Zoover

8,2

Lekker eten, net hotel!

Evelien
4-5-2016

Tijdens onze rondreis door Italië hebben we hier 3 nachten verbleven. Het hotel ligt midden in Montecatini Terme en alles in het dorpje is op loopafstand goed te bereiken. In het dorpje vind je leuke winkels en lekkere eettentjes. Ook het restaurant dat bij het hotel hoort is erg goed, Let op: Wel op tijd reserveren. De kamers waren erg kitch, maar niet op een vervelende manier. Het ontbijt was goed en uitgebreid. Vanuit het hotel hebben we met de trein een bezoek gebracht aan Florence, dit is goed te doen met de trein! Verder zijn we naar Pisa en Lucca geweest met de auto, dit ligt op redelijke afstand.

Fantastisch, goede ligging, lekker eten!

Sven
13-2-2016

Mooi hotel, prima bediening, mooie kamers, heel lekker ontbijt en ontzettend lekker avondeten. We hadden 2 kamers met een verbindingsdeur.

Het minpuntje : door de ouderdom van het prachtige gebouw hoor je je buren allerlei dingen doen... .

Veronica (bediening eetzaal) heel vriendelijk en behulpzaam.

We komen zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2016

Gewoon Goed!

Yvonne
17-5-2015

Het hotel ligt vlakbij het treinstation. Vandaar kun je met d trein Florence, Lucca en Pisa bezoeken. Het hotel is keurig, schoon. Vriendelijk personeel. De kamers zijn wat verouderd, maar de bedden zijn prima. Het ontbijt was goed, werd steeds aangevuld. We hadden halfpension en dat was prima! Om Toscane te bezoeken een prima plek!

Gereisd Met partner in mei 2015

Helemaal GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nico
29-7-2013

Zoals gewoonlijk zeeeer vriendelijk personeel.

Ontbijt goed en voldoende.

Kamers zijn uitstekend en netjes (elke dag in het bad relaxen)

Diner heeft voldoende keuze om iets lekkers te eten.

Dus zoals gewoonlijk weer helemaal TOP!!!

Gereisd Alleenreizend in juli 2013

Mooi hotel / een echte aanrader

andré
19-7-2013

Verbleven met 19 man met een rondreis ( bruisend Toscane )

Ontbijt zeer goed , en avondeten kun je s'morgens kiezen.

Hun soep is wel niet vloeibaar , maar is een uitdaging om te zien wat het wel zou zijn ( maar smaak is héél goed )

Eten mag meer gekruid , maar dat kun je bijkruiden natuurlijk.

Bepaalde kamers dien nog gerenoveerd ( oude meubels)maar stoort niet.

Uitstekend bed ,Pc beneden in hal om gratis op internet te gaan

Mwa!

tamara
17-6-2013

Parkeren is zeer lastig, stad zelf was niet heel veel te doen. Personeel niet erg vriendelijk, en kamers flink verouderd. Ontbijt was prima maar niets bijzonders. Inderdaad geen hotel voor mensen in de 20. Treinstation is vlakbij, ideaal. Zwembad is een behoorlijk stuk lopen, als je het al kunt vinden. Aanrader is Restaurant W.o.w.

Gereisd Met partner in juni 2013

Prima hotel

Cuyx Marcel
15-6-2013

Het hotel is goed gelegen, in het centrum, in eerder rustige straat, vlak bij de via Verdi die naar de thermen gaat. Je kan dus na het avondeten nog ns een terrasje doen in de stad!Het is een belle époquehotel, maar geen vergane glorie, prima onderhouden. Kamer (superieure) zeer goed, badkamer ook, wel wat weinig bergruimte daar. Anderzijds wel zeer goed verlicht, hetgeen niet altijd het geval is in hotels. Het ontbijt is zonder meer uitstekend en wordt voortdurend aangevuld. Je kan ook ontbijten op het terras. Het avondeten is zeer goed, je kan elke avond kiezen tussen 3 voorgerechten en 3 hoofdgerechten, elke avond anders. Op voorhand krijg je wat appetizers en er is een dessertbuffet.En na het diner is het goed toeven op het terras aan de bar, naast de bloeiende jasmijnhaag. Wat ons het meest zal bijblijven over dit hotel is de vriendelijkheid en de voorkomendheid van het personeel! Een aanrader.

What you see is what you get

R.
22-8-2012

Wat ons beloofd werd, werd waargemaakt: airco, lekker ontbijt, vriendelijke service en een mooi terras. Jammer dat het zwembad niet bij het hotel hoort, en je er ietwat voor moet lopen... maar je bent toch op vakantie en hebt alle tijd! Geniet!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Vriendelijk, ruime en schone kamers

Peter
22-6-2012

Eigenlijk valt er weinig op dit hotel aan te merken.

Ontbijt zeer goed, volop keuze in o.a. vele soorten broodjes/baguettes/croissants/vers fruit/sap/koude melk ontbijten.

kamer 2e verdieping romantisch, goede bedden, zeer ruim met een secretaire wat handig is voor de laptop.

Intrnet op de kabel waar wel extra voor betaald dient te worden aldus receptioniste, wij kregen gratis toen ik op het bordje 'free wifi' wees.

Elke dag nieuwe lakens en handdoeken.

Schone badkamer, ruime douche, lekkere straal.

Minpunt:

Het parkeren. Hotel heeft geen eigen P-plaats. Moet je elke dag een kaart voor kopen. (niet heel duur: € 3,03 per dag).

Na een dagje uit bij terugkomst vergeten de kaart achter de voorruit te leggen en wilde na een opfrisbeurt van ca. 1 uur weer verder en ja hoor, bekeuring.

Pluspunt: P-kaart biedt vrije doorgang voor hotelgasten als het centrum op zondag autovrij is. (Dit werd me wel pas achteraf medegedeeld toen ik mijn wagen behoorlijk wat verderop had geparkeerd)

Rumoerig hotel slecht bereikbaar per auto

Drambuie
9-8-2011

4 nachten als onderdeel van auto(!)vakantie. In weekend zeer moeilijk bereikbaar met de auto (i.v.m. verkeersvrij centrum). Parkeren dichtbij hotel ook doordeweeks vaak niet mogelijk. "zoek zelf maar een plek met een dagkaart tegen gereduceert tarief". Weinig persoonlijk hotel met veel reisgezelschappen. Ontbijt standaard. Geen diner gebruikt.

´s avonds, s´nachts en ´s ochtendsvroeg (reiniginsdienst) veel rumoer van leven op straat. Hotel zelf ook rumoerig.

Receptie vriendelijk en behulpzaam.