Zoover

Net terug van een weekje Val Thorens

Vakantieganger
27-3-2005
  • Ligging t.o.v. pistes6

Net terug van een weekje Val Thorens. En wat voor een week: de kwaliteit van het appartement is eigenlijk wel het enige wat me aan deze skivakantie zal gaan herinneren.Enkele ervaringen:

- bij aankomst konden we ons pas vanaf 16.30u melden bij de receptie omdat deze niet eerder open is

- bij binnenkomst in onze kamer bleek het helemaal niet schoongemaakt te zijn, het enige wat schoon was, was de afwas (omdat er een vaatwasser in zit).

- de douche was uitstekend geschikt voor dwergen (je moest de douchekop zelf vasthouden en hij kwam niet hoger dan schouderhoogte van iemand van 1.70m)

- de bedden waren erg slecht (hingen behoorlijk door)

- het gehele appartement was dus nooit echt afgesloten 's nachts, iedereen kan dus in en uit lopen

Al met al dus een slechte indruk gekregen van dit appartement, hier gaan we dan ook nooit meer naar toe!!! DUS MENSEN: WEIGER DIT APPARTEMENT !!!

Typisch Franse bezemkasten

Nel
30-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes8

Typisch Franse bezemkasten. We verbleven met 2 pers. in een 4-pers. appartement, maar we vonden het nog krap.Ik kan me niet voorstellen hoe je hier met 4 pers. prettig kunt verblijven.Waar laat je de bagage??

Mocht pas laat in het appartement. Geen t.v. bedden zelf opdekken, zelf schoonmaken. Ski's gestolen uit het depot van dit appartementencomplex.Dit depot was niet afgesloten bleek achteraf.

Goedkoop bleek dus duurkoop.

Na het lezen van alle berichten op deze site was ik op het

Marc van 't Veer
11-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

Na het lezen van alle berichten op deze site was ik op het ergste voorbereid, maar het viel me reuze mee. De kamers waren weliswaar klein, maar wel goed schoongemaakt en alles was aanwezig. Door de tip op deze site heb ik de bagage in de sportzaal opgeslagen, dus daar geen problemen mee. De piste loopt achter het appartement langs, dus ook dit is perfect en als je je appartement uitstapt loop je zowat meteen het winkelcentrum met supermarkt in. Voor de lage prijs is de kwaliteit redelijk te noemen. Je hoeft geen luxe te verwachten, maar het gaat om het skien.

Ja dit is echt een goor appartementencomplex

I.Gerritsen
25-5-2004

Ja dit is echt een goor appartementencomplex.

Veel te klein en van schoonmaken heeft nog nooit iemand gehoord.

Niet echt aan te raden dus, ook al is het niet zo duur.

Gereisd Anders in mei 2004

Echt een hele slechte accomodatie

Rosie
20-1-2004

Echt een hele slechte accomodatie. Okee, alles is klein in Frankrijk, dit spant de kroon! Iemand met een beetje lange benen kan de wc-deur niet eens dicht doen. Ik zou zeggen: schrappen uit de folders van de tour-operators

Gereisd Anders in januari 2004

Mocht je hier gaan logeren, neem gerust een ernorm slot je

Picard
19-1-2004

Mocht je hier gaan logeren, neem gerust een ernorm slot mee!!!! Zowel voor je bagage, als voor je appartement. Alternatief voor de bagage is de sportzaal in Val Thorens, waar je tegen betaling je bagage kunt neerzetten.

Gereisd Anders in januari 2004