Zoover
Hotel Campanile Val de France (vh. Kyriad Disneyland)

Hotel Campanile Val de France (vh. Kyriad Disneyland)

6,7

Budgethotel zonder luxe

Toon
13-6-2019

Budgethotel zonder luxe

Hun administratie en personeel is absoluut niet geschikt voor een groter gezelschap (familie van 11 personen) met meerdere aankomstdata en -tijden..

Geen koppeling tussen computersysteem van receptie en restaurant.

Als organisator van ons uitje ben ik wel 10 keer heen en weer geweest naar de receptie om iets te regelen wat fout was gegaan. Manager en medewerkers bleven vriendelijk gelukkig.

Lopend buffet wordt niet aangevuld na 21.00 uur,terwijl het diner tot 22.00 is. Zowat alles was op!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Goed hotel.

Steve Osselaer
17-5-2019

Zeer goede prijs kwaliteit voor dit hotel. Dit is een basis hotel met een minimum aan comfort. Maar alles wat een mens nodig heeft qua comfort is aanwezig. Je hebt een tv op de kamer. En een degelijke badkamer. En er rijd ook een shuttle bus naar de Disney parken. Dit hotel is zeker zijn prijs waard als je graag goedkoper verblijft om naar Disney te gaan.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Viel allemaal reuze mee! Prima te doen!

Roel
8-5-2019

Na de recensie gelezen te hebben hield ik mijn hart vast... het viel reuze mee!! Kamer was netjes! Ontbijt was prima. Wij hebben niet in de rij gestaan hiervoor. Kamer was wel heel warm maar raam kon open. pendelbus bij hotel was top geregeld! Tickets voor Disney waren er niet... fout van touroperator helaas maar uiteindelijk heeft het hotelpersoneel ons super geholpen zodat wij noodtickets kregen! Al met al prima voor een hotel waar je alleen slaapt!!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Denk niet dat we nog een keer gaan

Debby
31-12-2018

Het hotel is redelijk. Kamers goed en netjes, maar niet echt geschikt voor 4 volwassen(2 persoonsbed en stapelbed ). Kamers zijn wel heel erg gehorig en zeker die naast het trappenhuis. Ontbijt was chaos. Lange rijen voor je überhaupt naar binnen kan, en als je dan binnen bent is het zoeken naar een tafeltje. Dit hadden wij alle 4 de dagen. De tafels worden wel schoongemaakt. De keus is prima. Het stokbrood was alleen in zulke kleine stukjes gesneden dat we er nauwelijks beleg op konden op konden doen. De shuttle bus is naar de parken is best goed, maar mega druk en vaak over vol.

Personeel is vriendelijk. Leuke kinderboerderij bij het hotel.

Gereisd Met vrienden in december 2018

Fantastische en Magische belevibg

Maaike
1-12-2018

Het was geweldig. Lekker dicht bij disney. Heerlijk genoten.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Sk
19-10-2018

Na slechte recensies hield ik mijn hart vast maar vond t super! Tafels zijn niet vies ze maken t meteen schoon na gebruik maar kan is oud dus plakt beetje. Er zijn grijze nieuw gelakte tafels die plakken niet.personeel heel vriendelijk eten ontbijt en diner prima vers en lekker. Verbinding naar park prima vaak maar bus soms druk. Wij waren 5 dagen hier en hebben echt alles kunnen zien. Movie park kan in 1 dag andere park heb je zeker 2 dagen voor nodig. Avond show niet te missen voor kasteel op sluitingstijd. Veel gast food maar in hoofdstraat voor kasteel aan rechterkant sandwich heerlijk. Wij hadden familie kamer klein met stapelbed maar schoon

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Prima voor 3 dagen max.

Danny
18-8-2018

Teveel mensen, teveel kamers en daarin tegen een veelste kleine eetzaal. In de rij staan voor je überhaupt restaurant in kan. Zoekend naar een tafeltje. Borden op. Erg jammer. Kamers zijn klein maar Oke. Shuttel bus is oke, jammer dat ze ondanks dat de bus stampen vol is alsnog ieder hotel afgaan om “mensen op te halen” wat dus niet meer past. Hotel personeel was vriendelijk. Verder alles in het hotel kapot duur!

Gereisd Met partner in augustus 2018

1x nooit meer. Grote minpunten

Linda
6-5-2018

Door de wisselende recensies was ik erg huiverig.

De kamer was erg netjes, ruim en schoon.

Het restaurant kan je alleen bereiken buiten om (klein minpunt)

Ontbijt was goed en erg uitgebreid.

Avond buffet was erg goed. Veel keus, drank wel apart.

Kinderboerderij en springkussen bevielen goed.

Toch zullen we niet meer teruggaan om 2 redenen.

De veiligheid, toegangsdeuren waren altijd open (ook al zat er wel een kaartlezer op) iedereen kan daar zomaar binnenlopen.

En de temperatuur. Ik ben nadat we op de kamer waren gaan melden dat de airco het niet deed. Dit klopte volgens de medewerker het is een centraak systeem wat alleen in de zomer aangaat.

Het was rond de 26graden op de kamer. Slapen hierdoor een drama. Veel insecten waardoor met het raam open slapen niet ideaal was.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

Eensmaarnietweer

Denn
24-4-2018

Hotel ligt op perfecte afstand, vervoer naar Disney goed geregeld. Wij waren hier in een warm weekend 20,21.22,23 April ... erg warm in Hotel en op kamers (airco ging niet aan pas in de zomer) bedden erg hard geen topper aanwezig voor mensen die wat zachter willen slapen (oplossing ik heb op het dekbed geslapen)

Ontbijt, is bassis .... koffie en sapjes slap en smakeloos.

WC op de begande grond erg vies en rook altijd naar urine

Zal niet snel dit hotel weer boeken. Verder een fijn weekend gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018

Goed hotel met vriendelijk personeel, goed eten.

Marijnissen
6-3-2018

Nette, verzorgde kamer niet al groot. Elke dag werd goed schoongemaakt. Het meeste zit je toch in Disney. Het bad in de badkamer is te klein. Als je voor half 9 ochtends ging eten had je plek. Daarna is het aanschuiven. Het ontbijt en avondeten was goed. Warm eten en ruime keuze en de koks kwamen telkens kijken om aan te vullen. Het personeel van het hotel is vriendelijk en behulpzaam en spreken Engels. Je hoeft ook niet lang te wachten op een shuttlebus elk kwartier rijd er wel een. Gewoon een goed hotel. Je moet geen luxe verwachten.

Gereisd Alleenreizend in februari 2018