Zoover

4,4

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes5,0
2007

wat verouderd/enigzins uitgewoond;inrichting nogal basic;

Ther
17-4-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

wat verouderd/enigzins uitgewoond;inrichting nogal basic; vloerbedekking etc smoezelig;veel ruimer dan de gemiddelde franse schoenendoos die het predikaat appartement opgeplakt krijgt;keukenuitrusting uitstekend incl afwasmachine;bad zelfs te krap voor een kleuter met matige douche;vriendelijke receptie ook einde seizoen; weinig liftcapaciteit in complex; skiverhuur in complex; prijs/kwalitiet goed; zwembad op 3 min afstand eventueel overdekt te bereiken

Vreselijk appartement toegewezen gekregen, dit na uren Een

Remmelzwaal
15-12-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vreselijk appartement toegewezen gekregen, dit na uren wachten. Een chauffeur lag nl. te slapen in ons app. Verder was het NIET schoongemaakt. Inboedel incompleet, vaatwasser kon niet echt goed open, door kleine ruimte in keuken. Veel schimmel in badkamer. Kortom dit voldeed, ondanks lage prijs, niet aan onze verwachting. Touroperator heeft veel beloofd voor vertrek, echter gaven naderhand niet thuis. Reisleidster heeft wel getracht e.e.a. te herstellen.

Niet slecht, maar had eigenlijk wel meer verwacht als je

liefke
12-4-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Niet slecht, maar had eigenlijk wel meer verwacht als je de foto's van de verschillende touroperators bekijkt. Alles is een beetje verouderd en de appartementen voor zes personen zijn niet echt geschikt voor dat aantal. Twee kookbekkens is vrij weinig wanneer je zelf wil koken. Wij zaten op de zesde verdieping en hadden dus weinig last van geluidsoverlast. Het personeel aan de receptie was vriendelijk zonder meer. Ideaal voor jongeren die "goedkoop" willen gaan skiën, minder geschikt voor gezinnen en mensen die iets meer luxe gewend zijn. We hebben al beter gezeten voor minder geld, en dat was ook in Frankrijk.

Prima appartement

erwin keppens
1-4-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima appartement. Grootte (klein) is vergelijkbaar met andere appartementen in Franse skigebieden. Hoeft niet meer te zijn voor deze prijsklasse. Je gaat immers om te wintersporten. Eén vreselijk nadeel : GELUIDSOVERLAST . Mijn alternatief om dit op te lossen (wordt weggelachen bij receptie) : verbindingsdeur naar centrum op 3e verdieping dicht vanaf 22u en verplichte ronde door nachtwaker ifv beperken geluidsoverlast .

ik vond het allemaal goed verzorgt

kitty
14-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

ik vond het allemaal goed verzorgt. ik vindt dat iedreen een beetje te veel verwacht van deze prijs!

als mensen een beter app willen. moeten ze er ook meer voor uitgeven! als je dat niet wilt, kan je ook geen top app verwachten. en ik weet niet waar de rest voor komt? maar ik kwam voor het boarden.

Gereisd Anders in maart 2006

ik vind het spijtig dat de appartementen van altineige de

de greef victor
28-10-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

ik vind het spijtig dat de appartementen van altineige onder de kategorie van matig vallen .demensen zouden dan beter eens andere slaapgelegenheden gaan bezoeken.ik heb er al meerdere gedaan aangezien wij steeds veranderen van skioord.

VOOR DE MENSEN VAN ALTINEIGE:

DOE ZO VERDER HEEL GOED BEZIG .

Er is orde en netheid.voor de bezoekers hou het zo. groetjes uit belgie

Na alle reacties gelezen te hebben vreesde ik voor het was

Michelle
12-4-2005
  • Ligging t.o.v. pistes8

Na alle reacties gelezen te hebben vreesde ik voor het ergste maar daar was niks van waar. Het is inderdaad niet ruim maar verder wel schoon en goed onderhouden. Ook aan der receptie was men vriendelijk en behulpzaam. Er zit een vaatwasser in het appartement en verder voldoende pannen en keukengerei. bagagedepot is niet afgesloten maar er was niks weg. Ligging is zeer goed je bent bijna direct op de piste en zit midden in het centrum.

Net terug van een weekje Val Thorens

Vakantieganger
27-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes6

Net terug van een weekje Val Thorens. En wat voor een week: de kwaliteit van het appartement is eigenlijk wel het enige wat me aan deze skivakantie zal gaan herinneren.Enkele ervaringen:

- bij aankomst konden we ons pas vanaf 16.30u melden bij de receptie omdat deze niet eerder open is

- bij binnenkomst in onze kamer bleek het helemaal niet schoongemaakt te zijn, het enige wat schoon was, was de afwas (omdat er een vaatwasser in zit).

- de douche was uitstekend geschikt voor dwergen (je moest de douchekop zelf vasthouden en hij kwam niet hoger dan schouderhoogte van iemand van 1.70m)

- de bedden waren erg slecht (hingen behoorlijk door)

- het gehele appartement was dus nooit echt afgesloten 's nachts, iedereen kan dus in en uit lopen

Al met al dus een slechte indruk gekregen van dit appartement, hier gaan we dan ook nooit meer naar toe!!! DUS MENSEN: WEIGER DIT APPARTEMENT !!!

Typisch Franse bezemkasten

Nel
30-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes8

Typisch Franse bezemkasten. We verbleven met 2 pers. in een 4-pers. appartement, maar we vonden het nog krap.Ik kan me niet voorstellen hoe je hier met 4 pers. prettig kunt verblijven.Waar laat je de bagage??

Mocht pas laat in het appartement. Geen t.v. bedden zelf opdekken, zelf schoonmaken. Ski's gestolen uit het depot van dit appartementencomplex.Dit depot was niet afgesloten bleek achteraf.

Goedkoop bleek dus duurkoop.

Na het lezen van alle berichten op deze site was ik op het

Marc van 't Veer
11-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

Na het lezen van alle berichten op deze site was ik op het ergste voorbereid, maar het viel me reuze mee. De kamers waren weliswaar klein, maar wel goed schoongemaakt en alles was aanwezig. Door de tip op deze site heb ik de bagage in de sportzaal opgeslagen, dus daar geen problemen mee. De piste loopt achter het appartement langs, dus ook dit is perfect en als je je appartement uitstapt loop je zowat meteen het winkelcentrum met supermarkt in. Voor de lage prijs is de kwaliteit redelijk te noemen. Je hoeft geen luxe te verwachten, maar het gaat om het skien.