Zoover

Toplocatie tov skipiste

b.a.
4-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Als je puur voor het skiën gaat is dit helemaal top. Naar beneden, ski's aan en zo naar buiten skiën. Kom je terug, ski je weer zo naar binnen.

Kamers zijn klein en sober, maar hier slaap je alleen dus is dat geen probleem.

Plaatsje Avoriaz is leuk en gezellig, diverse eettentjes en apresski mogelijkheden.

Gereisd Met partner in maart 2002

Volgende keer iets anders

Familie K
17-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zaten hier voor een lang weekend skiën. De appartementen zijn zelfs voor Franse begrippen klein en verouderd. We zaten met 2 pers.in een 4.p. appartement, maar ik had er niet met mijn kinderen willen zitten!! De bedjes zijn klein, de douche had een klein straaltje,de wasbak was verstopt en de koelkast werd niet koud, dus alles op het balkon gezet. Ski-out perfect zo vanuit het ski-hok (niet verwarmd, dus schoenen mee naar boven!) op de pistes! Ski-in: het lukt wel, maar het is nog een aardig stukje klunen of lopen!

Het is heel erg gehorig en we zaten naast een stel Franse studenten die elke avond een feestje vierde tot half 5. We hebben wel geklaagd, maar de receptie zei o.a.: tja, laatste avond he?! Die willen nog even feesten! Beveiliging wel langs gekomen, maar na 10 minuten begonnen ze weer!

Al met al viel het heel erg tegen voor de prijs, volgende keer boeken we iets anders!

Gezellig en aangename accomodatie

Rudy & Patricia
13-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een typische mooi dorpje ten midden van prachtige skipistes, waar ieder type van skiër terecht kan. Het is wel een van mooiste skivakanties die wij al gedaan hebben. Minpuntje je kan alleen maar een skipas kopen voor AVORIAZ voor twee dagen achtereen, als je een week gaat doe je geen voordeel om deze pas aan te schaffen, je kan dan beter de grote skipas (Porte du Soleil) kopen. Ook geen enkele lift is voorzien van een kap, als het kou is (-23) is het wel een beetje kou. Leuke dorpjes waar je lekker en aan betaalbare prijs kunt eten en drinken.

Klein, maar fijn.

Familie Kats
25-5-2010

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad met onze kinderen. Het appartement is niet groot, maar je hebt alles wat je nodig hebt. slaapkamer voor de kinderen, apart toilet, badkamer met bad, een woonkamer een klein keukentje met vaatwasser. Het zag er netjes uit. Nadeel is wel dat je om te wandelen eerst met de auto een stukje moet rijden. Uitzicht was geweldig!

2008

echt een ski resort

Raymond en Max
25-7-2008

Eerste keer in Avoriaz. Ik moet zeggen een leuk complex. Zeer gericht op het ski publiek. Veel winkels waren dicht. Na 14 juli is er meer opengegaan, qua winkels en restaurants. Veel te doen in de omgeving dus vervelen hoeft niet. Ik ga er wel nog terug in de winter. Lijkt het me nog mooier. Kamer was normaal neits bijzonders maar met 2 ruim voldoende. Het was schoon en netjes.

Appartement niet schoongemaakt

P.J. Traas
3-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Appartement niet schoongemaakt. Schimmel in de badkamer. servies/bestek niet compleet. Geen schoon linnengoed en onvoldoende handdoeken. regelmatig kortsluiting. Klachten werden niet behandeld.

Gereisd Familie in februari 2008

Avoriaz is echt geweldig, qua skigebied en sfeer

Teunie Cové
10-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Avoriaz is echt geweldig, qua skigebied en sfeer. Apres ski en stappen is in de kerstvakantie niet aanwezig. Appartementen in La Falaise (Douchka) zijn dramatisch, voor 25 m2 betaal je gerust 1365 euro voor een weekje. Kastruimte hebben ze nog nooit van gehoord. Wij zaten met z'n tweeen in een 4 persoons appartement en nog veel te klein. Prijs/kwaliteit verhouding dus ver te zoeken. Voor het skiën en lunch/diner een geweldig oord en gezellig met de arresleetjes en de paarden. Ook voor honden een geweldig dorp. Ik zou alleen nooit meer boeken via onze touroperator.

2007

Klein maar verder prima appartement

Paul
1-8-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Klein maar verder prima appartement. Dichtbij pistes en winkeltjes (bv bakker). Dichtbij auto laad/los-plaats (belangrijk !!).

Gereisd Familie in januari 2007

Als je in de wijk Falaise boekt is het maar de vraag waar

Sie
2-7-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Als je in de wijk Falaise boekt is het maar de vraag waar je terecht komt. Vorig jaar kregen wij een apartement in het Kourias gebouw. Net gerenoveerd, alles er op en er aan. Helemaal mooi dus (prijs/kwaliteit). Afgelopen jaar hebben we hetzelfde geboekt maar kwamen we in een ander gebouw terecht. Behoorlijk ouder en iets minder luxe. Maar dat mag de pret niet drukken hoor! Avoriaz is een super ski gebied en je kunt vanaf je appartement vertrekken! Ik ben al aan het kijken voor volgend jaar!

Weliswaar nier echt centraal in Avoriaz, maar wel goede de

Eddy
6-4-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Weliswaar nier echt centraal in Avoriaz, maar wel goede ligging t.o.v. de pistes en de uitlaadplaats voor je bagage bij aankomst. Tevens een fantastisch uitzicht over het dal richting Morzine en Les Gets.

Gereisd Anders in april 2007