Zoover
Hotel Allsun Hotel Cristóbal Colón

Hotel Allsun Hotel Cristóbal Colón

Hotel
7,2

Goed

Score uit 28 reviews

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging8,0
  • Service7,1
  • Prijs/kwaliteit7,3
  • Eten7,7
  • Kamers6,6
  • Kindvriendelijk4,7
  • Zwembad7,6
  • Hygiëne8,2

8

Fantastisch

A.varkevisser
17-6-2019
  • Ligging9
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk1
  • Zwembad8
  • Hygiëne10

Heel goed hotel prima eten en zeer vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in juni 2019
8

aardig

Herman Mulder
31-5-2019
  • Ligging8
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten7
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk7
  • Zwembad8
  • Hygiëne8

Eerste keer gereisd met Allsun. . We hebben geboekt via touroperator, in eerste instantie zwembadzijde, later tegen meerprijs naar superior kamer. Nog gebeld avond tevoren dat we graag de hogere etages zouden willen bewonen. Tot onze verbazing worden we ingeboekt op de 6 e etage aan de achterzijde met boszicht.

Meteen gemeld, dat dit niet de bedoeling is, Ondanks dat we 1 stap in de kamer hebben gezet (alleen gekeken) meldt men omboekingskost € 20,- !! Geldklopperij!)

Uiteindelijk redelijk goed hotel, mooi zwembad, goede ligbedden, iets van de boulevard gelegen, dus wat rustiger. Eten goed, ontbijt en lunch prima, Avondeten wisselt wel wat, maar er is keus genoeg. Zeker 4 sterren waardig.

Personeel in eetzaal niet altijd vriendelijk, soms zelfs ongeïnteresseerd.

Misschien een keer een ander Allsun eens proberen/

Gereisd Met partner in mei 2019
8

Perfect

Kamiel Schuller
15-4-2019
  • Ligging9
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten7
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
  • Hygiëne8

Mooi hotel lekker rustig goed gelegen alles dicht bij

Gereisd Met partner in september 2018
2018
9

Ge-wel-dig

Irene
10-11-2018
  • Ligging10
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten10
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk5
  • Zwembad7
  • Hygiëne10

Wat een prachtig hotel. Bij aankomst was de helft van de bus al jaloers op ons mooie verblijf. Bij binnenkomst zéér vriendelijke ontvangst met een glas champagne of jus d orange. Omdat we vlak na het diner aan kwamen, hadden ze voor de laatkomers een heerlijk uitgebreide maaltijd bewaard. Daarna met een drankje op het mooie terras gezeten om te genieten van het leuke entertainment. De ligging is super! Rustig gelegen, maar wel alles dichtbij. Al het personeel is super vriendelijk en duidelijk. Bij het avondeten is nette kleding verplicht. En handdoekjes leggen wordt hier absoluut niet getolereerd. Echt een groot verschil met een 3 sterren hotel. Dit is echt de moeite waard. Wij zijn helemaal verliefd geworden op het allsun concept. Wij hadden voor het eerst halfpension waardoor we aan het eind nog een rekening kregen van de genuttigde dranken. Voortaan voor gaan wij elke dag de rekening betalen zodat we het overzicht houden.

Gereisd Met partner in augustus 2017
4

Niet voor jongeren!

Tjatjana
13-7-2018
  • Kindvriendelijk1
  • Hygiëne6
  • Zwembad7
  • Eten7
  • Kamers1
  • Prijs/kwaliteit3
  • Service2
  • Ligging5

Personeel achter de receptie is niet vriendelijk, treffen een kapotte kamer aan en de deur wou niet opslot, dit geloofden ze niet en moesten dit zelf maar zien op te lossen. Geven aan gratis water te krijgen maar je betaald 2,50 per flesje.

Dit is een hotel voor ouderen mensen. Niet voor kinderen geschrikt. Eten is verder prima! Zwembad is een prima temperatuur.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
7

Oude kamer met vloerbedekking op grond en balkon

Marjolein
7-5-2018
  • Kindvriendelijk6
  • Hygiëne7
  • Zwembad7
  • Eten8
  • Kamers3
  • Prijs/kwaliteit7
  • Service6
  • Ligging8

Bekijk goed of je een gerenoveerde kamer boekt. Bij de website van touroperator staat dit niet aangeven.

Bij aankomst bleek dat we in een oude, niet-gerenoveerde kamer zaten met tapijt op de vloer en ook tapijt op het balkon. Mijn reisgenoot is allergisch en kreeg een allergische reactie. Op vrijdag hebben we dit aangegeven bij de receptie. De receptioniste zei dat ze geen andere kamer kon geven omdat dat in een hogere prijsklasse zou vallen en we dat op zaterdagmiddag, als de reisleidster zou komen, zouden kunnen veranderen. Op zaterdagmiddag was er een zeer onvriendelijke reisleidster van Duitse touroperator, welke aangaf dat we pas op maandag zouden kunnen omboeken omdat er op zondag geen schoonmaak is. Uiteindelijk hebben we 2 nachten door moeten brengen in de kamer met vloerbedekking.

Verder is het een prima ligging naar het strand en de boulevard. Het zwembad is goed en het dakterras is mooi. Buffet is ook prima.

Gereisd Met vrienden in april 2018
8

Fantastisch

John
26-2-2018
  • Kindvriendelijk7
  • Hygiëne9
  • Zwembad8
  • Eten8
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service9
  • Ligging9

Heel mooi en goed hotel. Pas gerenoveerd.

De service was goed en het personeel vriendelijk.

Rustige ligging en toch dichtbij het strand en de boulevard.

We gaan er zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in augustus 2017
2017
8

Mooi goed verzorgd hotel.

M, breuls
17-9-2017
  • Kindvriendelijk5
  • Hygiëne9
  • Zwembad7
  • Eten8
  • Kamers8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Service9
  • Ligging8

Mooi hotel. Goede ligging. Uitgebreid goed verzorgd ontbijt en diner, voldoende variatie. Mooie schone kamer.

Gereisd Met partner in september 2017
6

Net hotel, personeel en eten laat te wensen over

Bjarni Bruggeman
21-8-2017
  • Hygiëne8
  • Zwembad7
  • Eten6
  • Kamers9
  • Prijs/kwaliteit6
  • Service4
  • Ligging8

Een zeer netjes hotel waar de kamers keurig er uit zagen en schoon waren.

Het is vrij recent gerenoveerd en het hotel straalt orde en netheid uit.

Receptionisten waren altijd vrolijk en stonden altijd voor je klaar.

Echter liet het bedieningspersoneel te wensen over. Er waren slechts een aantal medewerkers in de bediening die vriendelijke waren.

Een van de bediening heeft ons zelfs op de ochtend weggestuurd terwijl we aan het warm eten waren, omdat we een hemd aan hadden en dit niet gepast was. Dit heeft voor grote irritatie gezorgd bij ons.

Zeer Duits georiënteerd. De bediening sprak gebrekkig Engels en veel tekst is slechts aangegeven in het Spaans en Duits.

Het eten was goed, alleen niet bijzonder. Er waren avonden bij (thema Mexicaans) dat het eten echt lekker was en we goed gegeten hebben.

Prijs kwaliteit verhouding vind ik al met al iets tegenvallen. Het staat aangeschreven als een vier sterren hotel, maar wat mij betreft kunnen dat wel drie sterren worden.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017
10

Highly recommended

Samantha
6-8-2017
  • Hygiëne10
  • Zwembad10
  • Eten10
  • Kamers10
  • Prijs/kwaliteit10
  • Service10
  • Ligging9

My husband and I spent a wonderful week’s holiday in this hotel and highly recommend it. Very friendly, helpful and efficient staff and even though the hotel primarily caters for the German tourist, there was never a problem speaking to us in English. We were also very impressed with the large and varied buffet style breakfast and dinner. Every taste (even vegetarians) was catered for. The only thing that came as a surprise is that no drinks are included in the evening meal. The entire hotel is beautifully clean and even though not directly on the seafront, it was only a 3 minute walk to the beach – literally! The nicest and most thoughtful surprise was having a bottle of champagne and 2 glasses delivered to our room as my husband happened to be celebrating his birthday on that day – a hotel that goes that extra mile.

Gereisd Met partner in juli 2017