Zoover

Appartement Chalet Altitude

Appartement
8,4

• Ligging t.o.v. pistes7,1

Fijn appartement in super skigebied

Erna Ketel
3-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Appartement ligt niet direct aan de piste. Je moet eerst ongeveer 150 meter (naar beneden) lopen voordat je bij de piste bent. Skieen kan wel tot bij het appartement, maar dan wel voor gevorderde skieërs. Het appartement is goed uitgerust met meerdere badkamers. Skischoenen kun je opbergen in een goed verwarmde skiruimte.

Gereisd Met vrienden in januari 2017

tevreden

heer de Jong
3-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

enige afstand lopen om skipistes te bereiken, chalet ligt op enige afstand van centrum

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2014

appartement met goede kwaliteit/prijs verhouding

mevrouw Douma
13-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

we hebben met 8 personen een top week gehad! de ruimte was echt voldoende, wij waren met 8 pers in een 10 pers app. sanitair en keuken schoon, verzorgd en compleet. supermarkt is op 2 min afstand(wel duur) ook piste is op een paar min lopen bereikbaar. reserveer van te voren wel een plek in de parkeergarage onder het appartement dat scheelt een hoop gesjouw. wij kunnen het iedereen aanraden een week in dit appartement door te brengen!!!

Gewoon een goed appartement

René Harteveld
16-6-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit appartement is voor een groep van 10 volwassenen goed te doen als je er al groep geen probleem van maakt als er 2 mensen op een bedbank slapen.

Verder is het appartement schoon en goed.

Gezellig een openhaard erbij waar je beneden onbeperkt hout mag pakken. Althans wij mochten dat na een gezellig praatje met 1 van de medewerkers.

Verder is alles aanwezig voor een leuke vakantie. Voor de gevorderde skiers en boarders kun je tot op 50 meter van het chalet komen. Bij vertrek zul je een 250 meter naar beneden moeten lopen.

De apres ski ligt wel een stukje lopen maar ook dit is goed te doen.

Wij hebben er een leuke en goede week gehad en als we weer gaan kon het zomaar zo zijn dat we dit appartement weer boeken.

Val Thorens is verder een lekker gebied om te vertoefen zeker met de grote pas.

goede locatie voor goede skivakantie!

Sebastiaan Barendregt
20-7-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goed appartement en zeker niet al te duur. Hebben met 8 man en een baby in een 10 persoons app gezeten en dat was ruim voldoende. Keuken van alle gemakken voorzien. Alleen stevig eindje lopen naar winkels en lift, maar dat mag de pret niet drukken. Aanrader

Gereisd Met vrienden in januari 2008

We zijn net terug van een heerlijk weekje skien

Nynke
21-4-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

We zijn net terug van een heerlijk weekje skien. Het appartement/chalet is van alle gemakken voorzien. We zaten met 3 personen in een 6 persoons appartement, dus dat was riant. Voor 6 personen zou het overigens wel aan de kleine kant zijn. Wellicht een ander jaar weer.

Gereisd Anders in april 2007

Erg gezellig ski-oord, mooi en groot ski-gebied

Lisette
28-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes6

Erg gezellig ski-oord, mooi en groot ski-gebied. Altidude is een prima app. complex, vlakbij supermarktje, ski-verhuur en ski-school. We hadden helaas wel een gehorig appartement (wat wil je met feestende bovenburen?) en stukje (bergaf) lopen naar de piste. Ons appartement (5-kamer) was met 7 personen ruim zat! Faciliteiten zoals sauna en zwembad (had groter gemogen :) ) waren erg fijn na een dag skieën. Zeker het aanbevelen waard!

Heel mooi appartement, erg luxe vergeleken met andere en

De Valk
4-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes6

Heel mooi appartement, erg luxe vergeleken met andere appartementen en zeer gezellig ingericht. Er grenst een piste (Plein Sud/blauw) aan het chalet, maar is alleen te gebruiken door ervaren ski-ers (laatste stuk zeer stijl) en kan ijzig zijn. Lopen naar de ondergelegen piste is 10 minuten, maar je kan ook met de gratis bus die voor de deur stopt. Lekker eten voor normale prijzen in een gezellig restaurant kan je bij pizzeria Le Scapin, boven aan Le Retour (sleepliftje). Vragen of wil je foto's/filmpje vh appartement zien, mail maar.

wij hebben hier een paar jaar achter elkaar gezeten, prima

elisabeth
22-9-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

wij hebben hier een paar jaar achter elkaar gezeten, prima appt. met een grote groep heb je sowieso niet zo veel keus in VT.

Vorig jaqar voor het eerst met de kids en dat was prima (zwembadje/sauna en lekker ruim appartement). Het was schoon met de franse slag, maar ja dat heb je ook in de dure hotels in frankrijk, blijkbaar zijn ze niet zo poetserig daar.

Enige nadeel met de kinderen was dat het best even gedoe is met alle materialen in de bus (en op tijd zijn...) maar als je er de tijd voor uittrekt komt dat ook wel goed. Wij hadden graag gewild dit jaar, helaas was het vol!

Wij hebben een heerlijke week gehad

Frenck Megens
19-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben een heerlijke week gehad. (mede dankzij 6dagen alleen maar knallende zon). Het app. complex is ruim, netjes en compleet. (parkeren/ zwembadje en oa. sauna) De ligging is iets minder ideaal. Wel dichtbij een supermarkt maar "te ver" van het centrum en pistes.

Terug skiën tot bijna bij het appartement kan.(wel met een beetje kunst ven vliegwerk.