Zoover
Aparthotel Blue Sea Jandia Luz

Aparthotel Blue Sea Jandia Luz

Aparthotelstersterster
6,9

Heerlijk verblijf en echt aan te raden

Anja
12-11-2019

We zijn hier nu en willen ongeruste boekers laten weten dat je je bij de receptie goed verstaanbaar kunt maken met Engels en Duits. We hebben gevraagd om een bepaald kamernummer, extra kussens, gekregen, en ze zijn zelfs op zoek gegaan naar een waterkoker voor lons. Echt service! Strand aan de overkant, grote spar en restaurants op loopafstand

In het restaurant en bij de schoonmaak spreken ze iets minder de talen, maar met handen en voeten en een lach, kom je er ook. Het ontbijt is erg uitgebreid, ei in alle soorten, kaas worst, verschillende smaken yoghurt, en van alles om erin of erbij te eten. Sapjes erg zoet, maar water zit ernaast, dus even verdunnen. Koffie alle soorten en warme chocolademelk. Lunch prima, geen uitgebreid buffet, maar voor iedereen wel iets. Diner verschilt per avond, gisteren erg lekker.

Lekkere matrassen, denk nieuw, en een heerlijke stevige straal uit de douche... Voor meer luxe, moet je meer uitgeven....

Gereisd Met partner in november 2019

Sonja Zanoni
2-10-2019

Het is een eenvoudig verblijf, de bedden waren goed lekker geslapen. De ruimte is groot genoeg voor 2 personen. Klein keukentje maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Wat we wel geboekt hadden was verblijf met ontbijt wat we al jaren doen. Het ontbijt viel ons een beetje tegen omdat de gebakken eieren vaak niet warm waren en weinig keus.

Gereisd Met partner in september 2019

Verschrikkelijk! Never nóóit meer!!

Anja Van der Van Der Linde
23-9-2019

Wij hadden deze all inclusive vakantie geboekt via touroperator maar wat een teleurstelling was dit! Alle gasten (die hier al jaren kwamen) waren zeer ontevreden. Het eten kwam elke dag koud uit de keuken, het personeel werd kwaad als je een klacht had, we kregen 2x per week schone handdoeken en je wist niet wanneer, het all inclusive was voor Nederlanders tot 23.30u en voor Duitsers tot 24.00u, als je handdoek 20 min op je ligbed aan het zwembad lag zonder dat je erop lag, werd die weggehaald, dus je kon niet te lang in het zwembad blijven. Er was ook zeer weinig personeel die Engels of Duits konden dus iets duidelijk maken werd moeilijk. Wij hebben hierover gebeld met touroperator maar werden van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk moesten we het zelf oplossen met de receptie! En op de laatste dag werden we niet opgehaald door transfer en ook dat moesten we zelf oplossen! 1 woord: Verschrikkelijk!!

Gereisd Met partner in september 2019

Heerlijk relaxen

Kimberley van der haas
19-7-2019

Gezellig kleinschalig hotel op een rustige locatie maar wel met genoeg voorzieningen in de buurt.

Het eten is elke dag prima verzogd en ondanks dat het een klein buffet is hebben ze toch elke dag weer iets anders en genoeg keuze.

Het zwembad is niet heel groot maar er is altijd wel plek op een van de ligbedden of tafeltjes bij de bar.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Leuke activiteiten in de buurt zijn een wandeling naar de haven of de vuurtoren en er zijn genoeg leuke winkels.

Verderop in de straat stopt dagelijks een gratis pendelbus naar oasis park. Dit is echt een aanrader!

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

heerlijk, betaalbaar, nog een keer

Pepijn
5-7-2019

Als je boekt moet je opletten dat je een appartement aan de binnenkant krijgt. Aan de buitenkant ligt de straat en dat is niet echt fijn (ook weer geen ramp hoor). Maar buiten dat is het een erg fijne plek om te verblijven. een echte aanrader. goede prijs, vriendelijk personeel. het eten is niet altijd heel erg warm maar wel altijd meer dan voldoende inclusief de deserts en het drinken ook. Het is in buffetvorm wat ik erg fijn vind. een heerlijk zwembad, niet groot, maar daarvoor ga je dan ook naar het prachtige strand met betoverend helder blauwe water wat op maar 2 minuutjes lopen is. Dat is echt super. Het appartement was netjes en niet klein. Er zat geen airco in maar als je wat dingen tegen elkaar open zet goed te doen. En je zit zowiezo nauwelijks binnen want daar kom je toch ook niet voor. Vlakbij zijn genoeg winkels en supermarktjes. Je kan ver lopen langs het prachtige kilometerslange witte strand of over de boulevard........

Goed hotel

Diana
3-7-2019

Hotel is prima. Wij zaten op de bovenste verdieping met uitzicht op zwembad en zee... Hartstikke leuk! 's Avonds en 's nachts was het rustig (alhoewel dat uiteraard afhangt van de andere bezoekers). Schoonmaak is goed. Bedden prima. Wij zaten halfpension. Ontbijt is fantastisch, zoveel keus!! Avondeten vonden wij slecht. Wij zijn bijna iedere avond uit eten gegaan. Strand is dichtbij en zo geweldig mooi!! Eten kun je prima bij restaurant La Sirena (links van het hotel) en aan het strand (rechts van hotel via het wandelpad langs het strand). Iedere maandag en donderdag is de Afrikanenmarkt naast het hotel voor de liefhebbers van nephorloges en Gucci-tasjes :-)

Gereisd Met partner in juni 2019

Waardeloos, slechte bedden slechte schoonmaak .

Sylvia
25-6-2019

Geen alinclusive, en alleen maar Duits georiënteerd. Nooit meer.

De laatste keer

Wim
25-5-2019

Ik ben nu hier in het hotel en kan me niet vinden in als die goede revieuws. Nm. Het eten is een stuk minder dan in 2018, de kamer wordt slecht schoongemaakt. Je merkt ook dat er onder het horeca personeel niet goed gaat.

Gereisd Met partner in mei 2019

Zeker de volgende keer weer

Zsanett
13-3-2019

Wij hadden een appartement waar elke dag werd schoongemaakt en schone handdoek neergezet. Mooi zwembad 2 min loopafstand naar de zee. Ik raad het zeker aan voor iedereen

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

We komen zeker nog een keer!

Fam. Zetstra
5-3-2019

We verbleven in meerdere appartementen met ons gezelschap van 9 personen. Vlak bij elkaar. De kamers waren basic, maar prima! De harde matrassen waren ook echt hard, maar dat wisten we al. Een paar dekens eronder scheelt. Genoeg eten en drinken, genoeg variatie in de buffetten en het meeste personeel is vriendelijk, behulpzaam en in voor een feestje. Vlak bij het strand en de winkels. Alles op loopafstand. Het is geen 5 sterren, maar daar betaal je dan ook niet voor. Super fijne week gehad met elkaar. We gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019