Zoover

Sorteren

Heerlijke ontspannen lokatie

Vandepas
2-8-2012

Bij aankomst bleek, tot onze verassing, de kamer die we geboekt hadden een compleet appartement te zijn met twee slaapkamers, een woonkamer en een apparte badkamer. Fijn veel ruimte dus voor twee personen. Achter het Countryhouse is een tuin met terrassen, waar je lekker kunt zitten of liggen en buiten ontbijten en ook kunt barbequen. Er is ook een Jakkuzzi en een ruimte, met keuken en toilet, waarin ontbeten kan worden bij slecht weer. 's Morgens was de ontbijttafel gezellig gedekt op het terras met voldoende lekkernijen, inclusief vers geraapte eitjes van de eigen kippen. De eigenaresse is erg vriendelijke en heeft goede tips voor de omgeving. Wissenkerke is wat afgelegen en in het dorpje is weinig te doen, dus de bedoeling is om te rusten en te ontspannen. Met de auto ben je echter snel in populaire lokaties als b.v. Domburg. Een aanrader voor mensen die houden van rust en natuur.

rustig en ruim

Cor en Jan
15-9-2009

Wij lazen op een site dat ze hier ook een zwembad hadden. Dat klopt niet. Verder was de kamer ruim en goed ingericht. Nadelen: heel gehorig, ontzettend warm (we hadden appartement 'zon', en dat klopte ook) en er was geen balkon of andere mogelijkheid om bijv. buiten te ontbijten ofzo. Jammer.

rustig en verzorgd

Cor
15-9-2009

Wij lazen op een site dat ze hier ook een zwembad hadden. Dat klopt niet. Verder was de kamer ruim en goed ingericht. Nadelen: heel gehorig, ontzettend warm (we hadden appartement 'zon, en dat klopte ook) en er was geen balkon of andere mogeljkheid om bijv. voor je deur te ontbijten ofzo. Jammer.

marijke Vrolijk, eigenaar, 30-12-2011
Ik wil u bedanken voor uw beoordeling, maar sinds 2010 hebben we een efficiente afzuiging van de warme lucht, zodat de kamer aangenaam van temperatuur is. Het bedoelde zwembad is nooit op onze site vermeld. Wel hebben we tegenwoordig een JACUZZI in de tuin met bijbehorende douche en kleedruimte en grote terrassen.
2007

jammer dat internet niet werkte, zeer gast vrij zeker de

paardekooper
30-9-2007

jammer dat internet niet werkte, zeer gast vrij zeker de moeite waard om nog eens heen te gaan, mooie rustige omgeving...vriendelijke mensen in zeeland