Zoover

Score uit 2064 reviews

Fantastische leuke super vakantie

John,
16-3-2019

Het was een super leuke ervaring. Het verblijf was zeer netjes en het personeel zeer vriendelijk. Mooie omgeving met vele leuke activiteiten zoals dorpjes, markten, watersport, heerlijke restaurantjes. Zeker weten een aanrader.

Leuke maar grote camping

Petra,
11-3-2019

Grote maar leuke camping met goede ligging. Lopend naar Peschiera is heel goed te doen, zowel langs het meer als langs de weg. De camping is wel groot, maar daar hadden wij niet heel veel last van. Handdoekjes leggers bij het zwembad heb je overal, ook hier helaas, maar als je het aangeeft bij een badmeester, dan haalt hij de niet gebruikte stoelen leeg en legt de handdoeken netjes opgevouwen op een gewone stoel, ook hier is het niet toegestaan. Leuke zwembaden met genoeg glijbanen en in het meer kan je ook heerlijk zwemmen en tot best ver lopen, dus ook voor kleinere kinderen is het ideaal. Je moet wel waterschoenen aan, want vooral in het begin liggen wat keien. Wij hadden geboekt via touroperator en dat is ons super goed bevallen, accommodatie was prima en de service ook. We komen hier zeker weer een keer terug.

super vakantie en al voor de 3e keer op rij

JLJM Timmerman,
11-3-2019

2 weken mooi weer gehad in de meivakantie. Alle zwembaden zijn in deze periode gevuld, dat is namelijk lang niet overal zo in deze periode. Veel vermaak voor de kinderen en een super restaurant en ijscorner. super accomodatie

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Fantastich

Jeroen buitendijk,
11-3-2019

Dat het mooie accommodaties zijn op een hele mooie en complete camping is .

Aan het mooie gardameer

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijk gezwommen aan het mooie Gardameer

Fam. vd Kamp,
27-2-2019

Mooie camping, onze stacaravan stond mooi centraal. Paar minuutjes lopen en we waren bij het Gardameer. De camping is erg groot maar daar hadden we geen last van. Het zwembad was voor ons geen optie, het was hutje mutje vol. Dan maar het Gardameer in, heerlijk om in zo'n mooie omgeving te zwemmen.

Grote maar mooie camping

ANNEMARIE RIETMAN,
16-1-2019

Ik lees aantal reviews waarbij ik denk Je Weet toch wat je boekt?

Wij zijn er nu 3 x geweest .

3x een stacaravan want bungalow leek ons oud en niet modern.

Stacaravan van verschillende touroperators geboekt. 1e keer aan de zijkant van de camping dus wel stukje lopen naar het zwembad, winkeltjes maar juist daardoor een rustige plek je hoorde geen muziek. 3e keer hebben we expres geboekt centraal gelegen vlak bij het zwembad. (Voordat wij boeken vragen wij waar de stacaravans staan en geven evt voorkeur op) deze plek vonden wij geweldig! Ja je hoort de muziek savonds tot 23.00 uur en smorgens hoor je inderdaad een vrachtwagen langskomen die de vuilnis ophaalt maar, dat heb je echt op elke camping! De ene plek met stacaravans is natuurlijk mooier dan de andere keer. 1e hadden veel ruimte , laatste keer iets minder. Zwembad, wij gingen er pas tegen 11,12 uur heen , dan gaan er veel eten en wij hadden Altijd plek met parasol. Tegen 2u werd het weer druk en is het zoeken. Ochtend broodjes haalden wij pas tegen half 10, 10 uur. Wij deden dit gelijk als middag eten erbij in. Dan heb je geen rijen ! En Volop broodjes! Geen zin in? Lidl is dichtbij met de auto. Lopend kun je naar de stad, voor kinderen wel eindje lopen. Treintje rijdt er ook heen tegen betaling. Gardameer zelf om te zwemmen is prachtig . Helaas hadden wij de pech dat in de laatste dagen veel muggen en troep in lag. Wij vinden een schone camping. Wel van mening ga je met eigen caravan , tent , weinig kleine plaatsen , behalve de luxe plek aan het water is mooi. Sanitair schoon maar kan wel eens vernieuwing gebruiken. Is wat verouderd. Stacaravan waar wij zaten schoon, netjes. Afhaal pizza naast de ijsco is perfect super lekker!

Zeer drukke levedige camping

Mama vam Twee,
15-1-2019

Je moet er van houden. Drukke kermis camping. De kinderen vonden het fantastisch.

Voor mij persoonlijk veel te druk. Met jonge kinderen die gewoon voor 12:00 uur op bed gaan, vond ik het te veel lawaai.

Je kunt er Nederlandse snacks bestellen. Er gaat een treintje naar het stadje vlakbij. Leuk schoon zwembad. Wel heel koud en vechten om ligplaatsen.

Beveiliging is goed.

Er is veel verschil in staanplaatsen en stacaravans. Wij zaten hutje mutje met touroperator. De reisleider was er vooral om mooi te wezen. Al hun caravans stonden heel slecht.

Hele leuke camping voor pubers.

Weet waar je aan begint.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Mooie camping

Luc Rokven,
13-12-2018

Heel grote camping.

Voldoende speeltuinen voor de kids en de zwembaden zijn ook leuk genoeg. Als de zon niet schijnt met een graad of 23 is het wel koud hoor. Animatie niet veel van meegekregen. Wel een keer per week groots vuurwerk. Pizza's waren heerlijk. Stacaravans van touroperator waren wat je ervan kan verwachten. Ik vind het Zoover cijfer niet overeenkomstig met onze beleving. In de omgeving is ook genoeg te doen. Erg leuke vakantie gehad, dikke 8.

Geweldig voor herhaling vatbaar

Jacqueline Klerkx,
7-12-2018

Een hele gezellige camping waar je je niet verveeld, gastvriendelijk, schoon,

Gereisd met partner in juli 2016

Fantastisch, ik kom hier zeker weer terug

Patrick,
14-11-2018

Het meer en de omgeving heeft mijn hart verovert, zo ontzettend mooi, ik krijg hier zoveel energie van.

Elke dag een duik en een wandeling in en bij het meer, veel dorpjes in de omgeving bezocht. Echt leuk om een bootje te huren en heerlijk in de zon over het meer te varen. Genoeg leuke dingen te doen voor de kids en elke dag ergens een heerlijk Italiaans ijsje te scoren. De camping is groot, bij het zwembad lekker druk, maar goed te doen verder. Op de camping heerlijk bij de restaurantjes s avonds gegeten. Echt een top vakantie hier gehad. Ik kom hier zeker weer terug.