Zoover
Camping Domaine du Cros d'Auzon

Camping Domaine du Cros d'Auzon

6,6

Kennelijk nog niets veranderd!

PS
2-8-2015

Soms kijk je eens terug naar de campings die je bezocht hebt. Zo ook naar deze camping waar wij als jong gezin begin jaren negentig vertoefden. Je hoopt dan dat wat toen beneden pijl was inmiddels verbeterd is, helaas komt alle commentaar erg bekend voor en is er in al die jaren nauwelijks iets veranderd. Wij hadden indertijd erg veel last van muggen, vaste gasten hadden vitrage voor hun voortent hangen, preventief.

Ook toen al verschillende gebrekkige voorzieningen waar vooral achterstallig onderhoud de oorzaak was. Kinderen alleen naar het zwembad was niet verantwoord.

Al met en alle commentaren lezende geen camping om naar terug te keren, jammer.

rustige camping

yvonne
1-7-2015

rustige camping wel jammer dat je voor het zwembad eerst heuvel op moest en nog stukje moest lopen want de ligging van het zwembad was buiten de camping ook vonden wij onze mobil-home erg verouderd

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Met kinderen niets voor de meivakantie.

M
10-5-2014

Nadat eerste camping tegenviel, deze gebeld of ze plaats hadden. Dat hadden ze. Met zwembad, glijbaan, restaurant enz. Dus op weg naar Cros D' auzon. Bij de receptie lag een prachtige folder: hier zouden wij een prima vakantie hebben, dachten wij. Dat er plaats was, was nogal eufemistisch, er stond helemaal niemand. Alleen wat fransen in mobil homes, verder echt niemand op het kampeerterrein. Zwembad, glijbaan en restaurant gesloten, geen animatie, koude douches. Kortom dooie boel, maar wel 35 euro per nacht. Omdat het laat was toch 1 nacht blijven staan, maar volgende dag gauw vertrokken. Zwembad ligt hoog op de berg, ver verwijderd van het kampeerterrein, en je moet een openbare weg oversteken. Je zou hier maar je hele meivakantie geboekt hebben zeg!

Heerlijk rustige vakantie gehad!

YARI
    28-9-2011

Wij zijn begin september 2011 geweest voor 2 weken en hebben genoten. De camping was bijna helemaal leeg op wat doorreizende campers na. We konden zelf onze plek uitkiezen die allemaal enorm zijn en heel veel schaduw hebben. Camping ligt pal aan de rivier Ardeche en de stacaravans wat verder en boven op de berg. De zwembaden waren heerlijk. Er was geen broodservice meer, maar bovenaan de berg naar Vogue zitten 2 bakkers waar je dagelijks vers kunt halen! Dit was meteen een goede wandeling met de hond. Receptie beperkt open, maar uiterst vriendelijk. Wifi in een straal bij de receptie. Gratis bij kortstondig gebruik. Restaurant (op de berg) werkte alleen met dagmenu en was 3x per week en het weekend open. Camping ligt naast nog 2 andere campings die zeker qua faciliteiten ruim achter blijven. Dit was voor ons de tweede keer Ardeche en weer veel nieuwe plaatsen ontdekt. Wij hebben gebruik gemaakt van de Best Deal kortingkaart, die ons een voordelige luxe vakantie heeft opgeleverd!

NOOIT MEER !!!

Fam. Kuiten
    27-1-2010

Wij huurden voor een flink bedrag een stacaravan in de zomer van 2009. De caravan stond vol in de brandende zon. Daarbij stond onze caravan met die van de buren met de deuren naar elkaar toe: kortom geen enkele privacy ! Hooguit 6-7 meter tussen de caravans/terrassen. Verder las ik ook nergens in de beschrijving van de camping dat deze bestond uit een boven - en benedendeel. De (kleine) zwembaden lagen in het bovendeel van de camping, wat 10 minuten lopen/klimmen van onze caravan (benedendeel van de camping) lag. De kinderen konden daarom niet zelfstandig naar het zwembad lopen, mede ook doordat ze de onoverzichtelijke toegangsweg naar het benedendeel van de camping moesten oversteken. Enkel luidruchtig, Franstalig "vertier" op deze camping ! En het winkeltje met levensmiddelen uit de omschrijving van deze camping bleek niet te bestaan.

Andere Nederlandse families waren net zo ontluisterd over de deze waardeloze camping als wij. Kortom;niet doen, zonde van je geld!

Prima camping

Marthe
    15-9-2009

Wij waren hier de eerste 2 wkn van september, hadden een mobilhome. Erg nette huisjes, camping lag er ook netjes bij. Wel was het ons iets té rustig, de glijbanen in t zwembad waren al dicht, het restaurant was nauwelijks open en de receptie maar 2 uur per dag, de (enorme!!) toeristische plekken waren 95% leeg. Inderdaad een klim om bij het zwembad te komen maar dit was (ook met kinderwagen) goed te doen. De camping is erg kinderwagen-rolstoel vriendelijk (ook het zwembad). Zwembad was alleen niet verwarmd, jammer met een baby van 4 maanden! Wij waren de enige NL op de hele camping. Ik zou de volgende keer als ik naar de Ardeche ga, kiezen voor een camping meer richting de 'Gorges', vond de Ardeche hier wel erg ondiep, voor kleine kinderen die in de rivier visjes vangen e.d. wel erg leuk. Vogué is een leuk dorpje, Balazuc is 5 min rijden en daar is een leuk strandje en kun je goed zwemmen. Wij hebben al met al voor een lage prijs een prima vakantie gehad.

ZEER MOOIE CAMPING

casteels marcelline
    4-9-2009

wij keren zeker naar deze camping terug, wat wil je meer, ZEER ruime plaatsen, vlakbij de rivier, vier prachtige zwembaden met glijbaan, geen 2 maar wel 4 * camping. Plaatsen ook met veel of minder schaduw. Bij de receptie zeer vriendelijke mensen die bereid zijn te helpen wat je ook vraagt. Wij bezochten in de omgeving diverse campings waar de plaatsen veel kleiner waren en de prijzen ook duurder. Hier krijg je alles voor een redelijke prijs. Ook zeer sterk rekening gehouden met inrichting voor gehandicapten. Vlakbij ook een kleine supermarkt en bakker en diverse pizzeria's. Misschien iets minder interessant voor families met pubers al hebben wij daar geen ervaring mee tot hiertoe.

Mooie camping, alleen ....

Astrid
    22-8-2009

kan het allemaal wat beter. Het is de 2e keer dat we hier zijn geweest met jonge kinderen en toch wel echt de laatste keer. De animatie is idd alleen in frans en iedere avond errug hinderlijk luidruchtig tot half 12 's avonds, niet leuk als je kinderen willen slapen. et dus op dat je geen stacaravan aanneemt die bij het "espace spectacle" ligt.

De caravans zijn op zich goed. De Ardeche aan de achterzijde van de camping is leuk voor de kinderen en als je wat verder stroomafwaarts gaat, kun je nog gewoon zwemmen ook.

De wifi was trouwens "en panne" en werd niet meer gemaakt; we konden munten kopen om via hun PC te internetten ...

Het zwembad is goed onderhouden en de aanwezigheid van de badmeester is prettig

Verder is deze camping een prima uitvalsbasis, maar ook niet meer dan dat. En dan is het prijskaartje dat aan deze camping hangt toch wel aan de hoge kant.

Nooit meer.........

alois
    16-8-2009

Animatie voor kleine kinderen (4-9jaar) was zeer slecht. De stacaravan's waren niet schoongemaakt en zijn aan renovatie toe. Voor het zwembad moet je 10 min tegen de bergen op klauteren. De glijbanen zijn maar 3 uur per dag open. Animatie voor groteren s'avonds begon om 21.30 tot 23.30, zeer hinderlijk voor kleine kinderen vanwege het lawaai. Daarbij werd alles in het Frans gedaan. De informatie bij aankomst was minimaal. Je kreeg het nummer van de sta-caravan en dat was het je moest het vervolgens maar uitzoeken. We waren niet de enige die in relatie tot de gegevens van de web-site het geheel zeer slecht vonden. Ook de bereikbaarheid van Pharos reizen is absoluut slecht!!!

Leuke familiecamping

Tijmen
    14-8-2009

Leuke camping bij een leuk klein dorpje. Er staan niet alleen maar nederlanders, maar ook fransen en belgen. Zwembad is leuk voor klein en grotere kinderen met twee leuke glijbanen.

In het winkeltje kun je alleen maar broodje en een franse krant krijgen. Dat stelt niet zoveel voor. Er wordt veel georganiseerd, ook voor kinderen (animatie is wel alleen frans).

Er is een speeltuin op de camping met twee tafeltennis tafels. De ardeche is vlakbij en is leuk om in de spelen (bijv. visjes vangen). Ook in de omgeving is veel te doen en te zien. Niet zo toeristische als rondom Ruoms en Vallon Pont d'Arc