Zoover

7,4

Op berg gelegen

siska
17-4-2019

Complex is op een heuvel gelegen, wel meerdere keren per dag busje naar het strand, helaas niet 's avonds. Vaak was het bij het complex bewolkt terwijl het aan de boulevard zonnig was.

Gereisd Alleenreizend in maart 2019

Mooi complex, jammer: luidruchtige Britten!

Corine
19-3-2019

Prijs kwaliteit is prima!

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Nooit meer

F vd Wiel
9-6-2017

Het appartement is oud maar wel goed en schoon.

Echter het personeel, met name achter de receptie is bar en boos.

De dames waren onvriendelijk, kortaf, niet meedenkend en al helemaal niet meewerkend.

Ook de dames in het bijbehorende winkeltje moeten vervroegd met pensioen, deze dames beschikken allemaal over een spraakgebrek. Dus bij deze geef ik aan score qua klantvriendelijkheid een 1.

mij zien jullie nooit meer terug

Christel Simons
20-7-2016

Bij aankomst konden we niet voor 17:00u op de kamer terwijl ons belooft was deze om 14:30u te mogen betreden. Wij waren daar al van s'morgens en iedereen die later toekwam mocht er wel direct op. De ligging is veel te afgelegen , maar dit wisten we. Om de 2 dagen kwamen ze de bedden opmaken en normaal proper handdoeken, 1x geen handoeken en 1x te weinig handoeken. 1 keer tijdens ons verblijf van 13dagen proper kussensloop en lakens. All-in trok op niets veel te kleine bekers in het restaurant waren de glazen zo klein je kon ze niet vullen zonder te morsen. geen enkele sportactiviteit was gratis. Het eten was altijd koud, werd niet genoeg aangevuld, geen variatie, koude vleeswaren niet genoeg gekoeld waardoor ze helemaal verkleurden. Saladebar : geen verse groenten=> uit blik sommige.Geen goede wifi verbinding. ik kan nog veel zetten maar te weinig plaats

EERSTE KEER DAT IK KLAAG

Geen verwarmd zwembad!

Marga Abma
10-1-2016

Laguna park ligt op een steile helling, ongeveer 1 kilometer van het strand, gratis bus, op loopafstand van het waterpark aqua land. De hooggelegen appartementen hebben zon. Zwembad is mooi en super groot maar wel koud, in dec. Te koud! Niet verwarmd!! sportvelden. Lopend buffet in restaurant is goed. Iedere dag een ander themabuffet. Appartement is verouderd, bedden liggen goed. Keuken netjes. Wel veel stof en geen mogelijkheid om schoon te maken. Word wel schoongemaakt maar alleen het belangrijke. Om de dag schone handdoeken. Groot terras. Gratis WiFi alleen bij de receptie. Zeer slecht bereik. Supermarkt om de hoek. Prijs en kwaliteit vonden wij het als gezin prima. Je moet er zelf wat van maken. Veel luidruchtige Engelsen maar weinig last van gehad, zij liggen de hele dag bij het zwembad en savond in de bar. Heerlijk strand en boulevard. Goedkope eettentjes,voor 8 euro heb je een 3 gangen diner. Voor mensen met hoge eisen is dit park niet een aanrader.

Waar voor je geld

Stephan S
24-12-2015

Dit hotel is gebouwd als een terras. Kamers zijn simpel maar schoon. Het is maar niet wat je verwacht voor dit geld. Mensen die klagen snappen het niet. De meeste appartementen hebben helaas geen zon. Het zwembad is heel erg leuk. Het is ongeveer 20 minuten lopen naar het strand. Terug zou ik een taxi pakken. Er rijdt ook tegelmatig een gratis shuttlebus en er zit een supermarkt naast dit hotel. Prima verblijf gehad voor een prima prijs.

Zeker niet voor herhaling vatbaar

Esther
14-9-2015

Wij zijn begin september met onze dochter van ruim anderhalf en vrienden met ook een dochter van ruim 2 jaar naar Laguna Park geweest. Het park ligt op een steile helling waardoor je de hele dag op en neer loopt. Mensen die slecht ter been zijn adviseer ik zeker niet om hier naar toe te gaan. Het park was zeer verouderd, wel schoon. Eveneens de kamer, deze waren ook verouderd maar wel schoon. Om de dag komt er een schoonmaakster. Er is Geen airco, waar wij erg van baalde aangezien het bloedheet was in de kamers en wij met een klein kindje waren. We hebben bij de receptie een ventilator kunnen huren voor 10 euro.

Het eten was ook minder. Weinig variatie en droge broodjes en warme melk. Wij hadden van te voren een voorkeur aangegeven dat wij graag met onze vrienden naast elkaar wilde verblijven, dit hebben ze netjes verzorgd, eveneens het campingbedje.

Al met al een fijne vakantie maar dat kwam meer door alle gezelligheid die wij met zijn allen hadden.

Nooit meer

John Vos
4-9-2015

Het complex ligt op een zeer stijle helling. Mensen die moeilijk ter been zijn moeten zeker niet boeken. De kamers zijn zeer ouderwets, er is geen airco dus warme kamers.

Er zijn particuliere appartementen tussen de huur appartementen, onder ons was er één met een hond. Toen we kwamen lagen er tientallen drollen en de hond blafte ons om zeven uur wakker en hield ons tot 02.30 uur wakker. Ook na komst van de politie bleef het twee weken doorgaan. We hebben dus niet echt een relax vakantie gehad.

We hadden all inclusieve geboekt maar men was er niet op berekend. We moesten regelmatig wachten op schone borden en bestek, ook de kookkunsten waren geen hoogstandje.

Het positieve was t zwembad met gezout water zodat er geen last was van chloorogen en verkleurde zwemkleding. Nadeel was dan wel weer dat je er vroeg bij moest zijn voor zonnebedjes en in de rij voor een parasol.

We zijn normaal niet zo kritisch maar dit raden we niemand aan en zullen dus zelf ook nooit meer boeken.

Prima verblijfplek

milounibbeling
19-10-2014

Wij zijn in oktober naar Tenerife gegaan, puur voor de zon. Dat was vollop aanwezig. Voor 5 dagen was Laguna Park een prima verblijfplek. De appartementen waren netjes en volledig. Echter verwacht niet teveel bam een 2-sterren appartement. De bedden waren hard en de wc bleef doorspoelen. Het park zelf was ook niks op aan te merken. Er was gratis wifi, ontbijt was goed en een heel groot zwembad!

mooi onderhouden complex voor weinig geld

Monique Nijs
25-3-2014

Appartement viel ons geweldig mee voor de prijs.. Alles erg mooi onderhouden, goed zwembad en een prima appartement met een groot balkon. Alles netjes en schoon. Goed te lopen naar het centrum. Costa Adeje daarentegen vond ik een tegenvaller. Wat een betonstad waar geen natuur is

Stoort dit je niet dan is het een prima plek om van de zon , het strand en de vele winkels terrasjes en restaurants te genieten.

Je vind er geen authentiek Tenerife (huur dan een auto en verken vooral de westkust en het noorden) Een paar dagen verbleven wij in Puerto de La Cruz wat meer Spaanse gezelligheid kent ( huizen met houten balkons, kerkjes en een geweldige blauwe ruige oceaan )maar waar wij meer bewolking hadden en regen in de avond.