Zoover

7,9

Weer genoten

Marcel
12-6-2019

2e keer naar Sandos, wederom prima bevallen. Prima kamers, leuk resort vooral met alle beesten die je tegemoet. Aapjes, sneusberen, wasberen.

1 tip: boek geen excursies via de touroperator. Asociaal duur, op het strand lopen locale mensen rond die dezelfde excursies vaak voor de helft minder aanbieden. En deze excursies zijn prima!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Super vakantie gehad hola Mexico

Boss cover
28-5-2019

Goed hotel mooie hotel en goed als je met je vriending of met een gezin bent

Iets minder voor jongere maar voorderest was alles top voor al lieve personeel.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Ik wil terug naar Sandos.

Elly
25-4-2019

Prachtig hotel, mooi gelegen, lekker eten en super service.

Gereisd Met partner in mei 2018
Web Relations, GERENTE DE CONTENIDOS, 2-5-2019

Lieve Elly,

We danken u voor uw uitstekende beoordeling en voor het bieden van de mogelijkheid om uw gastheren te zijn.

We hopen je snel terug te zien.

De beste wensen, Sandos Caracol Eco Resort en Spa Management.

Perfect voor gezinsvakantie in Eco Resort

la grande bouffe
9-2-2019

Top resort voor gezinnen met kinderen Indien je het wat rustiger wenst ga je voor het adults only gedeelte te boeken mits een kleine opleg Apart zwembad ( wel koud in januari) , en ontbijt en lunch mogelijk in het open braziliaans restaurant Andere restaurants zeer druk , luidruchtig en binnen Geen enkel probleem gehad met muggen Vermijd kamers aan de buitenzijde van het resort in het adults gedeelte blok 69, 67,65... Deze zijn dichtbij de ingang van het hotel en vanaf 6u s morgens af en aan gerij van bussen die je wakker maken Eerste avond waterinsijpeling op de kamer Daags nadien van kamer kunnen wisselen en gratis wassen van kledij die door de insijpeling niet meer 100% waren Wel wat moeten aandringen...

Vriendelijke bediening , eten lekker Indien je in de zee wenst en van een mooi strand droomt boek je beter hun zusterhotel Sandos Playacar Kan je gratis uitproberen met een day pass! Dit hotel is ook iets meer adults georienteerd

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2019
Web Relations, GERENTE DE CONTENIDOS, 1-5-2019

Beste gast,

Namens de familie Sandos Caracol, bedanken we u voor het maken van opmerkingen over de ervaringen die we in ons hotel hebben opgedaan.

Bedankt voor het benadrukken van de positieve eigenschappen die je hebt kunnen genieten, we hopen je in de toekomst nogmaals te kunnen dienen.

Vriendelijke wensen, Sandos Caracol Eco Resort en Spa Management

Absoluut niet aan te raden!

Tanja
4-1-2019

Om 21u plaatselijke tijd (3u 's nachts België) aangekomen in hotel, blijkt onze kamer niet beschikbaar. Ipv dit eerlijk te communiceren doen ze alsof we een upgrade krijgen van kamer wat dus helemaal niet is. Personeel bijzonder onvriendelijk en al helemaal niet behulpzaam. Proberen ze het goed te maken met 2 x massage van 25 min maar daarvoor trachten ze me een document te laten ondertekenen die uitdrukkelijk vermeld dat we verder afzien van enige klacht tegen het hotel. Verder hebben ze heel veel procedures die ze niet melden bij inchecken, zoals poetsjongens stoppen waardevolle zaken in je kluis als je er niet bent. Die doen ze dus op eigen houtje open. Plus stressmoment want we dachten dat onze iPads gestolen waren. Ik zou niemand aanbevelen naar dit hotel te gaan, echt niemand. Ook het eten is ondermaats, je kan maar op 1 plaats buiten eten. Ontbijt is steeds binnen. IJskoude zwembaden. Slecht hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018
Web Relations, GERENTE DE CONTENIDOS, 1-5-2019

Beste Tanja,

We waarderen de tijd die u hebt genomen om uw beoordeling met betrekking tot uw verblijf bij ons te schrijven.

Het spijt ons dat uw verblijf niet naar uw zin was en dat we hebben gelezen dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Nogmaals wil ik u bedanken voor uw beoordeling, het is waardevol voor ons.

Hoogachtend, Sandos Caracol Eco Resort and Spa Management.

Monique
15-11-2018

Heel mooi resort, omringd met veel dieren en een hele mooie natuur.de mensen die er werken zijn zeer vriendelijk.dit was mijn 2de keer in dit resort en zou zo weer heen gaan

Gereisd Met vrienden in maart 2016

Een droomvakantie op een luxe droomresort!

Michèle
8-11-2018

Prachtig resort, net buiten Playa del Carmen. Het resort is een beleving op zich: loslopende iguana’s, wasbeertjes, aapjes.. Fantastisch voor jong en oud! Ideale ligging, net buiten de drukte van Playa del Carmen. Vriendelijk personeel, mooie schone kamers, uitgebreid buffet en meerdere restaurants. Twee keer in Mexico geweest, eerste keer in het centrum van Playa del Carmen. Als ik nog een keer terug mag gaan dan ga ik voor de volle 100% weer naar dit resort! Echt een aanrader!

Gereisd Met vrienden in december 2016

Twee weken als koning(in) verzorgd.

Claudia
7-11-2018

Gastvrijheid is enorm. Resort is als een klein dorp midden in de jungle tussen de neusberen, wasberen en apen. In de kern van het resort een groot theater waar met regelmaat een show was. Alles perfect, goed verzorgd. Nog nooit een all inclusive als deze meegemaakt. A la carte kunnen eten in verschillende restaurants. Wat drinken betreft zal je nooit te kort komen. Je voelt je hier als we in koning(in). Dat de muggen voornamelijk mij en niet mijn partner hebben lekgeprikt, was voor mij zeker een nadeel, maar speelde absoluut geen rol in de beleving. Wat wil je midden in de jungle? Zeer bewust gekozen voor Eco resort. Dit kun je zeer zeker zien en voelen. En wat is alles mooi groen. Wat regen gehad begin oktober, maar dit zijn stortbuien van 10 minuten. Wij hebben al een belofte gemaakt aan het personeel en dat is dat we zeker een keer terug gaan komen!

Gereisd Met partner in oktober 2018
Sandos Caracol Eco Resort en Spa Management, GERENTE DE CONTENIDOS, 1-5-2019

Beste Claudia,

Namens de familie Sandos Caracol, bedank ik u voor het maken van opmerkingen over de ervaringen die we in ons hotel hebben opgedaan.

Vriendelijke wensen,

Een echte aanrader!

Patricia
17-10-2018

Hoewel wij flinke pech hebben gehad met onze vlucht naar Mexico maakte dit resort dit in orde. Prachtig resort, met veel verschillende dieren, veel te ondernemen, goede restaurants, vriendelijk personeel en schone kamers. Wij hadden een kamer in het Adults Only gedeelte. En ondanks dat we van te voren waren gewaarschuwd dat er werkzaamheden waren, hebben we hier geen moment last van gehad. Ik kan dit resort alleen maar aanbevelen.

Het beste spul voor tegen de muggen koop je op het resort voor 10 dollar.

De shows in de avond zijn erg leuk. Alleen jammer dat omstreeks 22.00u alles al stil is. Hoewel er een discotheek in het resort is, stelde dit niets voor. Geen aanrader.

Gereisd Met partner in september 2018
The Management, GERENTE DE CONTENIDOS, 8-11-2018

Dear Patricia,

We would like to thank you for your comments and excellent evaluation of our resort. It is a true paradise for Nature lovers and we are so glad to know that everything went so fine for you.

We hope to see you again next year, here in your Caribbean home.

Best Regards

Bijzonder fantastisch resort midden in de jungle!

Ferry
29-9-2018

Onze vlucht was helaas enorm vertraagd, maar het hotel heeft letterlijk een hoop goed gemaakt! De Select Club (adult only) kamers zijn schoon en ruim (2 twijfelaars!!) en je wordt verwelkomd met een fles champagne èn een fles rode wijn😍 Het resort alleen al is prachtig: je bent omringd door prachtige natuur mèt cenotes, loslopende diertjes, ontzettend vriendelijk personeel en geweldige gastvrije buffet- en a la carte restaurants waar het eten overheerlijk is. Op het resort worden veel shows en aciviteiten georganiseerd, ook in teken van de natuur en de geschiedenis van de Maya’s. Heel bijzonder! Eerste avond lekgestoken door de muggen maar als je je insmeert met de muggencreme die overal hangt, blijven ze bij je uit de buurt. Met de taxi ben je in 10 min in het centrum van Playa del Carmen. Wij zijn nog nooit terug naar hetzelfde hotel teruggegaan maar hiervoor maken we graag een uitzondering!!

Gereisd Met partner in september 2018
Web Relations, GERENTE DE CONTENIDOS, 8-11-2018

Dear Ferry,

We hope this few words find you well. Such highly detailed review of our resort always make us proud and honored to have hosted you during your last vacation.

Thank you so much for taking the time to remember us and share your views about this beautiful hotel. It is of a major importance to us because we deeply care about giving beyond the best to all our guests, as far as services and attentions are involved.

But also, we cannot thank you enough highlighting all the positive aspects of Sandos Caracol All Nature experience. This opinion gives us much more energy to keep on working on the same track, as well as maintaining the same respect we have for the wonderful jungle with its unique fauna and flora surrounding us.

Please allow us to extend a new invitation for you and your family, in order to plan together your next vacation. You will be surprised of the improvements of Sandos Caracol Eco Resort, because we truly believe in continuing reaching excellence every day here, in your home in the Caribbean.

Kindest Regards