Zoover

8,6

Prima maar eenmalig.

Richard Jansen
2-6-2019

Prima service op de openingstijden, echter een minuut voor acht of een minuut na vijf weinig kans op service. Gelukkig gekozen voor het adults only gedeelte (Premium Club) daar moet je dan wel extra voor dokken maar is het waard. Reserveren voor de andere restaurants moet je ‘s ochtends vroeg doen. Zwembad is prima, maar geen uitzicht. (+de bekende handdoekenleggers)- wordt niets aan gedaan.. Vanuit de Premium Club kun je dineren bij la Sala - geen kids - helaas wel soms groepen Engelsen met het typische luidruchtige drankgelag. Suites zijn prima alleen zorg dat je aan de binnenkant bij het zwembad zit. Buitenzijde ligt op de toegangsweg van het resort, waar de bussen inrijden en er zit een dino supermarkt onder en de karren worden rond zeven in de ochtend gelost. Strand is wel dichtbij maar niet een van de mooisten, wel top is de Sunset Lounge Bar (niet bij hotel) verder veel verlaten / bewakingscamera’s en niets dichtbij.

Gereisd Met partner in mei 2019

Super goed hotel!!

Marijn
1-4-2019

Echt een aanrader! Atlantis suite Hotel is echt een goed hotel. Het eten is heel lekker en het is heel schoon. De kamers zijn goed verzorgd en het is er mooi. Voor alle doelgroepen is er wat te doen. Voor kleine kinderen is het heel leuk. Voor wat oudere kinderen misschien te saai. Op loop afstand van het centrum. Prachtige stranden in de buurt. Lekker weer, goed personeel. Wij gaan zeker nog een keer. Niet te ver van het vliegveld.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019

Geweldige plek om tot rust te komen.

Luna
16-3-2019

Net terug van een zeer geslaagde vakantie in Suite Hotel Atlantis Fuerteventura Resort, Corralejo Fuerteventura, Canarische Eilanden. We verbleven daar op basis van All Inclusive in de Junior Suite Premium (Adults Only) een absoluut aanraden je slaapt, eet, drinkt en verblijft in een apart rustig deel van dit resort. In het La Scala restaurant, met bediening aan tafel, kun je ook heerlijk à la carte eten.

De kamers zijn erg groot met een apart zit gedeelte, ruimte fijne bedden in het slaapdeel, walk in closet met kluisje en ruime badkamer met douche, föhn, make-up spiegel, badjas, badslippers en toilet alles is netjes eveneens als het gehele terrein van het hotel waar het personeel continu druk is met het schoonhouden. Op de kamer (elke dag) een fles water, Nespresso apparaat, een gevulde koelkast en waterkoker en theefaciliteiten. Elke morgen waren er diverse kranten bij het zwembad zelf een NL-krant was beschikbaar.

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Heeeel goed

Frank
14-3-2019

Mooi verblijf. Heeeeel schoon met vriendelijke mensen en ondanks dat het heel groot is merk je dat niet. Althans de periode dat wij er waren

Gereisd Met partner in maart 2019

Toppertje

mieke hooymans
10-3-2019

Heel mooi resort, erg schoon, prima service, mooie kamers, personeel toppie, mijn complimenten hiervoor, animatie overdag prima en gezellig, de animatie

's avonds kan beter, te weinig gezellige muziek, de plaza niet gezellig aangekleed, weinig sfeervol, wat wij misten was een gezellig barretje waar je een drankje aan kon doen, zo laat in de middag en avond, de lobbybar was ook sfeerloos en de bar was net een afhaal toonbank, wat ons erg tegenviel dat de wedstrijd Real Madrid tegen Ajax niet werd uitgezonden, zo dat wij naar de stad moesten om de wedstrijd te bekijken. De bus naar het strand was ook perfect, je kan ook met de taxi, kost een paar euro, Naar de stad lopen was ongeveer 20 minuten, maar je had ook op 6 minuten afstand een klein winkelcentrum met op zondag gezellige marktkraampjes en terrasjes met muziek. Het is zeker een resort om terug te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2019

Geweldige accomodatie. Zeker een aanrader!

Ruud.
15-2-2019

Voor de 2e keer een geweldige week in dit hotel doorgebracht. Prima service in het premium only adult gedeelte. heerlijk en goed gevarieerd eten, prima schoonmaak en dagelijkse handdoeken wissel.

Prachtig resort en Coralejo, duinen en strand op loopafstand. Leuke avond animatie.

P.S. het vliegen met was teleurstellend.

Gereisd Met partner in januari 2019

We waren er al voor T derde jaar

Ed
1-12-2018

Rust ruimte luxe subliem eten prima weer

Gereisd Met vrienden in november 2018

Fantastich, ga volgend jaar weer...

Chris
4-11-2018

Echt een super mooi Hotel. Heel vriendelijk personeel. Je kunt aan 6 verschillende zwembaden liggen/zwemmen en er zijn meerdere bars waar je wat kan drinken. De maaltijden zijn zeer uitgebreid en lekker en er is ook veel variatie. De schoonmaak is elke dag, dit geldt ook voor de schoonmaak buiten, zelfs de looppaden worden elke dag geboend met een bezemwagentje. Het hotel ligt in een mooi aangelegd park met allerlei verschillende soorten palmen en planten. De huisjes/kamers zijn prima. Dit 4+ sterren hotel heeft net iets meer dan de gewoonlijke hotels die je doorgaans treft in dit soort oorden, echt doen.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Ronduit top!!!😎

R.H.J. van der Veer
30-10-2018

Boek " Premium ". Is alleen voor volwassenen. Veel betere voorzieningen en veel meer rust. Zeer goed only adult gedeelte in het grote restaurant en ook een restaurant voor boven de 16 jaar. Veel extra service in de suites en..... een eigen zwembad! Dit wordt genieten!

Gereisd Met partner in februari 2018

Mooi hotel, premium gedeelte aanrader

I. Walsma
30-10-2018

Een schoon en nieuw hotel. De tuinen en aankleding zag er prachtig uit. Wij hadden all-inclusive en zaten in het premium gedeelte (adults only). Dit is ons heel goed bevallen. De kamers waren ruim en luxe, en we hadden een heerlijk bed. Er waren heerlijke (en voldoende) ligbedden bij het zwembad. Er was een ontbijt en lunchbuffet in het premium gedeelte. Dit was heerlijk en lekker rustig. De 'snacks' stellen niet zoveel voor. Het diner was in de 'grote eetzaal' waar alle hotelgasten eten. Het eten en de afwisseling was goed maar niet altijd warm. Ook vonden we de sfeer hier wat minder. Er waren ook nog 3 andere restaurants waar je voor moest reserveren, leuk voor een keertje. Centrum Corralejo op loopafstand (10 min) en we zijn 1x naar de duinen/zee gelopen (ong. 4 km lopen). Handdoeken voor het zwembad kun je bij de receptie huren (€20,00 borg per handdoek). Supermarkt zit naast het hotel. Iedere avond entertainment, ook voor kinderen

Gereisd Met vrienden in oktober 2018