Zoover

Appartement
4,4

Onvoldoende

• Ligging t.o.v. pistes5,0

Zelf ben ik vrij veeleisend wat comfort betreft

Freak
12-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zelf ben ik vrij veeleisend wat comfort betreft. ik vreesde het ergste, maar vond Altineige basic, maar proper. Meer dan voldoende ruimte wanneer je oversized (wij hadden een 6-persoons studio voor 3 personen gehuurd), maar voor die prijs is het ook met z'n driën betaalbaar. Bedden iets te klein voor grote personen, maar dan leg je de matras gewoon op de grond ...

Goede infrastructuur en heel vriendelijke service. Een aanrader!

Echt leuk gezellig appartementje met balkon waar je je kan

charlotte
8-5-2007
  • Ligging t.o.v. pistes4

Echt leuk gezellig appartementje met balkon waar je makkelijk je snowbaord spul enzo kan zetten. De appartementen op de bovenste verdieping hebben een heel hoog plafond en een soort van vide, waarop nog een slaapkamer met twee of drie bedden is. heel gezellig!!!

Gereisd Met vrienden in mei 2007

Dit appartement was voor onze groep (5 personen) véél te 2

anoniem
6-5-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit appartement was voor onze groep (5 personen) véél te klein.

Het materiaal was oud en beschadigd.

Geluidsoverlast viel bij ons mee omdat we met maar 2 andere groepen op de verdieping zaten.

Het is dan wel een voordelige prijs en voor jongeren zoals ik is dit goed te doen.

Gereisd Met vrienden in mei 2007

wat verouderd/enigzins uitgewoond;inrichting nogal basic;

Ther
17-4-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

wat verouderd/enigzins uitgewoond;inrichting nogal basic; vloerbedekking etc smoezelig;veel ruimer dan de gemiddelde franse schoenendoos die het predikaat appartement opgeplakt krijgt;keukenuitrusting uitstekend incl afwasmachine;bad zelfs te krap voor een kleuter met matige douche;vriendelijke receptie ook einde seizoen; weinig liftcapaciteit in complex; skiverhuur in complex; prijs/kwalitiet goed; zwembad op 3 min afstand eventueel overdekt te bereiken

Vreselijk appartement toegewezen gekregen, dit na uren Een

Remmelzwaal
15-12-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vreselijk appartement toegewezen gekregen, dit na uren wachten. Een chauffeur lag nl. te slapen in ons app. Verder was het NIET schoongemaakt. Inboedel incompleet, vaatwasser kon niet echt goed open, door kleine ruimte in keuken. Veel schimmel in badkamer. Kortom dit voldeed, ondanks lage prijs, niet aan onze verwachting. Touroperator heeft veel beloofd voor vertrek, echter gaven naderhand niet thuis. Reisleidster heeft wel getracht e.e.a. te herstellen.

Niet slecht, maar had eigenlijk wel meer verwacht als je

liefke
12-4-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Niet slecht, maar had eigenlijk wel meer verwacht als je de foto's van de verschillende touroperators bekijkt. Alles is een beetje verouderd en de appartementen voor zes personen zijn niet echt geschikt voor dat aantal. Twee kookbekkens is vrij weinig wanneer je zelf wil koken. Wij zaten op de zesde verdieping en hadden dus weinig last van geluidsoverlast. Het personeel aan de receptie was vriendelijk zonder meer. Ideaal voor jongeren die "goedkoop" willen gaan skiën, minder geschikt voor gezinnen en mensen die iets meer luxe gewend zijn. We hebben al beter gezeten voor minder geld, en dat was ook in Frankrijk.

Prima appartement

erwin keppens
1-4-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima appartement. Grootte (klein) is vergelijkbaar met andere appartementen in Franse skigebieden. Hoeft niet meer te zijn voor deze prijsklasse. Je gaat immers om te wintersporten. Eén vreselijk nadeel : GELUIDSOVERLAST . Mijn alternatief om dit op te lossen (wordt weggelachen bij receptie) : verbindingsdeur naar centrum op 3e verdieping dicht vanaf 22u en verplichte ronde door nachtwaker ifv beperken geluidsoverlast .

ik vond het allemaal goed verzorgt

kitty
14-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

ik vond het allemaal goed verzorgt. ik vindt dat iedreen een beetje te veel verwacht van deze prijs!

als mensen een beter app willen. moeten ze er ook meer voor uitgeven! als je dat niet wilt, kan je ook geen top app verwachten. en ik weet niet waar de rest voor komt? maar ik kwam voor het boarden.

Gereisd Anders in maart 2006

ik vind het spijtig dat de appartementen van altineige de

de greef victor
28-10-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

ik vind het spijtig dat de appartementen van altineige onder de kategorie van matig vallen .demensen zouden dan beter eens andere slaapgelegenheden gaan bezoeken.ik heb er al meerdere gedaan aangezien wij steeds veranderen van skioord.

VOOR DE MENSEN VAN ALTINEIGE:

DOE ZO VERDER HEEL GOED BEZIG .

Er is orde en netheid.voor de bezoekers hou het zo. groetjes uit belgie

Na alle reacties gelezen te hebben vreesde ik voor het was

Michelle
12-4-2005
  • Ligging t.o.v. pistes8

Na alle reacties gelezen te hebben vreesde ik voor het ergste maar daar was niks van waar. Het is inderdaad niet ruim maar verder wel schoon en goed onderhouden. Ook aan der receptie was men vriendelijk en behulpzaam. Er zit een vaatwasser in het appartement en verder voldoende pannen en keukengerei. bagagedepot is niet afgesloten maar er was niks weg. Ligging is zeer goed je bent bijna direct op de piste en zit midden in het centrum.