Zoover

Camping La Linotte

7,7

Taal

Sorteren

Geweldig in de natuur met vele voorzieningen! Top!

Sabine Schalkwijk
31-1-2016

Prachtige rustige plek in de Dordogne gelegen boven het toeristische dorpje le Bugue. Een ware oase van rust. Stacaravans staan tussen de bomen in de schaduw apart gelegen van zwembad en andere activiteiten. Voor kids volop te beleven. Wordt iedere dag iets georganiseerd.

Geweldig!

Nynke
9-9-2015

We hebben echt genoten op La Linotte. Een niet al te grote camping met een prachtig en zeer schoon zwembad. De kinderen konden heerlijk voetballen op het panna veldje. We stonden op een prachtig plekje met onze stacaravan. Het is een zeer geschikte camping voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Elke ochtend vers stokbrood en croissantjes. Wat wil je nog meer....

leuke camping in mooie omgeving

meneer Nijeboer
28-8-2014

Wij hadden een stacaravan, deze was prima in orde. Weinig Nederlanders (toen wij er waren). Rustig, wel wat animatie (frans) voor de kids. voetbalkooi, trampoline en een avond Zumba (Leuk!)

Veel te zien in de omgeving. Dordogne is een mooie streek!

God in Frankrijk, fantastisch

kelly
7-7-2014

Dit jaar is la linotte overgenomen door de franse Sandrina en Franck. Zij weten wat de term 'god in Frankrijk' inhoudt. Franck is van orangine kok en dat proef je, wat kan die man heerlijk koken. Dat vond iedereen overigens. Ze doen er alles aan je thuis te laten voelen en te genieten van je vakantie, ze werken zo hard, wat een paradijs. Ons huisje (109) lag aan een grasweide waar geen eind aan leek te komen dus privacy ten top. Het zwembad is heerlijk, vooral voor kleintjes, stenen ook vrij ruw waardoor uitglijden bijna niet mogelijk is. Ook in de buurt is er zo ontzettend veel te doen. Drie weken geweest, met tranen in onze ogen dit paradijs verlaten. Voor herhaling vatbaar.

Mooie camping op mooie plek!

Andrea Koops
2-8-2013

Dit jaar twee weken in een stacaravan op La Linotte gezeten. De caravan was mooi ruim (3 slaapkamers) en nieuw. De plek van de caravan was niet zo mooi, terwijl de rest van de camping wel erg mooi onder de bomen is gelegen.

De dagelijkse wandeling naar het centrale deel van de camping was steil en heet (weinig schaduw). Het zwembad was wel erg leuk. Helaas geen ruime ligweide om het zwembad, wat spelen lastig maakt. In het water was het wel feest!

De omgeving is prachtig en er is veel te doen! We komen wellicht nog eens terug met eigen tent!

Rustig, kindvriendelijk, netjes (behalve sanitair)

mevrouw Talstra
27-7-2013

Een prima camping voor jonge gezinnen. Het enige wat tegenviel was de staat van het sanitair bij het zwembad en restaurant. Verder prima, mooie stacaravan, mooie plekken en veel te doen in de omgeving!

Mooi rustig park met kinderen tot 10 jaar.

jeroenmeelt
16-7-2013

Le Bugue is erg mooi centraal gelegen in de Dordogne. Park La Linotte kleinschalig met een leuk zwembad. Wij hadden een luxe caravan met BBQ, vaatwasser en overdekt terras. Allemaal redelijk nieuw en staan erg privé opgesteld met soms een heerlijk uitzicht over de omgeving. De horeca stelt niets voor, ga hiervoor naar het dorp of gooi zelf een heerlijk stukje vlees op de BBQ.

Prima camping

asma
20-8-2012

Mooie camping op een heuvel. Wel dichte begroeiing dus meestel geen.weinig uitzicht. Mooie, schone en goed uitgeruste stacaravans. Winkeltje is basis, brood wordt vers afgebakken. Restaurantje matig, ga liever naar Le Menhir in Le Bugue voor een eenvoudige schotel. Mooi zwembad, oogt schoon, niet al te veel bedjes. Twee waterglijbanen. Alles bij elkaar kleinschalig opgezet voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Voor oudere kinderen/pubers niets te doen.

Leuke ruim opgezette camping.

Dennis
21-11-2011

Een leuke camping met vriendelijk personeel.

Om bij de camping te komen moet men het laatste stuk over een heel stijl weggetje, erg leuk en goed te doen.

Wij hadden zelf een grote caravan mee en kregen een mooie grote plek met veel privacy. Onze vrienden hadden een cabana gehuurd die achter ons lag. Lekker dichtbij.

Leuke zwembaden, 3 stuks. Een peuterbad, speelbad met glijbanen en een bad om baantje te trekken. Voorzien van redelijk wat ligbaden.

's Ochtends verse broodjes die je van te voren kunt reserveren en een heel klein winkeltje met basisbenodigdheden. Grote supermarkten in Le Bugue zelf.

Het sanitair vonden wij niet heel erg bijzonden. Zelf wc papier meenemen! Geen schonen toiletten. babyruimte aanwezig

BBQ avond is er georganiseerd.

Restaurantje om wat af te halen os er aanwezig en is op zich prima.

Helaas hadden wij in de caravan en cabana erg veel last van ongedierte, maar dat schijn je erg veel te hebben in de Dordgogne.

Verder een heerlijke, gezellige vakantie gehad.

Super leuke capming!

Fam van Hoof
19-9-2011

Met 3 kids in augustus naar La Linotte geweest. Helemaal super. Ontzettend kindvriendelijk en super ligging t.o.v. leuke uitstapjes. Ik wil zeker terug!