Zoover

Prima!

Sterre Hefti
12-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Le chamois d’or heeft een perfecte locatie aan de piste. Het centrum is een kleine 10 minuten lopen, maar dit is niet erg. Om de hoek van het verlijf zitten ski verhuur winkels, restaurantjes en een supermarkt. Kortom alles in hand bereik. De appartementen zijn klein en oud, maar voor een wintersport is dit prima te doen.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Betaalbare toplocatie

Jasper
3-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Van zaterdag 26 januari 2019 tot en met vrijdag 1 februari zijn wij met 4 vrienden verbleven in Chamois d’Or. De 4 persoons studio is erg klein, er is 1 stapelbed en een slaapbank met daaronder een uitschuifbed. De lakens waren vies (bloedvlekken etc), en verder deden zowel de vaatwasser als de douche het niet. Ook was niet al het keukengerei aanwezig wat wel op het meegekregen lijstje stond. Na contact opgenomen te hebben met de receptie werden zowel de douche als de vaatwasser binnen een halfuur gemaakt.

De locatie van Chamois d’Or is fantastisch. Het ligt recht aan de piste en je kan letterlijk het hotel in skiën. Pal naast het hotel bevind zich een Spar en een Ierse pub, en het (uitgaans)centrum bevind zich op 5 minuten loopafstand.

Al met al hebben wij een zeer geslaagde vakantie gehad. Het appartement zelf was niet al te best maar de locatie van het hotel en de prachtige omgeving van Val Thorens maakte dit meer dan goed.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Geweldige locatie!

Paul
30-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig gelegen naast de piste. Even met je sloffen twee trappen af, ski's aan en gaan. Kamers zijn prima, zoals je kan verwachten van een budget hotel.

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Volgend jaar weer

Addy
20-4-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gewoon voor het geld een goed appartementencomplex. Personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig. Makkelijk dat er een mini-supermarkt onder zit en langs binnen kun je ook naar hun eigen restaurant waar je lekker kunt eten. Ik was aangenaam verrast door deze accommodatie

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Relaxte vakantie op een mooie locatie!

Bibi
9-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Appartement ligt direct aan de piste en bij de ski liften, wij hadden een 6 persoons appartement gehuurd omdat wij hadden gelezen dat ze vrij klein waren en voor ons 3tjes was dit prima, maar kan me voorstellen dat dit voor 6 personen erg krap zou zijn. Verder was het appartement van alle gemakken voorzien. Was alleen niet heel erg schoon.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2018

Fantastisch gebied, een echte aanrader!

Margaretha Scholten
5-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fantastisch gebied, sneeuw zeker. Super pistes en heel veel leuke feesten. Genoeg keuzes aan restaurants. De dutch week is tevens een aanrader.

Gereisd Met vrienden in april 2016

goede ligging, veel rumoer

Judith
13-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Als je appartement aan de straatzijde ligt en je bent een lichte slaper, dan zijn oordopjes echt nodig vanwege het luide uitgaanspubliek (sommige tot vijf uur 's ochtends..) Ook is de kamer vrij warm al staat de verwarming uit. De appartementen zijn aan de krappe kant, maar van alle benodigdheden voorzien. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

heerlijk

Sabrina
8-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Goed en net appartement meteen aan de piste. Wifi werkte goed. Appartement was klein maar daar hadden we al rekening mee gehouden door een grotere te nemen na het lezen vd reviews maar verder was die heel goed en netjes. Personeel was vriendelijk. Echt een aanrader.

Gereisd Met vrienden in januari 2016

Goed genoeg!

F.J.A. Kortmann
2-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij waren met 4 mensen en kregen daarom een studio voor 4 personen. Het was relatief klein, maar schoon en we hadden mooi uitzicht op de piste. Je kunt je skies/snowboard in de lockers zetten die je erbij krijgt en vanuit die ruimte kun je direct de piste opstappen en lekker gaan skieen. Het is relatief gehorig in het appartement. Het is soms ook rumoerig, maar gelukkig viel het bij ons mee. Verder werkt de wifi wel, maar logt de wifi je automatisch uit en moest je dus keer op keer opnieuw inloggen om internet te blijven houden.De douches hadden geen staande kop en je moest dan ook de douchkop zelf vasthouden. Dit had het nadeel dat je eigenlijk een soort van in de badkuip moest gaan zitten wilde je niet alles in de badkamer nat maken. Verder heeft het appartment een vaatwasser, oven, koffiezetapparaat, genoeg servies en bestek en was alles in orde!

Het skigebied heeft veel blauwe en rode pistes, en enkele zwarte. Wij hadden gekozen voor alleen het skigebied van val thorens en dus niet les trois vallees, maar voor een 8 daagse reis met 6 dagen skieen was dat dan ook prima. Je kunt ook sleeen voor 14.50 euro en dit raad ik dan ook echt aan, wat een pret.

Slechte wifi

heer Hoeijmans
9-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wifi is behoorlijk gedateerd. Slechte ontvangst en continu opnieuw inloggen. Het werkt, maar kan wel beter

Gereisd Met vrienden in januari 2014