Zoover

8,8

Genieten van de rust

Marianne
23-7-2014

Enkele nachten op deze camping gestaan met onze tent op de rand van het hoogseizoen – laagseizoen in 2013. Wij kregen één van de laagst gelegen plekken vlakbij het water, heel mooi uitzicht, heerlijk rustig, een eindje af van het verdere vertier op de camping maar ook een stuk lopen naar het beste sanitair gebouw. De dichtst bij zijnde douches/toiletten gebruikten wij enkel wanneer het licht was aangezien het te gevaarlijk is om de kortste route daarheen in het donker te nemen. In de dagen dat wij de camping hebben bezocht waren er overigens zeer weinig verdere Nederlandse gasten, voor ons helemaal geen probleem. De omgeving van de camping is mooi, schitterende meren om in te zwemmen maar het rijden naar de supermarkt/toeristische attracties etc. neemt behoorlijk wat tijd in beslag aangezien de kronkelende wegen niet erg opschieten. Kortom, leuke camping in een mooi gebied voor als je even helemaal weg wilt zijn van de rest van de wereld!

goede adres

Eveline
24-10-2012

Als u van rust en en een ontspannen sfeer houdt is dit het goede adres (Camping Le Coteau de la Marine): schitterend platteland, aardig en behulpzaam personeel, veel sportactiviteiten, en ‘s avonds kun je er dansen.

onvergetelijk

Emmy
24-10-2012

Fijne tijd gehad. Goede animatie ‘s avonds en een kinderprogramma. En een uitzonderlijk animatieteam, met een bijzondere vermelding voor Lucie en haar team van de miniclub.

Beste uitzicht ooit

Sandra
12-9-2012

Eerlijk gezegd snappen wij het lege gemiddelde cijfer niet. Er zijn idd veel mobil homes, maar zo neergezet dat iedereen zijn privacy heeft. Wij zitten zelf in een huurtent die alle verwachtingen overtrof. Zeer compleet en sfeervol, met veranda en zelfs magnetron. En dan de prijs, 2 weken voor 180 euro. Wij staan aan de rand van de camping en hebben schitterend uitzicht maar vinden ook de meeste andere plekken prima. Camping is schoon en goed onderhouden, receptie vriendelijk en kan engels. Vinden het hier juist erg rustig maar is naseizoen en kunnen discolawaai niet beoordelen. Het zwembad in het hoogseizoen misschien aan kleine kant, maar meer op 10 autominuten met heerlijkenstrandjes. Daar kan geen zwembad tegenop. Bij bootjes van st croix nog stukje doorrrijden en daar liggen paar heerlijke strandjes, ook niet druk. En overal vrij parkeren.

Te ver afgelegen

Roels Patrick
11-9-2012

Nette camping, helaas van alles ver verwijderd. Warenhuis op 11 en 16km, gorges du Verdon op 30 km idem voor de wandelingen. Mobilhome was netjes onderhouden, kleine plaatsen met weinig privacy. De animatie is voldoende maar stoort de rust elke dag. De streek heeft heel wat te bieden maar een camping kies je beter iets dichter bij Point Sublime en de gorges zoniet rij je dag in dag uit met de wagen. Zwembad was koud, niet echt wat je verwacht van een verwarmd zwembad. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar wegens te ver afgelegen. Het camping gevoel heeft meer plaats gemaakt voor een vakantiedomein.

We hebben een erg fijne vakantie in de zon gehad

DavidM
7-6-2012

We hebben een erg fijne vakantie in de zon gehad. De activiteiten waren fantastisch, en ook het zwembad. In zijn totaliteit een prettige plek.

supervakantie, mooie ligging

sabine
9-8-2010

Getwijfeld door slechte recencies....Toch gegaan en géén spijt! Wij waren met onze vouwwagen en hadden een mooie plek achter op de camping. Sanitair werd prima bijgehouden en was echt schoon, totdat iedereen tegelijk tussen 17.00 en 20.30 ging douchen. Als iedereen gewoon zijn wattenstaafjes en vuil netjes weggooid is er niets aan de hand en geloof me de grootste viespeuken zijn de nederlanders!!!! helaas! Eten in het restaurant traag, maar wel te eten. Wil je echt lekker eten moet je gewoon zelf koken of naar Riez rijden. Animatie is ronduit SLECHT!!!!! Als buitenlander hebben ze je er liever niet bij.... en de teamleden waren liever met elkaar dan met de gasten bezig. Het zwembad is prima, maar je moet 15 minuten rijden wil je in het meer zwemmen....echt de moeite waard!!!!

De campingwinkel, had heerlijk brood en de eigenaren waren schatten van mensen. Laatste dag kwamen we er pas achter dat je een koelkast kon huren!!!!! Had het wel fijn gevonden met 3 weken 33 tot 35 graden.

Redelijke camping, maar 4 sterren terecht ?

Bert
3-8-2009

Dorp Riez op 20 min. rijden. Camping op een "aflopend" terrein naar de Verdon. In dit deel kan/mag niet worden gezwommen-dus met de auto op stap. Redelijk standaardzwembad. Bovenste deel camping hoofdzakelijk stracaravans met weinig tot geen privacy. Kampeerders worden hier her en der tussen geplaatst. Als kampeerder maar ook als campingbeheerder moet je dat niet willen. Het onderste deel van de camping heeft vooral (echte) kampeerplaatsen op vlakke plaatsen (terrassen). Gelukkig veel schaduwrijke plaatsen. Staanplaatsen met ondergrond steentjes. De "fieldmanager" lost veel planningsproblemen op. Personeel is aardig en behulpzaam, receptie mag iets klantgerichter. Sanitair is OK, optisch schoon. Winkel OK. Voldoende sportmogelijkheden. Tennis is gratis. Voldoende animatiemogelijkheden voor jongere en oudere jeugd. Avondprogramma vooral voor Franstalige gasten leuk.

Boeken en volledig vooraf betalen moet en kan alleen via Centrale organisatie.

Wij hadden perfecte plek en vakantie.

Niet heen gaan met pubers!!

Fam. slotboom
2-8-2009

In juli naar deze camping geweest met een puber van 16 en een kleine kleuter van 3 jaar. Voor onze oudste zoon was het niet zo leuk. Weinig tot geen aansluiting met al de franse jeugd op de camping. De animatie was zoals bij veel Franse campings uitsluitend Franstalig en erg op de Fransen gericht. De disco dat 1 x per week was was alleen voor kindjes tot een jaar of 12 leuk. We hadden een plaats waar we ver van de toiletgebouwen af zaten. Als we 's nachts moesten plassen braken we bijna onze nek.

De verlichting onderweg was uitgezet of nooit gerepareerd. Veel campingplaatsen waren gevaarlijk met kleine kinderen. Stacaravans waren allemaal erg op elkaar en slecht geplaatst. Totaal geen privacy. De pluspunten van de camping zijn de vriendelijke supermarkteigenaar en het prachtige gebied van de Provence. Maar.... je kunt beter naar Domaine du Verdon gaan in Castelane of Parc Verdon in Greoux les Bains.

nooit meer

Joost bakker
14-7-2009

Wij zaten in een mobile home voor 6 personen die voor het aantal personen veel te klein was stond niet zo afgebeeld op de foto! Viel tegen ook de ruimte erom heen was krap. Geen privacy. Alles stond op en in elkaar. Die 4 sterren zijn waarschijnlijk heel lang geleden toegekend. Voor ons gelukkig dat het voorseizoen was en rustig en we met twee personen waren anders was het verschrikkelijk geweest.