Zoover

Appartement Châtel

Appartement
7,9

• Ligging t.o.v. pistes8,0

Veelzijdig en gemoedelijk skigebied!

Lisa Meijer
1-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Familievriendelijk skigebied! De ligging van ons appartement tov de pistes was prima. Zowel met de bus als met de auto was het gehele skigebied goed bereikbaar. Het gebied is geschikt voor zowel de beginnende als de ervaren skier. Het dorp is gezellig met voldoende leuke restaurantjes en leuke specialiteitenwinkels. Het was onze eerste kennismaking met dit skigebied en die is erg goed bevallen! Met twee badkamers en een apart toilet was ons appartement prima geschikt voor 6 personen. Naar onze smaak echter wel voor 4 volwassenen en 2 kinderen ivm stapelbed. Voor ons een prettige en belangrijke bijkomstigheid: het is een goede en niet te drukke aanrijdroute!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

Liefst elk jaar

Barry Jonkman
2-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9

portes du soleil is een prachtig skigebied. Wij verblijven altijd in Chatel. Het blijft frans, dus wat betreft après ski is er weinig te beleven. Maar persoonlijk kom ik voor de mooie sneeuwzekere en hooggelegen pistes.

Gereisd Met vrienden in januari 2017

eenvoudig maar voldoende

heer van der Horst
5-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goede ligging, redelijk netjes, geen overbodige luxe

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2014

geen typisch Frans skidorp

heer Molekamp
22-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes5

Châtel is een aardig dorp, niet typisch Frans in de zin dat het geen kunstmatig uit de grond gestampt complex is, maar meer een authentiek bergdorp. Dit brengt ook wel gelijk een minpuntje met zich mee, want de meeste verblijven liggen niet erg dicht bij de piste, en bovendien zijn de twee belangrijkste ski-startpunten rond het dorp alleen via een grote omweg met elkaar verbonden, waardoor je vaker op de skibus bent aangewezen.

prachtige lokatie

heer Romeijn
28-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

op mooie reisafstand van nederland, een goede hoogteligging in sfeervol dorp

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2014

dicht bij de liften

mevrouw Peek
23-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

appartement voldeed aan de beschrijving. We hadden gekozen voor compact en niet te duur

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2014

Prima

mevrouw van Gemeren
10-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ligt zeer gunstig ten aanzien van de piste. Centrum van dorp zijn wij amper geweest.

Lopen is te ver, parkeren gaat daar moeilijk. Geen bakker in de buurt van accommodatie. Afbakbroodjes mee nemen dus.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

Mooi appartement en gezellig skidorp

mevrouw Woudstra
8-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het appartement is van alles voorzien. Voor 10 personen niet heel erg veel ruimte, maar met 8 personen prima qua ruimte en inventaris. Het is wel een stukje (omhoog) lopen naar de lift en de bus die Chatel met de rest van het gebied verbindt. Zeker met kinderen kost dit wel wat tijd, hoewel het mogelijk is de ski's boven achter te laten bij de skiverhuur (naast de lift).

Perfect skigebied

heer Wouters
20-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat gebied betreft gaan we zeker terug!! Uitstekende busverbindingen even zoeken maar dan is het een fluitje van een cent. En de politie houd alles in de gaten en regelt de doorstroming.

Een fijne vakantie!!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2012

Verruit de oudste krakkemikige stal in heel Chatel

heer Frijns
15-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes3

Van buiten ziet het er echt niet uit, maar eenmaal binnen is het zeer comfortable, ruim, goeie bedden, goeie doush/bad, goede verwarming, ruime keuken, alles werkt!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2012