Zoover

Geweldige ligging!

Mirjam
12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een mooie plek, direct aan de piste en boven een restaurant/bar, waar het gezellig is. Leuk detail is dat het terras van dat restaurant om 5 uur sluit.... en wat een rust dan in de avond!

Tip: Neem met je bagage wel een taxi vanaf de parkeerplaats... kostte 13 euro voor 6 personen met alle bagage! Lopen is met je spullen echt te ver, Le Sepia ligt onderaan het dorp.

Eenvoudig appartement op top locatie

mevrouw Mulder
14-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Was niet heel schoon. Eerst maar even zelf de stofzuiger gebruikt.

Kinderen moeten in de woonkamer slapen. Eenvoudige inrichting. Maar toplocatie.

Qua prijs/kwaliteit verhouding prima.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2014

Super ligging, maar daar lever je in op ruimte

heer Kieboom
14-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Apartement is te klein voor 5 man. Met 4 man dien je elkaar goed te kennen.

Er was een bad aanwezig, watw eer heerlijk was en alle verdere nodige faciliteiten.

Gereisd Met vrienden in februari 2013

App. Sépia i.p.v. Résidence L'electra

riadrommel
2-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden met vrienden de nieuwe appartementen van P&V geboekt met de naam Résidence L'electra. Maar omdat de nieuwe complexen nog niet af zijn hebben we voor het app. Sépia gekozen. Dat bleek een goede keus te zijn geweest. De ruimte is beter dan andere appartementen. Omdat alles met codes werkt kunnen er ook geen ongenode gasten zomaar in en uit. Zorg dat je tussen 15.00 en 20.00 uur aankomt en dan zit er gewoon iemand bij de receptie. Anders heb je een aardige tippel voor de boeg naar het andere eind van het dorp, en dat wil je zeker niet! De boodschappen bij de supermarkt moet je ook verdelen want anders is het te zwaar en te ver.

Prachtige ligging in het skigebied

Andre
4-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Appartement SEPIA is van de P&V keten en daarom is de receptie alleen bezet op wisselmomenten. Op zich geen punt maar als er tussendoor iets geregeld moet worden dan moet je naar Appartement Saskia en dat ligt aan de andere kant van het dorp. De ligging aan de piste is fantastisch, ski in and out en directe verbinding met alle belanrijke liften. Overdag is er voldoende activiteit qua eet -en drinkgelegenheid. Wij waren er buiten de drukte (3e week januari) en dan was de horeca in dit gedeelte van het dorp om een uur of 17 wel gedaan. Voor avondeten moesten we naar het Centrum, dat gaat goed door een handige publieke lift. Tegenvallend puntje was de uiterst kleine en onverwarmde skikluis in de kelder. Daar konden we de ski's maar net in kwijt dus de schoenen en de rest moesten mee naar boven en dat waren we al even niet meer gewend. Avoriaz is een geweldig leuk en autovrij dorp en Les Portes de Soleil een fantastisch skigebied met geweldige verbindingen. Zeker nog eens terug !

Kerst in Avoriaz

Swaniek van der Woude
18-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben erg genoten in Avoriaz de afgelopen kerstvakantie.

Wat een prachtig skigebied!En het dorp is heel gezellig,vooral 's avonds.

Het appartement (Sepia) was in orde.Weinig luxe,maar voor ons prima.

Fijn dat er 2 badkamers waren!Wij hadden met 4 personen een 3 kamer appartement en er was genoeg ruimte.

Vanuit het appartement stap je zo op je ski's.

Avoriaz is een autovrij dorp.

prima app met perfecte ligging

Ivonne
5-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

vandaag teruggekomen van een weekje in Avoriaz. Sepia appartement was super! We hebben wel een 2-5 app genomen met zijn tweetjes want de ruimte is in franse locaties altijd erg beperkt. meteen aan de piste en liftjes, baguette om de hoek, 5 minuten lopen naar het centrum. wij keken op de piste, erg leuk. goed matras, bed alleen niet erg lang dus vanaf 1.85m kan je niet languit. keukentje compleet. we waren erg tevreden. schoon. aanrader.

superlekker gegeten bij Fontaine Blache, niet goedkoop maar wel supergoed.

Wij zaten met 5 personen in een 6 pers

Marieke
9-5-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zaten met 5 personen in een 6 pers. appartement. Dit was wel aan de krappe kant. Wij waren niet enthousiast over de bedden (klein en met oude dekens). Badkamers ook matig. Hebben wel eens voor een soortgelijke prijs in Frankrijk in een ruimer en luxer chalet-appartement gezeten waardoor onze indruk is dat de prijs / kwaliteit verhouding niet geweldig is.

Prima gelegen aan de piste

mesdag
23-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima gelegen aan de piste. Kleine verzorgde appartementen. Nieuw complex. Weinig enthousiast personeel. Mooi dorp. Centrum op loopafstand via openbare lift. Aanrader.

Gereisd Anders in januari 2005