Zoover
Hotel Riu Ocho Rios

Hotel Riu Ocho Rios

7,9

Fantastisch groot hotel aan zee

Sharon Gerritsen,
20-4-2019

Fantastisch, groot hotel direct aan prachtig zandstrand! Er is genoeg te doen, zowel in het hotel als in de nabije omgeving. Prachtige excursies gemaakt. Jamaicanen zijn ontzettend relaxte en aardige mensen, die je vakantie compleet maken!

Gereisd met partner in januari 2019

Groot, maar fantastisch mooi hotel aan zee!

Sharon Gerritsen,
28-3-2019

Wat een geweldig hotel. Prachtige ligging pal naast een prachtig zandstrand. Goede ligging voor excursies. Hotel is massaal, maar heb me hier absoluut niet aan gestoord. Er zijn genoeg ligbedjes en 2 grote zwembaden. Animatie is fantastisch, personeel maakt er elke dag weer een feestje van. In de avond is er wel weinig plek bij het podium. Eten is fantastisch, zoveel keus! Personeel niet altijd even vriendelijk, maar ach.. Enige waar ik me aan gestoord heb is de renovatie die nu al gestart is ipv mei zoals aangegeven. In blok C heb je elke ochtend vanaf 7 uur last van de werkvoertuigen. Verder merk je hier nog niks van in het hotel. En de kamers zijn erg oudbollig, maar ja, dat staat vermeld . Kortom: geweldig hotel, er ontbreekt niks! En jamaica is een geweldig mooi land.. Dunn river falls, black river, ys falls, blue hole, kingston, nine miles.. Stuk voor stuk aanrader! Wij komen terug!

Gereisd met partner in februari 2019

Geweldig!!

Debbie,
8-2-2019

Prachtig hotel, erg schoon, overvloed aan eten en drinken. Schone kamer, elke dag schone handdoeken. Pal aan de zee, genoeg bedjes, poolbar met diverse cocktails en handdoeken service. Personeel is niet allemaal even vriendelijk maar je komt niets tekort. Het is wel erg groot met heel veel gasten en 's avonds druk met animatie en muziek en gasten, je word dan goed vermaakt met muziek en optredens. Zeker waard om nog eens terug te gaan!! Jamaica is prachtig... Yah man, relax man en noooo problemen.

Gereisd met partner in januari 2019

G-e-w-e-l-d-i-g!

Maya,
7-1-2019

Ga met de partyboot Scuba Caribe naar Dunn River falls. Mystic mountain ook niet vergeten. Blue hole super mooie waterfall en een modderbad. Jerk chicken op het strand is Heaven! Ik ben verliefd op Jamaica en ga zeker terug

Gereisd met vrienden in december 2018

We komen graag terug!

Joycelyn,
28-12-2018

Een mooi hotel, heerlijke ligging direct aan het strand. Het buffet restaurant is zo veelzijdig dat de a la carte restaurants nice to have zijn. De standaard kamers zijn ruim maar wel toe aan een opknapbeurt, verder wel goed schoongemaakt. Het animatie team is Fantastisch. Iedere avond weer een show op niveau. Er is genoeg vermaak op het resort, voor ieder wat wils. Dit resort is zowel voor jong en oud. Zou ik nog een keer dit resort bezoeken? Het antwoord is JA. De plaatsjes voldoen aan de praktijk.

Gereisd met partner in november 2018

Heerlijk eten, in de herrie, neem Deet mee!

Fam. H,
8-12-2018

Neem DEET mee! Waterschoenen niet vergeten. Ga bij Mokko rasta kitchen langs (vooraf boeken) dan ervaar je het echte Jamaica. Hotel is zeer goed wel heel gehorig en rumoerig, door het gebouw maar ook harde muziek. Voor ons een minpuntje. Keuken is fantastisch, je komt hier niks tekort. Ga op excursie want het is een prachtig land met schitterende natuur. Pas op met je geld, overal vragen ze dollars en als ze de kans krijgen, dubbel!!

Gereisd met vrienden in december 2018

Heerlijke vakantie.

J.J.,
1-12-2018

Alleen bikini en een paar jurkjes mee en voor je partner korte broek en een lange broek en wat shirtjes. Verder niks nodig! Het was alles wat we er van verwacht hadden.

Mega genieten

Henk Jager,
27-11-2018

We zijn in november in dit leuke vriendelijke land geweest , RIU staat voor kwaliteit en dan wordt meer dan waargemaakt . Met touroperator leuke excursies gemaakt , alles was tot in de puntjes verzorgd . Het hotel beschikt over 5 restaurants , dus de keuze is reuze . Wij gaan zeker nog een keer terug naar RIU Ocho Rios .

Helemaal top!

Mathijs,
18-11-2018

Zijn net terug van een heerlijke vakantie in Riu Ocho Rios, en als je dit niet goed vindt moet je gewoon lekker thuis blijven.

Kamers zijn prima, goede bedden en elke dag keurig schoongemaakt. Prachtig zandstrand en genoeg ligbedden bij strand en zwembad. toen wij er waren werden er geen (op paar uitzonderingen na)bedjes gereserveerd.

Super vriendelijk personeel dat echt zijn best doet om het naar je zin te maken. Zijn al in meer Riu hotels geweest en deze past ook gewoon prima in dat rijtje van goede hotels met de kwaliteit zoals we gewend zijn van Riu.

Niks mis mee dus, wij gaan zeker nog keer terug.

Gereisd met partner in november 2018

Nooit meer helaas, misschien te hoge verwachtingen

Jolijn,
13-11-2018

We zijn vaker in Riu hotels geweest, dit was de grootste. Gericht op Amerikanen (die veeeeeel fooi geven). Bedden worden al vroeg gereserveerd. Als je er wat van zegt, wordt aangegeven dat je het zelf ook maar moet doen. Handdoeken eraf halen mag niet. Mensen moeten keihard werken achter de bar. Gasten beginnen op tijd met alcohol en dat gaat de hele dag door. Snachts liggen ze laveloos in de gang.Schoonmakers /restaurantpersoneel zijn vriendelijk.Kamers waren schoon en elke dag bedden opgemaakt.

Waarschijnlijk omdat het een ontzettend groot hotel is, viel het ons allemaal een beetje tegen. Het was niet wat we gewend zijn van Riu.

De taxi naar och rios aan het hotel bij de receptie kost 35 dollar retour, wordt aanbevolen door touroperator. Loop je naar de ingang van het resort, dan kun je voor een paar dollar retour. Alle gasten nemen klakkeloos de dure taxi, geen wonder dat iedereen daar denkt dat de gasten allemaal geld als water hebben.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018