Zoover
Hotel Sol Parque San Antonio

Hotel Sol Parque San Antonio

6,8

Puerto de la cruz aanrader, het hotel niet..

Janssen
2-10-2013

Eerst kregen we een kamer die niet voldeed aan de kamer die wij hadden geboekt. Hier iets van gezegd en we kregen gelijk een andere kamer. De kamer die we wel hadden geboekt. (Waarom niet gelijk de goede kamer geven?). Mja.. Kamer was groot, badkamer was echt aan vervanging toe. De douchekraan was echt een drama, je kon niet normaal douche je moest de kop vasthouden. En ondertussen stond je weer tegen het douchegordijn geplakt. De locatie is ook niet handig, met auto rij je 5 min. naar de boulevard. Puerto de la cruz is wel leuk voor een paar dagen.

2008

Gezellig spaans hotel

egbert van der veen
15-7-2008

Gezellig spaans hotel.In twee weken geen Nederlander gezien. Wel duitsers .Mooie rustige tuin met prachtig zwembad. Wij hadden een hele ruime kamer. Eten goed, maar geen RIU kwaliteit. Naar de zee was het ongeveer een half uurtje lopen, maar er gaat van ma-vr een hotelbus.

samengevat: fijn rustig hotel met een goede prijs-kwaliteit verhouding

Gereisd Met partner in juli 2008
2007

Prachtig gelegen hotel, vlakbij Taoro Parque en vanaf in 4

Monique Merx
23-4-2007

Prachtig gelegen hotel, vlakbij Taoro Parque en vanaf autosnelweg makkelijk bereikbaar, gelegen in een woonwijk en centrum en strand op loopafstand.(2-3km)

Ontbijt en diner red.keuze, kamers zijn mooi en goed onderhouden en de kamer die we hadden was prachtig met twee slaapkamers en twee badkamers. Er zijn inderdaad betere 4 sterren hotels in Spanje alg. maar de prijs-kwaliteit is in verhouding en het uitzicht op de Pico del Teide en de mooi aangelegde tuin maken het alleen al tot een aanrader! Voor eventuele specifieke vragen zie mail beneden.

2005

ben hier geweest in de zomer van 2004 hotel heeft een

W. Smeets
27-11-2005

ben hier geweest in de zomer van 2004

hotel heeft een mooie tuin en rustige ligging.

De service is iets minder als van een 4 sterren hotel normaal is. De prijs /kwaliteit verhouding is echter goed.

Niet geschikt voor kinderen en of mensen die moeilijk ter been zijn.

Gereisd Anders in november 2005