Zoover
Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

Hotel Marriott Resort Sharm El Sheikh (Mount.& Beach)

8,2

zeer prettig verblijf

doeze
27-2-2012

ruime kamers met goeie bedden,gratis kluis,prima badkamer en royaal balkon of veranda.fijne werknemers,geen gezeur alleen maar service biedend.uitstekend(betaald)internet op kamer en wifi in lounge,bij zwembad en koffieshop.fijn privestrand en aan mountainside 'n verwarmt zwembad,heel prettig.

Gereisd Alleenreizend in februari 2012

Goed hotel, maar niet meer dan dat.

Rob en Tineke P
9-2-2012

Wij verbleven een week in het beachgedeelte. De zeezichtkamer was goed met een klein balcon. De kamer werd prima schoongehouden. Nette badkamer, maar je moet wel douchen in het bad. Het buffet in het montaingedeelte aan de overkant van de weg is rommelig en je drankjes zijn verdwenen als je naar het buffet loopt. Het italiaanse restaurant is goed en het personeel is over het algemeen aardig. Helaas werd het hoofdgerecht al geserveerd terwijl het voorgerecht nog lang niet op was. Wel excuseerde de chef zich hiervoor. Het ontbijtbuffet is goed. Helaas was er voor het Japanse restaurant weinig belangstelling; dit is wat ongezellig, maar het eten is prima. Op het strand voldoende ligbedden, wel komen er veel landende vliegtuigen over. Het beachgedeelte ligt aan een leuke wandelboulevard. Dit is vooral 's avonds gezellig om wat te lopen. Zwembad in het montaingedeelte is verwarmd in tegenstelling tot de beachkant.

Erg vriendelijk personeel, mooi hotel!

Elke
23-1-2012

We waren met het gezin ter ere aan het 35-jarig huwelijk van onze ouders. De accommodatie (Mountain Side) lag aan de overkant van de weg, maar voor in de winter juist heerlijk. Minder wind dan aan het strand en het zwembad is verwarmd (27 graden tov 17 graden in Sea Side). Kamers waren erg ruim en héérlijke bedden! Het personeel was bijzonder vriendelijk. Onze reservering van tourope was niet doorgekomen, maar er werden direct 3 kamers geregeld. Ze streven ernaar dat je echt een vakantiegevoel hebt en dat is aardig gelukt. Alle positieve beoordelingen zijn juist, zoals de handdoeken bij het zwembad! Het eten was afwisselend, iedere dag een ander uitgebreid buffet. Als men daar over klaagt, ben ik benieuwd wat ze thuis eten. Iedere dag buffet is ook niet mijn ding, maar wissel het af met een etentje aan de boulevard! Misschien geen 5 sterren zoals in NL, maar daar ga je ook niet vanuit in Egypte. Daarnaast verdiende het personeel 6 sterren en compenseert dat veel voor een super vakantie

Prima

Rob
25-12-2010

We zijn een week geweest in het Beach resort. Wat ons betreft een prima keus. Jammer dat het diner buffet in het mountain gedeelte was. Het was daar erg lawaaiig en er werd je weinig tijd gegeven om te eten. Alles snel, snel.

De restaurants in het beach gedeelte waren prima. Het personeel is vriendelijk, dat hebben we wel eens anders gezien in Egypte. Het hotel ligt net buiten het erg drukke gedeelte. 'sAvonds is het wel leuk om via het boulevardje te lopen naar het uitgaansgebied. Voor mensen die slecht slecht ter been zijn of geen trap kunnen lopen is hotel niet aan te raden. Veel trapjes op en af. Of je moet om een begane grond kamer vragen.

Voor de 7e keer met veel plezier bezocht.

Hink
29-6-2010

De laatste 3 jaar merken we wel dat men meer variatie aanbrengt in het eten. Dit is overigens van uitstekende kwaliteit maar wel voornamelijk gericht op de Italianen. De kamers zijn prettig met goede airco. Hoewel de kamers er goed uitzien is het wel tijd om e.e.a weer wat op te knappen. Hier is men dan ook de laatste twee jaar mee bezig. Als bezoeker van het hotel ondervind je hiervan geen last. Het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Het zwembad is perfect. Je krijgt een handdoek en die wordt netjes voor je op je bedje gelegd. Nu het niet druk was maakte ze van een extra handdoek een rol als kussen onder je hoofd.

een heerlijk hotel op een super lokatie !

fam. Knoppert
18-3-2010

Wij hebben het hier prima naar ons zin gehad, Het eten in het hotel was goed en op het strand bij de beachbar zelfs heel goed. Het personeel was super vriendelijk en hulpvaardig. De ligging is perfect, op loopafsland naar uitgaansgebied Naama bay.

Wij sliepen in het beach gedeelte.

Enig nadeeltje was, dat iedere avond rond 18.00 uur iemand met een soort verstuiver. buiten tegen vliegen kwam foggen. Dit maakte herrie en stonk even.

Verder was alles okee

Goed hotel met heel vriendelijk personeel

leonie
1-3-2010

Goed hotel op perfecte lokatie. heel vriendelijk personeel, alles is goed schoon en verzorgd.

Gereisd Met partner in februari 2010

Geen aanrader

reiziger41
22-2-2010

Wij zaten aan de mountainside van het Marriott Resort Sharm El Sheikh.

Kamers een beetje vergane glorie, gehorig en oude, slechte kwaliteit matrassen. Ontbijt is goed. Service slecht. Het bedienend personeel (bij het ontbijt) is onprofessioneel en maakt ongewenste opmerkingen. Check-in erg traag, duurde bij ons minstens een half uur. Zelf de koffer naar de kamer moeten slepen.

Geen aanrader

Een heerlijk Hotel.

Hink
21-2-2010

Een fijn hotel waar we in april voor de 8e keer heengaan. Mooie, schone en ruime kamers. Vriendelijk personeel. Goed, redelijk gevarieerd eten, maar na een paar dagen wil je toch ook wel een paar maal wat anders. Hotel ligt op loop afstand van het centrum. Marriot Mountain is precies het zelfde als Marriot Beach alleen een stuk goedkoper omdat het aan de andere kant van de weg ligt. Loopafstand naar het prive strand is +/- 200 m. Hier krijg je gratis een handoek voor die dag en als ze tijd hebben maken ze je ligbed nog op ook. Wij gaan er voor de 8e keer heen omdat we in de rode zee gaan duiken. We duiken altijd met Emperor Divers. Een uistekende duikschool. De duik naar de S.S.Thristlegorm is een aanrader. zie ook de video.

Goed hotel, maar geen vijf sterren waard

Saskia
    12-2-2010

Twee nachten maar gebleven in het hotel. Het was hotel was wel goed, maar geen vijf sterren waard, eerder vier sterren. De kamers waren ruim en voelde een beetje bungalowachtig aan. Zwembad was wel oke, het eten vond ik wel wat minder. Het ontbijt was prima, maar de avondeten vond ik niet zo geweldig.

Het hotel ligt op 5 -10 minuten lopen van het centrum van Na'ama Bay (het echte centrum van Sharm el Sheikh). Het centrum was best modern, met allerlei verschillende winkeltjes en de standaard toeristenmeuk winketljes. Tip: ga zeker snorkelen of duiken in de omgeving van Sharm!

Het hotel was wel oké, maar ik was er toch niet zo kapot van.