Zoover
Camping Tahiti (& bungalowpark)

Camping Tahiti (& bungalowpark)

7,3

Super vakantie gehad.

Fam. O
25-1-2019

Leuke camping. Oogt gezellig. Zwembaden genoeg en genoeg ruimte. De staanplaatsen waren wel heel klein, niet wat we geboekt hadden. We hadden ook geboekt met water aanvoer, maar dat zat er niet bij. Ook niet gemist eerlijk gezegd. Auto's mochten op bepaalde tijden niet op de camping, maar was duidelijk dat de Italianen werden voorgetrokken. Veel geluidsoverlast vanaf 6.00, maar dit is denk ik afhankelijk van pech hebben. Toiletten maakten zich vanzelf schoon, dus hygiëne was echt super. In de omgeving genoeg marktjes om te bezoeken in de avond en perfecte ligging. Personeel was super behulpzaam, animatie was top en het eten was lekker.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Niet onze camping!

yvke
10-9-2018

Op onze rondreis een een dag en een nacht hier verbleven. Grote camping met drie zwembaden, pendeltreintje naar het strand. Sanitair redelijk schoon. Weinig last van muggen gehad, we hoorden van onze buren dat er wekelijks door de straatjes wordt gereden met verdelgingsmiddel, of je daar zo blij van moet worden... Onze oudere zonen vonden het een leuke camping met zwembaden, voetbalveld, fitness etc etc, maar het is wel erg massaal.

Bij binnenkomst krijg je bandjes om je arm. Om kwart over een wordt er omgeroepen dat er van half twee tot half vier siesta wordt gehouden en of iedereen daar rekening mee wil houden. Verder vonden wij ze weinig klantvriendelijk, we hadden problemen met de luifel van onze huurcamper, hierbij kregen we een blad met een aangekruist adres waar we de schroeven konden halen. Erg zakelijk! Dure camping.( zes personen plus camper 108 euro per nacht)

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Mooi park, zonde van het vieze zwembad.

Eveline Ligthart
1-9-2018

Mooi groot park maar omdat er 3 zwembaden waren zat je niet op elkaars lip. Lekker eten bij net restaurant, vriendelijke mensen bij de receptie, winkeltje en restaurant. Bij de Bazaar werd je wel verschrikkelijk in de gaten gehouden en vond ik ze niet echt vriendelijk..

1 groot nadeel was de hygiëne in het grote zwembad. Het is een 5 sterren camping maar het zwembad was echt heel vies. Schimmel/algen in het zwembad. Plukken haar als je aan het zwemmen was.. Zo zonde want het is een mooi aangelegd zwembad. Echt een aandachtspunt voor de camping!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Erg lawaaiige camping. Voor ons niet weer.

Peter
24-8-2018

Wat een herrie op deze camping. Tot rust komen is er niet bij. De hele dag de beats om je heen. Is het niet van het animatieteam dan wel van de jonge campinggastjes waar er tig van met speakers over de camping lopen of fietsen. Erg leuk voor 15 of 16 plus maar niet voor gezinnen met jongere kinderen vinden wij.

Faciliteiten op de camping zijn wel goed maar in de omgeving is weinig te doen.

Heb je oudere kinderen en kun je zelf tegen overal en altijd muziek om je heen dan is deze camping een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie camping!

Anne
11-8-2018

Wat een mooie schone camping. Voor de muggen haal je lokaal spul en je heb er bijna geen last meer van. Om nog geen 5min rijden zit je in een leuk stadje. Bij de receptie kunnen ze je precies uitleggen waar en wanneer er een markt is. De avond animatie vinden wij niet veel aan maar dat is ieder voor zich. Wij hebben een geweldige vakantie gehad

Eenmalig qua omgeving

iruijsestein
7-8-2018

Sunlodge geboekt via een touroperator. Ruime Accommodatie van Alle gemakken voorzien. Allen de stofzuiger en vaatwasser ontbraken :-) Super groene, schone camping met veel voorzieningen voor sport en ontspanning. Omgeving iets minder aantrekkelijk. Je mist een loopje naar het dorp of langs de boulevard. Auto echt benodigd. Genoeg grote supermarkten in de omgeving. Lidl, Coop, Bennet, etc.

Leuke dorpen en steden zoals Commachio, Ferrara, Venetie, Rimini, San Marino en Bologna zeker een bezoek waard. Zwembaden mogen wel wat aandacht krijgen, heb nooit iemand een monster zijn nemen. Randen erg smerig/vet. Veel muggen. Eigen prive strand. Treintje pendelt vanaf de camping naar het strand. Restaurant je op de camping goed, maar verwacht niet te veel persoonlijkheid van het personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Camping super daarbuiten niets te beleven

Bro
29-7-2018

Camping was top en zeer schoon.

Ook zwembaden waren super en genoeg bedjes hier houden ze niet van handoekleggers zoals zovaak gebeurd elders.

Animatie is alleen gericht op italiaans/duits

Buiten de camping is er echt niets om je te vermaken in directe omgeving.

Strand ook mooi maar als je pech hebt met windrichting zwem je in het groene zeewier dat is jammer.

Ook uitkijken waar je je auto parkeerd dit is echt onduidelijk wij hebben een bekeuring gehad van 45€.

Muggen viel mee maar je moet je wel inspuiten met muggenspray dat verkopen ze daar overal.

Sanitair werd zowat heel de dag schoongemaakt nog nooit gezien zo vaak.

Kortom aan de camping ligt het niet die was super maar je gaat je snel vervelen en dan moet je 100km of meer rijden voor wat vertier.

Niet voor herhaling vatbaar

Defraine
21-7-2018

Camping Met 4 sterren maar met enkele minpunten zoals:

Geen wifi in de prijs inbegr

Te weinig ligstoelen a h grote zwembad

Animaties zijn voor 95% gericht op Italiaans publiek

Buiten de camping is er weinig te beleven (geen centra die je aantrekken)

Niet voor herhaling vatbaar

Defraine
21-7-2018

Mooie, grote en nette camping met 4 sterren maar ook met wat minpunten ☹️ Geen gratis wifi ! Niet genoeg ligzetels a h zwembad, animatie voor 97% in het Italiaans, in de buurt v d camping is er omzeggens niets te beleven .... spijtig vr wie ook iets buiten de camping wil zien

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Zeker de meoite waard en voor herhaling vatbaar

Mevr Draelants
22-6-2018

Heel leuke camping met zowel staplaatsen als bungalows. Voor iedereen wel iets. Goede bediening in de restaurants. Heel lekker eten. Alles is op de camping aanwezig, winkel, restaurant, ... Ook de verschillende zwembaden zijn een leuke afwisseling. En het treintje dat je tot aan het strand brengt is een leuke optie. Alleen de winkels en activiteiten buiten de camping zijn een beetje ver, maar dat stoort niet.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016