Zoover

Mooi gebied

La Fleur
22-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer gunstige ligging.Dicht bij de piste, skiverhuur,supermarkt en gondel.Groot appartementencomplex gelegen boven een engelse pub(geen geluidshinder gehad). De 4 persoons-kamer was wat aan de kleine kant maar voldoende voor 3 personen. Voor de gezelligheid en de mensen zou ik Frankrijk even overslaan. Arrogante bediening en dure maaltijden op de pistes. Het skigebied daarintegen is TOP. Avondeten kun je het beste bij de Ski-lodge of bij La taiga. Daar kun je voor een redelijke prijs lekker eten.

Enorme herrie door Ski Lodge

rene bouw
11-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ondanks dat La Tania als zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen bekend staat, is dat in Brittania niet het geval. Onderin het gebouw zit nl de Ski Lodge, een overigens gezellige pub. Wij zaten op de hoogste, dwz zesde verdieping, maar konden niet slapen voor 24.00 uur. Als de les voor de kinderen dan weer om 9.00 uur begint, wordt het een uitputtingsslag na een weekje.

Als je al niet om 5 uur wakker wordt door laden en lossen beneden.

Geweldig gebied, maar investeer in een chalet! Wel heel geschikt voor feestbeesten natuurlijk. Ga gewoon ook naar die Ski Lodge tot na middernacht.

er was afgesproken dat we ,omdat we een dag later ,meteen

H. Michels
2-4-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

er was afgesproken dat we ,omdat we een dag later aankwamen ,meteen konden inchecken.Helaas hebben we van 13 tot 17 uur moeten wachten ,telnr in frankrijk dat d-reizen had gegeven werd niet opgenomen.Zonde van een halve dag skieen

Gereisd Familie in maart 2008