Zoover

Nooit meer

Carla
30-4-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zouden met 3 volwassenen gaan en 1 kind <1j. Er was ons gezegd dat alle babygerief voor handen ging zijn. Bij aankomst bleek dit jammer genoeg niet te zijn. Gelukkig was onze zoon op het laatste niet meegeweest. Appartement was erg klein. Weet niet waar ik mijn zoontje zou moeten hebben laten slapen.

Bij aankomst waren ze nog aan het poetsen zeiden ze aan de receptie. Toen we in de kamer gingen bleek er niet echt gekuist te zijn. In de vuilbak in de keuken zaten zelfs maden. In de keuken ontbrak een koffiezetmachine. We zijn dit gaan zeggen aan de receptie. Ze waren erg vriendelijk wat de koffiezet betreft, wat de maden betrof vonden ze het niet erg. Appartement is erg gedateerd en brokken uit de muur, deur naar terras kon amper toe.

Erg veel lawaaihinder door feestende Fransen.

Wel erg goede ligging tov pistes. Skiverhuur kon wel vriendelijker. Supermarkt alles wat je nodig hebt. En restaurant was ook erg goed.

Gereisd Met partner in maart 2019

Geweldige accommodatie om je wintersport te vieren

Marina Vasenna
24-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ontzettend fijn appartement ligt geweldig, je kan vanaf het appartement zo de piste op. Mocht er onverhoopt niet veel sneeuw liggen kan je zo naar een lift lopen of de skibus nemen. Er is ook een fitnesscentrum en zwembad waar je gebruik van kan maken. Mocht je zelf niet willen koken kan je eten bij een van de restaurants in hetzelfde gebouw of in een van de vele restaurant in het dorpscentrum 5 min lopen.

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Heerlijk

Tom Gerits
22-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zeer fijn appartement, dichtbij de piste! Echt een topweek gehad!

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Ruim, comfortabel en hygiënisch!

Maud
15-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Perfect gelegen appartement, namelijk recht aan de piste. Vanuit appartement ook heerlijke wandelingen kunnen maken. Verder bevat het een simpele Spa, wij vonden het fijn om hier na het skieen gebruik van te maken. De kamers zijn ruim en goed schoongemaakt. Verder is het skigebied Val Thorans een hele mooie bestemming om de wintersport door te brengen.

Gereisd Met vrienden in december 2017

Val Thorens super maar volgende x ander verblijf.

Van Bruggen
27-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes5

Mensen waren erg vriendelijk. Appartementen verzorgd, goed

Ingericht. Klein maar dat is Frankrijk. Ski in en out was niet van toepassing. Daarvoor moest je minimaal zwarte piste ervaring hebben. Overigens was het afgezet en gevaarlijk. De bus reed niet altijd naar het appartement waardoor je weer berg op moest met je skispullen. Al met al een goed verblijf. Kleine details om overheen te komen.

Gereisd Met partner in november 2017

Luxe aan de piste!

Jessica
13-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

De appartementen liggen boven in het dorp, je moet dus een stukje lopen naar het feestgedruis (wat wij als stel een enorme plus vonden: we konden het wel opzoeken, maar zaten er niet middenin). Het grootste pluspunt aan het appartement vond ik de ruimte: met z'n tweeën hadden we een fijn appartement met aparte slaapkamer. Na alle studentenappartementjes waar ik eerdere jaren verbleef in Val Tho, waarbij je met z'n zessen in één ruimte slaapt, was dit echt een verademing. Elke dag even chillen in de Spa van het hotel was ook zeker geen straf! Het was dan wel eind april, maar koud dat het was! En heel veel verse sneeuw. Dan is het echt genieten in zo'n bubbelbad met uitzicht op de piste.

Tip: Zoek de eerste dag even goed uit hoe je weer bij het appartement uitkomt vanaf de piste, zonder dat je de bus hoeft te pakken. Dat kán namelijk gewoon.

Gereisd Met partner in april 2017

Fantastisch ski gebied

Carel Groen
10-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Sneeuw zeker en prima restaurants

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2015

Héél goed bevallen!

Monique
4-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben hier met 9 personen de voorjaarsvakantie doorgebracht. We hadden een appartement voor 8-10 personen geboekt, maar werden verrast met een overboeking naar een appartement voor 12-14 personen. Ons appartement (227) bestond uit 2 verdiepingen. De woonkamer (met prachtig uitzicht over het dorp en de pistes), keuken en 2 slaapkamers, badkamer en toilet was boven. Je kwam binnen op de benedenverdieping. Daar waren 2 slaapkamers aan de pistezijde met eigen badkamer met toilet en 2 slaapkamers aan de straatzijde met aparte badkamer en apart toilet. Het appartement bevond zich in gebouw 2, boven de receptie en het zwembad. Wij liepen in onze zwemkleding een stukje over de galerij naar de lift en stapten 3 verdiepingen lager bij het zwembad uit.

Het appartement was ruim, maar inderdaad wel wat gedateerd. Maar het was schoon, de bedden waren prima en er de keukeninrichting was voldoende. In de gang naast het appartement was een ruime kast voor de ski’s en snowboards. De ski- en snowboardschoenen namen we mee naar binnen.

We moesten vanuit ons gebouw een trap af naar een pad waar we weg konden skiën. Terug ski je tot aan de weg, die stak je lopend over en je was weer bij het appartement. Geen echte ski-in ski out voor gebouw 2, maar heel goed te doen.

De vriendelijkheid en service was prima! We hadden een stroomstoring door de vaatwasser. De receptionist kwam ’s avonds meteen, maar kon het niet oplossen. De volgende dag is het opgelost toen wij aan het skiën waren. Ook het toilet dat bleef doorspoelen is toen direct gerepareerd.

Het zwembad met jacuzzi’s, sauna en sauna was heerlijk. Het was ondanks de vele appartementen niet te druk. Over het (niet) dragen van badmutsen en het (wel) dragen van zwemshorts voor de heren hebben we niets gehoord, hoewel dit wel op de website en in het zwembad stond.

Wij willen hier wel weer terug!

Prima skiverlof.

AnneMarie Brulmans
12-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ruim appartement ( 8 personen voor 5 volwassenen) . Netjes, proper, ruime master badkamer, alles aanwezig om een fijn verlof door te brengen. Fantastisch uitzicht op de bergen en skipistes. Ski tot aan de deur. Supermarkt vlak bij. Vriendelijk onthaal aan de receptie. Wij komen volgend jaar zeker terug naar deze locatie. Prachtig skigebied!.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2016

Ons zien ze hier nooit meer terug! Vuil, klein...

Familie Joosen
26-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes5

We zijn toegekomen in een vuil appartement wat voor 4 tot 6 personen zou zijn (2 kleine kindjes bij). Appartement geboekt met cabine maar niet gekregen. Kinderen hadden dan op de zetel in de living moeten slapen maar er waren geen extra dekens noch lakens. Dan maar gezellig met 4 in bed! Alles in de keuken was vuil, schimmel in badkamer, stofzuiger stuk....enz enz....geen aanrader en heel duur voor wat je krijgt. Om het gezellig te maken hebben we de meubels zelf een ander plaatsje gegeven maar we hebben ook meer dan 2 u moeten poetsen bij aankomst. Wij vonden het schandalig en hier zien ze ons nooit meer terug!