je een trapfiets huren en je kunt zo de kloof intrappen. Het enige nadeel vond ik het sanitair wat niet altijd even schoon was maar dat komt omdat wij in het hoogseizoen waren en mensen maken er zelf ook een troep van. Zeker een aanrader hoor, deze camping!

Wij zijn er in de zomer van 2004 geweest, stacaravan voor

Jill
8-1-2005

Wij zijn er in de zomer van 2004 geweest, stacaravan geboekt voor 700 euro per week! was heel klein, vond de algemene indruk van de camping ook niet goed, slechte service, niet echt vriendelijk personeel en je kon niet zwemmen bij het meer dat aan de camping grenst. Zwembad was klein, maar wel netjes. Erg duur voor wat je krijgt.

Gereisd Anders in januari 2005