Zoover

Camping Le Trivoly

Prima camping

Leonie
6-7-2018

Het strand vlakbij is niet zo fijn, maar even rijden met de auto zijn fijne stranden. Er zijn wel restaurantjes in de buurt. Zwembad is fijn.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

best bevallen!

Gezin met twee kids
3-8-2015

Vriendelijk ontvangen. Tent gehuurd van touroperator. Middelgrote camping, veel Fransen. Vonden wij niet vervelend. wel jammer dat er geen Nederlandse animatie is.

Mooie groene camping. Sanitair wordt zeker drie keer per dag schoongemaakt en ook echt goed. Elke dag op vaste tijden.

Zwembad is leuk, niet heel groot maar je kon er prima zwemmen en spelen. Peuterzwembad ook leuk en ruim.

Elke ochtend verse croissant en stokbrood. Campingwinkel wel heel klein en je kan er weinig krijgen. maar met de auto rijd je binnen 5 min naar de Intermache/Lidl en Aldi.

In de omgeving leuke dorpjes en boulevards, bij de camping zelf geen boulevard.

Strand super mooi, je kan het lopen maar met kids nog net te ver...

Typisch Franse camping

Roos_daal25
4-8-2013

Mobilhome gehuurd via een aanbieder; zeer luxe en compleet, voorzien van overdekte veranda en eigen parkeergelegenheid

Personeel is klantvriendelijk zowel van de aanbieder als van de camping zelf, deze laatste spreken frans en gebrekkig engels

Camping is voorzien van receptie, was/drooggelegenheid, sanitairgebouwen, restaurant, zwembad, bbq-punt, tennisveld, voetbalveld en speelgelegenheid. Het zwembad is voorzien van waterglijbanen, echter erg klein en weinig ligbedden. Het zwembad is niet in verhouding tov aantal campingbezoekers.

Dagelijks annimatie voor jong en oud, duurt tot 24 uur, echter in t frans.

Veel fransen, weinig nederlanders

Op loopafstand van kleine supermarktjes, strand, wifi-punt. Op rijafstand van grote supermarkten, grotere en kleinere badplaatsen. Schone camping! Betaald wifi

Echt hele leuke camping

richard en valerie
3-9-2011

We zaten hier 10 dagen in een tent. Ontvangst echt heel leuk en goede uitleg van Arie. Camping op zich is goed ingedeeld, redelijk privacy. Sanitair word goed onderhouden. Iedere avond is er animatie tot 24 uur dus vroeg slapen lukt niet..maar tis ook vakantie..

In de buurt zijn wel redelijk wat dingen te doen. Meeste zijn wel een uur rijden. Een tip is wel om niet de tolwegen te nemen maar de binnenlandse wegen. Prachtige bergachtige omgeving en schattige dorpjes. Supermarkten op fietsafstand. Het strand is heerlijk dichtbij. Lekker koel door een altijd aanwezig briesje. Al met al hebben wij het hier erg naar onze zin gehad.

heerlijke vakantie

Familie met zoontje van 5
27-8-2011

Net terug van 2 weekjes op camping Le trivoly. Zeer fijne camping. Vriendleijk personeel en top ontvangst en begeleiding van Arie en Meip van T/O. We verbleven in een huurtent. Sanitair steeds zeer proper en netjes gepoetst. Eten op de camping behoorlijk en niet duur. Pizza's echt lekker. Namiddag beetje druk aan het zwembad, maar strand is super alternatief. Tijdens ons verblijf bijna geen wind en heerlijk weer. Omgeving Perpignan echt de moeite. Aanrader ondanks sommige beoordelingen.

Leuke camping!!

Rene
26-9-2010

We hebben een week op deze camping gestaan en we vonden het erg leuk. Ontvangst was erg vriendelijk zowel door de camping zelf als door TO. Een mooie groene camping, kleinschalig en eens niet tussen de massa hollanders staan. We waren via TO en die hadden 10 tenten op deze camping. De rest Fransen en Spanjaarden. Animatie was wat minder, mar het belangrijkste is dat de kinderen zich prima hebben vermaakt.

Weggevlucht!

Julie
24-8-2010

Wij zijn liefhebbers van rust en natuur. Dat jaar hadden we voor het zuiden gekozen, de garantie van de zon.

De aankomst in de stad was een teleurstelling, enkel campings, pizzeria's en pittakoten (huizen kan je ze echt niet noemen).

De camping dichtbevolkt, verouderd en vuil. We zaten in een tent en het leek dat de buren bij ons in de tent sliepen. We werden echt doodongelukkig, ook onze buren wilden daar ook geen nacht langer slapen. Contact opgenomen met de organisatie (rent a tent) en voor een kost van 20€ hebben we de mogelijkheid gehad na 3 dagen te kunnen verhuizen naar een andere, fantastische camping.

1 positief punt is het zwembad en de speeltuin. Wat de streek betreft is het volgens mij enkel voor liefhebbers van zon, zee en strand. Lekker uit eten is moeilijk als je meer gewoon bent dan fastfood. Wanneer je uiteindelijk iets vind betaal je veel geld voor wat het is. NOOIT MEER! Dankzij de prachtige service van Rent a Tent hebben wij toch nog een uitstekende vakantie gehad.

Gezellige en gemoedelijke sfeer.

Fam. Maas
10-8-2010

We hebben veel leuke mensen leren kennen met kinderen in ongeveer dezelfde leeftijdcategorie. Dit zorgt al voor de helft van een goede vakantie.

Peter en zijn vrouw zijn heeeel streng, grapje! Schatten van mensen.

Direct paraat indien nodig en erg begaan met de kinderen. Verder vonden wij het zwembad wel wat aan de kleine kant maar de kinderen hadden daar geen last van.

De reden dat wij hier niet meer heen zouden gaan is de te grote afstand naar het strand in Cannet, betrouwbaar strand voor de allerkleinste en bovendien de wind!!

Er komt veel lage wind vanuit de bergen, wat zorgt voor stof en zandstralen op het strand. Maart buiten dat was het echt een super leuke vakantie en voor wie die nog mogen lezen bedankt voor het uitzwaaien...snik.

Geen aanrader

tinka
9-8-2010

Als u houdt van vinex-wijken, franse karaoke, veel Franzen in campingsmokings en voetbalkantines die als restaurant moeten dienen, dan moet u naar deze camping toegaan. Wij vonden het helemaal niks. Er staan bijna alleen maar stacaravans die door alleen Franzen worden bewoond. Er waren 10 rent-a-tent tenten met Hollanders. De tenten staan dicht bij elkaar, je wordt dus van opzij en achter ingesloten. Je moet wel erg veel geluk hebben met de buren. Onze kinderen hebben geen vrienden kunnen vinden, de Franzen spreken geen engels. Er is altijd wel een huilend kind s'morgens vroeg. Sanitair is oud (wel schoon) , Zwembad te klein en te weinig stoelen. Strand is oké, en achterland is mooi, maar eigenlijk te ver rijden (ongeveer een uur om er te komen) Oja, je kunt niet voor 12 uur naar bed want tot die tijd is er een enorme herrie van de omringende campings.

Super vakantie!!!!

Fam. Valk
25-7-2010

Wij hebben 3 weken op deze camping gestaan. Het is een kleine franse camping met veel groen. Onze kinderen van 4 en 5 jaar hebben het super naar hun zin gehad, mooi zwembad en leuke glijbanen!!!! Bij de bar kan je heel lekker en niet duur eten.

Zeker een aanrader om heen te gaan!!!!

Fam. Valk

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010