Zoover

Score uit 2057 reviews

Grote maar mooie camping

ANNEMARIE RIETMAN,
16-1-2019

Ik lees aantal reviews waarbij ik denk Je Weet toch wat je boekt?

Wij zijn er nu 3 x geweest .

3x een stacaravan want bungalow leek ons oud en niet modern.

Stacaravan van verschillende touroperators geboekt. 1e keer aan de zijkant van de camping dus wel stukje lopen naar het zwembad, winkeltjes maar juist daardoor een rustige plek je hoorde geen muziek. 3e keer hebben we expres geboekt centraal gelegen vlak bij het zwembad. (Voordat wij boeken vragen wij waar de stacaravans staan en geven evt voorkeur op) deze plek vonden wij geweldig! Ja je hoort de muziek savonds tot 23.00 uur en smorgens hoor je inderdaad een vrachtwagen langskomen die de vuilnis ophaalt maar, dat heb je echt op elke camping! De ene plek met stacaravans is natuurlijk mooier dan de andere keer. 1e hadden veel ruimte , laatste keer iets minder. Zwembad, wij gingen er pas tegen 11,12 uur heen , dan gaan er veel eten en wij hadden Altijd plek met parasol. Tegen 2u werd het weer druk en is het zoeken. Ochtend broodjes haalden wij pas tegen half 10, 10 uur. Wij deden dit gelijk als middag eten erbij in. Dan heb je geen rijen ! En Volop broodjes! Geen zin in? Lidl is dichtbij met de auto. Lopend kun je naar de stad, voor kinderen wel eindje lopen. Treintje rijdt er ook heen tegen betaling. Gardameer zelf om te zwemmen is prachtig . Helaas hadden wij de pech dat in de laatste dagen veel muggen en troep in lag. Wij vinden een schone camping. Wel van mening ga je met eigen caravan , tent , weinig kleine plaatsen , behalve de luxe plek aan het water is mooi. Sanitair schoon maar kan wel eens vernieuwing gebruiken. Is wat verouderd. Stacaravan waar wij zaten schoon, netjes. Afhaal pizza naast de ijsco is perfect super lekker!

Zeer drukke levedige camping

Mama vam Twee,
15-1-2019

Je moet er van houden. Drukke kermis camping. De kinderen vonden het fantastisch.

Voor mij persoonlijk veel te druk. Met jonge kinderen die gewoon voor 12:00 uur op bed gaan, vond ik het te veel lawaai.

Je kunt er Nederlandse snacks bestellen. Er gaat een treintje naar het stadje vlakbij. Leuk schoon zwembad. Wel heel koud en vechten om ligplaatsen.

Beveiliging is goed.

Er is veel verschil in staanplaatsen en stacaravans. Wij zaten hutje mutje met touroperator. De reisleider was er vooral om mooi te wezen. Al hun caravans stonden heel slecht.

Hele leuke camping voor pubers.

Weet waar je aan begint.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Mooie camping

Luc Rokven,
13-12-2018

Heel grote camping.

Voldoende speeltuinen voor de kids en de zwembaden zijn ook leuk genoeg. Als de zon niet schijnt met een graad of 23 is het wel koud hoor. Animatie niet veel van meegekregen. Wel een keer per week groots vuurwerk. Pizza's waren heerlijk. Stacaravans van touroperator waren wat je ervan kan verwachten. Ik vind het Zoover cijfer niet overeenkomstig met onze beleving. In de omgeving is ook genoeg te doen. Erg leuke vakantie gehad, dikke 8.

Geweldig voor herhaling vatbaar

Jacqueline Klerkx,
7-12-2018

Een hele gezellige camping waar je je niet verveeld, gastvriendelijk, schoon,

Gereisd met partner in juli 2016

Fantastisch, ik kom hier zeker weer terug

Patrick,
14-11-2018

Het meer en de omgeving heeft mijn hart verovert, zo ontzettend mooi, ik krijg hier zoveel energie van.

Elke dag een duik en een wandeling in en bij het meer, veel dorpjes in de omgeving bezocht. Echt leuk om een bootje te huren en heerlijk in de zon over het meer te varen. Genoeg leuke dingen te doen voor de kids en elke dag ergens een heerlijk Italiaans ijsje te scoren. De camping is groot, bij het zwembad lekker druk, maar goed te doen verder. Op de camping heerlijk bij de restaurantjes s avonds gegeten. Echt een top vakantie hier gehad. Ik kom hier zeker weer terug.

Lenie,
14-11-2018

Geweldige vakantie gehad daar fijne mensen mooie camping.

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig

Agnes,
31-10-2018

Top camping is het! Voor kinderen een paradijs en valt genoeg te doen.

Hele mooie omgeving en kan heerlijk wandelen over de boulevard of met het treintje van de camping naar het stadje peschiera del garda. Eten op de camping is ook heerlijk en qua prijs zeker goed te doen. Betaald rond de €6 voor een pizza of pasta. Zwemwater wel wat aan de frisse kant, maar als je eenmaal door bent is het goed te doen. Staancaravans staan wel wat dicht op elkaar, maar wij vonden het niet erg en juist gezellig

Wij gaan zeker nog een keer terug.

Geweldig

Jantsje Hietkamp,
4-10-2018

Als het kan ga dan in het voor of najaar ivm drukte! Het eten op de camping is geweldig! Treintje naar peschiera is leuk met kleine kinderen. Geweldig lekkere ijssalon daar. Het gardaland is fantastisch! Geweldig animatieteam op camping. De montebaldo bergtoppen bezoeken is prachtig. Leuk om picknick mee te nemen en in bergen te gaan zitten! Als je rond 5 uur terug wil rijden naar de camping sta je zo een uur in de file. Beter vermijdt je dit. Lazise en sirmione ook prachtig om te bezoeken. Boot huren en t water op gaan is ook een tip!! Iedere avond is er iets van sport wat je kunt volgen. Voetbal/ formule 1 etc. Als je bij de take away een ijsje gaat eten, krijg je heel vaak een gratis puntzak friet. Boodschappen in winkel zijn duur maar je hebt er wel alles! Beter ga je naar de Aldi of Lidl om 5 min rijden vd camping. Airco checken bij aankomst en anders laten schoonmaken!

Prima vakantie

Anne-Marije Ruijter,
30-9-2018

Hele grote camping. Wel kleine sta-plaatsen. Wij zaten in een caravan van touroperator. Of het aan de aanbieder of aan Bella Italia ligt..( tenslotte laat de camping zo'n huisje er ook op staan he..) onze caravan was echt niet schoon! Schimmel in de badkamer, douchekraan die lekte, viezigheid op de vloer en vooral heel krap! Uiteindelijk wel een nieuwe douche slang gekregen maar doordat in de douchekop zoveel kalk zat werd je gezandstraald door 4 stralen water. Afijn, verder een prima plek. Eten in de restaurants is qua prijs/kwaliteit prima, vriendelijk personeel in de winkels en zeker in september goed te doen qua drukte! Veel leuke dingen te doen in de omgeving; peschiera, bardolino, Verona, Venetië, sealife. Wij waren met 2 kids. 1 van 3 maanden en 1 van 3 jaar. Ook zij hebben zich prima kunnen vermaken in het zwembad, het meer en in de speeltuintjes!

geweldig voor de kinderen

nina,
27-9-2018

ik lees veel dat er word gezegd dat het druk of warm is. Wij gaan er altijd in de meivakantie naar toe want dan is het minder warm het zwembad is dan wel wat kouder maar je kunt er wel gewoon in zwemmen. er zijn twee jaar geleden twee nieuwe glijbanen bijgekomen. ik heb twee dochters eentje van 11 en een van 5, de (nieuwe) is voor beide leeftijden geschikt de rest van de glijbanen is alleen leuk voor mijn dochter van 5. De animatie is echt leuk en er is ook Nederlandse animatie dat is vooral handig voor mijn dochter van 5 het is wel een grote camping dus wel ver lopen soms licht eraan waar je zit. een aanrader is lopen naar de plaats Pischiera. ik zie ook veel dat de huisjes vies zijn let wel op het zijn verschillende aanbieders en het ene huisje is beter en schoner dan het andere dus als jouw huisje vies is ligt dit niet aan de camping maar aan de aanbieder. 's avonds is het uitzicht bij het meer echt heel mooi.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018