Zoover

Prima appartement

Sabine
25-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Aan de piste en parkeerplaats onder het appartement

Gereisd Met vrienden in januari 2016

Prima appartement

Rob
29-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Geen luxe, maar alles er op en er aan. Inrichting is sobertjes, maar compleet, ook de keuken. Wij zaten met 6 personen in een 8-persoons app. Met 6 gaat uitstekend. Drie badkamers. Niets is groot, of perfect, maar voldoet. Verwarming doet het goed, je kunt zelfs gratis hout halen voor de houtkachel. Service is goed. We hadden een probleem met een bed en een stoel en dat werd direct aangepakt. Inchecken en uitchecken incl controle) loopt als een geoliede machine. Sauna en zwembad(je) aanwezig. Je kunt wel naar het app skien, maar niet er vandaan. Dat is 200 meter lopen. Ach, valt ook wel weer mee.

eenvoudig, maar voldoet bij minder personen dan 14

mevrouw Vlaswinkel
11-5-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

prijs kwaliteit is ok. verwarming deed het niet goed, gezien de buitentemperatuur. Service is ok.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2013

Mooi verzorgde ruime appartementen

mevrouw Möhlmann
10-5-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Al vier keer in Val2400 geweest. het zijn ruime appartementen, genoeg slaap en badkamers. Handdoekenwissel halverwege de week en broodjesservice. Appartementen zijn schoon en netjes ingericht, geen luxe maar functioneel

Gereisd Met vrienden in april 2013

Knus, maar prima

mevrouw Jaeger
10-5-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

De kamer was in principe prima. We zaten in een 10persoons, met zn 8en. Ik zou er niet met meer dan 8 in gaan. Het is daar te krap voor. De banken en stoelen zijn niet bepaald comfortabel. Maar ach. Je bent er overdag nauwelijks, dus op zich is het niet erg. De keuken functioneerde, ook al was ie echt mini.

Gereisd Met vrienden in april 2013

Fantatisch Appartement

heer Geels
13-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fantatisch appartement als je zoals altijd in Frankrijk met 2 mensen minder inchrijft dan t maximale aantal wat erin t appartement kan.

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Mooi appartement!

Andrea
5-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi ruim appartement. We waren met 8 personen (3 kind, 5vw), er waren 4 slk en 4 bk. Ligging tov pistes goed, klein stukje lopen om te beginnen en je kon terug skiën via piste plein sud naar het app (wel laatste 100m zwart). Zeer klantvriendelijk personeel. Op woensdag handdoekwissel, goede dikke handdoeken. Broodjesservice, 's ochtends voor half 8 broodjes ad deur. Rustige ligging, af en toe herrie (dutchweek), maar geen overlast. Met kinderen prima appartement door de ruimte.

Wel voor herhaling vatbaar

Brenda
23-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Afgelopen week zijn wij hier met 6 volwassenen geweest. Doordat het de week ervoor best warm geweest is konden wij niet terug skien naar het appartement.

Het appartement wat we hadden was bedoelt voor max 8 volwassenen. Elk stel had nu een eigen kamer :-)

De kamers zijn niet echt ruim, maar wel ruim genoeg. De woon- /eetkamer was zeer ruim en appart van de keuken, dat was wel prettig. Tevens hadden wij ook 3 badkamers met elk een toilet, wat ook wel erg fijn is, geen gezeur wie er eerst gaat douchen. Echt super schoon is het er nooit, aangezien je zelf naderhand moet stofzuigen/schoonmaken als je niet meer wilt betalen.

Al met al was het een prima appartement!!

voor franse begrippen prima met een kanttekening

wilco
10-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

met 7 volwassenen in een 10 persoonsappartement goed te doen. zou er in de huiskamer gebruik moeten worden gemaakt van de slaapbank dan kan je je kont er niet keren, ook al omdat je helaas heb niks aan de houtkachel hebt die midden in de kamer staat en erg veel ruimte in beslag neemt. de keukeninventaris is zeer goed. de huiskamer stoelen en de slaapbank zitten niet maar dat is helaas voor appartementen normaal.

de sauna is slecht: een klein hokje wat bij het opengaan van de deur direct koud is, geen kleedkamer maar omkleden bij het zwembad. dat is overigens een prima zwembad wat wat ons betreft wel wat warmer zou mogen zijn. de piste is te bereiken via een route van 100m, dan een lift 6 verdiepingen naar beneden: niet slecht eigenlijk. terug skien kan tot nagenoeg aan de voordeur.

Fijne appartementen

Caro
7-4-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fijne appartementen en voor Franse begrippen ruim. Goede en mooie ligging aan de piste. Korte loopafstand naar het centrum en je kunt goed naar huis skiën (misschien niet voor beginners). Minpunt is dat het zwembad/sauna in het naastgelegen complex absoluut niet goed schoongemaakt wordt. Beide sauna's zijn niet goed, krap en soms koud. Let op de toeristenbelasting, deze was door onze reisorganisatie al betaald maar het appartementencomplex vroeg er ook naar om deze contant te betalen. Verder prima verblijf in Val Thorens.