Zoover
Hotel THB Maria Isabel

Hotel THB Maria Isabel

7,6

door de busverbinding makkelijk overal te komen. A

Harriet Osafo
26-11-2018

+ Locatie is net buiten het drukke Pde Mallorca; goed met de bus bereikbaar; veel eetmogelijkhdn, supermarkten fietsverhuur. + Schoon hotel vv zwembad, TV en fohn. Veel keus mbt ontbijt. + Vriendelijk personeel: de receptie is informatief en behulpzaam. Tja wat is negatief? enige wat ik kan bedenken is: - relatief dunne muren: je hoort de buren glashelder - de liften zijn nogal smal - het hotel is doordrenkt met n zware parfumgeur

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Prima

Karlijn
25-7-2018

-Kamers modern en netjes. Minpunt: beddengoed wordt niet verschoond en badkamer niet goed gepoetst. Koelkastje werkt heel slecht en erg gehorig.

-zwembad netjes. Minpunt: te weinig bedjes, je mag niks eten, niks drinken, geen muziek. De badmeesters geven verschillende instructies, niet één lijn: erg verwarrend.

-Eten: lekker, veel keus. Je kan vlees laten bakken bijv. maar dit duurt erg lang. Kok levert de ene keer goed werk af, de andere keer niet. Personeel ERG AARDIG!

-Er is NIKS te doen in het hotel. Geen animatie, muziek etc. ‘S avonds in het hotel blijven hebben wij ook nauwelijks gedaan.

-er is geen mogelijkheid om tussen de middag (geen lunch inbegr.) iets te kopen.

Ons verblijf was fijn en netjes, maar als je houdt van een levendig hotel is dit niet je ding. Verder alles prima in orde!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

fantastish

Coopman F
7-7-2018

was fijn niet te druk eten was lekker kamers waren net en proper

Gereisd Met partner in mei 2018

Zeer goed hotel

mervin79
12-10-2010

Zeer goed hotel. Prima eten en veel keuze. Ziet er chique uit.

Gereisd Met partner in september 2009

Jongerenhotel

Maarten Franke
5-8-2009

Weinig ouderen mensen gezien. Het is wel een Duits jongeren hotel, moet je van houden. Ligging is 300 meter van het strand.

Gereisd Met vrienden in juli 2009
2008

Hotel is schoon Eten weinig variatie Klein buitenbad geen

fam.Kraan
25-5-2008

Hotel is schoon

Eten weinig variatie

Klein buitenbad geen schaduw vaste plaats zonnescherm zit hel gauw vol

Geen avondprogamma

Ligging ideaal

Gereisd Met partner in mei 2008

Het hotel was goed kort bij het strand,goede service,eten

vermunicht nick
11-2-2008

Het hotel was goed kort bij het strand,goede service,eten was iets minder maar nog vrij goed

Gereisd Met vrienden in februari 2008
2007

Prima hotel, dichtbij het strand

Veerle
10-12-2007

Prima hotel, dichtbij het strand. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in december 2007

- slecht eten - slechte service - onvriendelijk - op

luc
21-6-2007

- slecht eten

- slechte service

- onvriendelijk

- op verschillende kamers werden spullen gestolen

Gereisd Anders in juni 2007
2004

Wij zijn in de zomer van 2003 in Mallorca geweest en in de

Richard
14-4-2004

Wij zijn in de zomer van 2003 in Mallorca geweest en hebben geslapen in dit hotel. Wij waren de enige Nederlanders in het Hotel, maar we hadden daaraantegen ook via Duitsland geboekt! (echt véél goedkoper voor Mallorca). Ik zou afraden om in Palma te boeken als je als Nederlander een hekel aan Duitsers hebt...boek dan liever El Arenal. Het hotel heeft een klein zwembadje...kleiner als op de foto's maar wij zijn toch strandmensen dus... Verwacht niet te veel van het eten. Het is immers maar een drie-sterren hotel. Als je houdt van lekker stappen, en je zoekt alleen een hotel om te slapen dan kun je dit best boeken. Eén opmerking nog: onze kamer lag niet in het hoofdgebouw, maar in een ander klein bijgebouwtje. Dit was wel erg rumoerig 's nachts. Maar als je veel op stap gaat merk je dat tenslotte toch niet!