Zoover
Hotel H·TOP Caleta Palace

Hotel H·TOP Caleta Palace

Hotelsterstersterster

Voor ons niet meer daarheen.

Ries
30-10-2019

Wij zijn er een weekend geweest. Personeel aan de receptie was heel vriendelijk en sprak goed engels. De hotelkamer was niet heel erg schoon, de vloer was stoffig en plakte. De badkamer was oud en beschimmeld, mag wel een keer vernieuwd worden. De bedden waren zo hard dat als je omdraaide gewoon bijna door het bed heen stuiterde. Volgende ochtend flinke rugpijn. Ontbijt en lunch was prima, het avondeten zeer slecht. De ligging was lekker dicht bij het centrum en je loopt zo het strand op dat was heel positief. Maar wij gaan hier niet meer terug.

Gereisd Met partner in oktober 2019

Nooit meer.

Truus
10-9-2019

Niet doen! Schimmel in de badkamer. Airco heel vies. Lekkage in de muren. Lege kamer. Beloofd was dat het hotel gerenoveerd was in 2017. Er hing alleen een nieuw televisie. Na veel gedoe ons geld terug gekregen en naar ons favoriete hotel in Malgrat gegaan.

Top vakantie gehad

elandenburg
4-9-2019

Zoals eerder beschreven is inderdaad het pasjes system zo onhandig en voegt ook niets toe. Na de 1e avond waren 2 van onze groep het pasje al kwijt, kun je een nieuwe aanvragen (gratis), maar pasjes geven vaak een 'error' in het system bij de bar en kun je weer een nieuwe halen. Beetje frustrerend, maar dit mag de pret niet drukken. Kamers zijn ok, ondanks dat we geen zeezicht hadden geboekt kregen we deze wel. s' Nachts is het rustig in het hotel. De airco in de kamer is zeer aangenaam. Smaken verschillen maar ik vond het eten in het restaurant of bij de bar zeer matig. Of het nu het ontbijt is of het avond eten het is allemaal smakeloos, er is genoeg aanbod maar het smaakt nergens naar, dit vond ik het grootste minpunt van dit hotel. Rode wijn / koffie inbegrepen maar ook niet erglekker, dan maar thee. Anderen uit onze groep vonden het eten en drinken prima. Ervaar het zelf! Wij hebben een TOP vakantie gehad. Lof voor het personeel.

Gereisd Met vrienden in september 2019

Super hotel!

Ron
22-8-2019

Mooi hotel op een super locatie, met hard werkend personeel.

Heerlijk en gevarieerd eten.

Elke dag werd de kamer schoon gemaakt, met elke dag nieuwe handdoeken.

Neem het all inclusive concept, alle cocktails met daarin de lokale alcohol zijn allemaal inclusief.

Ook de vers gezette koffie uit een piston machine.

Echt een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Super vakantie met enkele verbeterpuntjes

Verhagen
10-8-2019

10 dagen verbleven in hotel Top Caleta Palace. De ligging is écht zó mooi! Ook dicht bij de winkelstraat. Zeewater is heel helder en mooi om in te snorkelen! Waterschoentjes op het kiezelstrand zijn aan te raden.

Restaurant is veel op vis gericht. Wat er verder ligt is goed.

Kamers zijn prima, wel een beetje gedateerd.

All-inclusive formule is prima. In dit hotel werken ze met persoonlijke pasjes, en bovenop de premium (standaard) all-inclusive formule hebben ze nog een 'gold' formule, waarvoor je extra zou moeten bijbetalen. Cocktails vallen niet onder de 'normale' all-inclusive, net als de meeste mixdranken.

Zwembad is schoon, netjes en rustig. Badmeester is erg consequent en is erg alert.

In heel het hotel vriendelijk personeel, die ontzettend hard werken om gasten alles naar wens te maken. Manager helaas niet erg meedenkend. Nederlandse receptioniste Dyonne is super behulpzaam! Entertainment in de avond is helaas binnen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Top hotel, minpuntjes die je vakantie niet verpest

Monique
31-7-2019

Een super hotel, mooie ligging, eten diversiteit is groot, dus er zit elke dag wel wat bij wat je lekker vindt. Vriendelijk personeel.

Animatie: jammer dat er niet rondgelopen wordt. Dat mensen worden geattendeerd op animatie. Heb animatieteam bijna niet gezien.

zwembad: is top. Man bij het zwembad erg consequent. Geen ballen en geen luchtbedden in het bad. Mensen vinden dit niet leuk. Maar dat zal zijn opdracht zijn.

TIP: Laat deze beste man ook zorgen dat er geen bedjes gereserveerd worden. Staat aangegeven dat dit niet mag. Dus consequentie zou daar ook moeten. Om half 8/8 uur zijn alle bedjes bijna gereserveerd met handdoeken.

Top hotel! Heerlijke vakantie gehad

Daniëlle
21-7-2019

Ligging perfect, eten goed en ruime keus. Perfecte kamers, goede schoonmaak, vriendelijk personeel. Enige minpunt geen annimatie/ muziek buiten in de avond en n speelveld/voetbalveld voor de wat oudere kinderen om n balletje te trappen

Leuk voor 1 keer.

Dunnelis
20-7-2019

Ik ben een hele makkelijke eter en ik lust van het hele varken,maar wat je hier krijgt,sorry maar het hangt van vet aan elkaar.Heel weinig variatie wat vlees betreft,tenzij je vegetarier bent.We zitten hier nu 1 week maar kan niet zeggen dat ik 1 avond lekker heb gegeten.Hotel is qua ligging perfekt,de kamers zijn redelijk,maar worden goed schoon gehouden en het personeel is gewoon Top.Het is gewoon jammer dat het eten,ondanks de positieve reviews,zwaar tegenvalt.De All-inn formule raad ik ook niemand aan want de prijs die je normaal moet betalen voor een consumptie,is spot goedkoop.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Geen aanrader

Tiny Bosmans
14-7-2019

Grappig dat al de recente reviews in april dit jaar zijn geschreven en vorig jaar hier zijn geweest....?

Behalve de ligging kan ik niets positiefs verzinnen

Slechte afwisseling in het eten, lange rijen voor eten, slechte all in, kinderen die rond 15 jaar zijn hebben niet veel animatie en er mag niet veel in het zwembad

Superanimotionalistic !!

Helena Smit
29-4-2019

Het eten was hier heerlijk, heel veel variatie en regelmatig themadagen. Spaanse streekgerechten, Marokaanse gerechten en Franse gerechten. De animatie voor de kinderen was ook erg goed. De kamer was ruim met regelbare airco. Wij vonden vooral de locatie top. In de baai is het water erg aangenaam om te zwemmen en snorkelen. Doordat er rotsen onder water liggen zwemmen er veel vissen. Prachtig om te zien. Normaal gesprken gaan we niet 2x naar hetzelfde hotel maar wij gaan deze zomer weer naar dit hotel. Supervriendelijk personeel en sommige spreken ook Nederlands.

Gereisd Met partner in augustus 2018