Zoover

Hotel Klockerhaus

Hotelsterstersterster
9,2

• Ligging t.o.v. pistes7,7

Wij hadden een fantastische vakantie.

Marc Wittevrongel
17-9-2019
  • Ligging t.o.v. pistes5

Prachtig hotel met een gezellige sfeer en verzorgde kamers. Zeer vriendelijk personeel. Het eten was ook gewoonweg heeeeeel lekker. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds een 4 gangen menu met keuze van hoofdmenu. Leuk extraatje was dat elke avond het 1e drankje per persoon gratis was.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2019

zeker de moeite waard

bianca
23-8-2019

We hadden een familiekamer geboekt, dit waren twee gekoppelde kamers met beide eigen badkamer. Kamers gezellig en schoon, zelfs geen stof bovenop kast of lijst schilderij. Grote verrassing was ons uitzicht vanaf balkon: direct zicht op de watervallen (Maar weinig kamers met dit uitzicht, maar uitzicht op tuin is ook mooi) Wellness prima. Eten goed verzorgd, enkele keer niet helemaal onze smaak (maar kwalitatief prima). Personeel (bijna) allemaal zeer vriendelijk en behulpzaam. Tuin met zwemvijver prachtig en heerlijk om even te zonnen of een boekje te lezen. Enige minpunt is dat er geen gezellige gezamenlijke ruimte is om in avond nog gezellig een drankje te drinken. Ook dorp (te) stil.

Indien een gezellige ruimte voor 's avonds en evt nog een ruimte waar de wat oudere kinderen zich kunnen amuseren, zou dit hotel zeker een 10 krijgen.

Omgeving prachtig. Wandel zeker ook verder het achental in als je watervallen omhoog gelopen bent

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Geweldig

P.W.Oostendorp
10-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel is echt niets op aan te merken.Het eten mag je zelfs uitmuntend noemen.

Gereisd Met partner in januari 2019

Uitstekend hotel!

C
10-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldig hotel met vriendelijk personeel. Wellness center was perfect na een heerlijke dag skiën. Skibus stopt precies voor het hotel. Klockerhaus is een echte aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Prima uitvalbasis voor het maken van wandelingen.

Tony
4-7-2018

Goede ligging aan de rand van Krimml, terwijl het centrum op circa 300 meter ligt. Een groot terras nodigt uit om buiten te genieten van een drankje tegen een normale prijs.

Fijn personeel dat erg attent is.

Vele prachtige wandelgebieden in de buurt.

Zelfs Innsbruck is op een dag met minder mooi weer goed af te reizen. Natuurlijk ook wel op andere dagen, maar het is zonde om dan niet de naaste omgeving te verkennen.

Wij kregen 3 keer een lunchpakket in plaats van 3x per week een snack met drankje.

De eigenaar liet zich 's avonds regelmatig in de keuken zien in zijn plaatselijke klederdracht en daar waren de vrouwen erg blij mee.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Super fijn hotel

Joke
31-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Lees alle beoordelingen hieronder, die zijn allemaal niet overdreven, dus boek dit hotel! Ook ons hondje was van harte welkom. Het eerste drankje bij het eten is bij de prijs inbegrepen, en het zijn geen kleine glaasjes. Goede wifi in het hele hotel. De kamers aan de voorkant hebben hele lichte gordijnen, maar je kan vragen om verduistering. Onze vakantie in het Klockerhaus was top!

Gereisd Met partner in mei 2018

Geweldig

Esther
14-5-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een heerlijk hotel👍🏻👍🏻 Kom al aardig wat jaartjes in Krimml maar nu voor het eerst ons verblijf in Klockerhaus gehad. Lieve en gastvriendelijke mensen, niets is teveel gevraagd. Wij gaan hier zeker nog een keer vakantie vieren

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Uitstekende service, personeel, kamers en eten.

Fam. Franken
4-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Heerlijk eten, schone ruime kamers, vriendelijke personeel. Ski bus stopt voor het hotel en met 10 min sta je op de piste. Een echte aanrader!!

Gereisd Met vrienden in februari 2018

J E Kloet
1-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit is een geweldig hotel met mooie kamers. Het eten is er heerlijk en het personeel heel aardig.

Gereisd Met partner in februari 2016

Super goed hotel!

Bjorn
14-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het hotel is erg schoon en zeer goed onderhouden. De kamers zijn simpel maar goed en ook erg schoon. Ook vriendelijk personeel en goed eten. Nadeel is dat het dorp Krimml saai is. De piste ligt op 8 kilometer afstand.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2017