Zoover
Appartement Les Dalies / Las Dalias

Appartement Les Dalies / Las Dalias

Appartement
8,9

Ruim appartement met zeer vriendelijk personeel

Marjo
11-5-2019

Met man, zoon en hond hier verbleven. Top!

Gereisd Met partner in mei 2019

niet meer.

w.pothuizen
13-10-2016

strand is te ver weg. Appartement is wel goed. Inventaris is voor een

appartement heel slecht. Houden geen rekening met ouderen die thuis koken.Een pan zo groot voor een weeshuis en een steelpan. Gevraagd om een kleinere pan hadden ze niet. Aardappelmesje gaan kopen moesten we ook het brood mee snijden. Zo kan ik nog wel een poosje door gaan.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Goed voor 1 keer

biencop
18-4-2015

Het appartementsblok is gelegen a/e drukke verkeersader, wat storend is voor de nachtrust. Ook de slechte isolatie van (te) kleine slaapkamers is niet bevorderlijk voor een goede slaap.

De appartementen zijn zeer "rudimentair" uitgerust. Wat vorken, messen, borden, een paar glazen, 2 kommen en een waterkoker. Zorg zelf voor het ontbijt. Ontbijt in Les Dalies is "basic".

Tijdens ons verblijf hebben we 2x de hulp moeten inroepen van de receptie om onze deur (electronisch slot) te openen. Er is zelfs 1 keer een specialist bijgehaald. In de maand april is het zwembad nog veel te koud.

Aan de receptie is men zeer vriendelijk en gedienstig.

Fijn vertoeven in een proper appartementje

Jonas Geron
1-8-2014

Een tof appartementje, net buiten het toeristisch centrum. Alles dichtbij, maar jammer dat het gebouw gelegen is aan de hoofdweg van Salou. Er rijden veel ambulances op en af (24/24) waardoor soms de nachtrust wel verstoord wordt. Bij aankomst was het appartementje brandschoon, dus niets over op te merken. Enkel het bed was al wat doorgelegen, is aan vervanging toe, maar dit minpuntje weegt toch niet echt op aan de accomodatie die je voor de rest krijgt.. Voor 4 personen misschien wat krap, maar voor een jong gezin met 1 kindje van 3 jaar was het ruim voldoende!

Zeer goede accomodatie

ben
6-1-2014

Zeer goed. Goed gelegen aan de placa Europa. Nette appartementen.

Wel moeilijk draadloos internet vanaf 3e verdieping. Ontbijt stelt niet zoveel voor maar was voor ons voldoende.

Vriendelijk personeel.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Prima appartement

Linda
12-1-2013

Mooi appartement. Afgelopen zomer hier met 5 meiden geweest. Dicht bij de supermakrt en winkeltjes, het strand is een klein stukje lopen maar prima te doen! Het balkon was niet al te groot voor 5 personen. Ook een minpunt zijn de bedden. Wij hadden een appartement voor 5 personen. Dit appartement bevatte 1 tweepersoons bed, 1 bijzet bed en 2 bedden in de vorm van een slaapbank. Toch prima geslapen! Het appartementencomplex was vrij rustig en dus ook altijd plek in het zwembad. Schone indruk maar de handdoeken en de bedden mochten naar onze mening wel wat vaker verschoond worden. Een super vakantie gehad in Salou!

Super!

Marell
26-10-2012

Wij zijn met 7 meiden geweest. Onze vakantie was echt super leuk! Zeker voor herhaling vatbaar.

Een mooi ruim appartement en gezellige buren.

Goed ingericht, keuken veel gebruikt en erg ruim balkon! Hier waren we bijna altijd te vinden als we binnen waren. Zwembad prima, vaak in de zon.

Wat ons wel tegenviel was het personeel van het appartement.

De regels waren niet duidelijk, je mag bijv maar met 4man op het balkon. Ze vonden dat wij een 'party' hadden gehouden terwijl dit nooit is gebeurd?

Vervolgens kwam een vrouw van de reisleiding ons vertellen dat dit onze 1e waarschuwing was en onze borg zou worden ingehouden bij de volgende waarschuwing.

Nou bleek bij vertrek echter dat de borg alsnog werd ingehouden, ondanks dat we niet nog een waarschuwing hadden gekregen.

Na een lange discussie (half uur) is het ons alsnog gelukt om de borg terug te krijgen. Man van security was niet sociaal..

Onze tip is dan ook: of duidelijkere regels vooraf, of geen jongeren meer in dat appartement.

kleinschalig en erg prettig appartement

Fam Brink
6-8-2012

Hebben de afgelopen 14 nachten een prima verblijf gehad in dit appartement.

Alles wat je nodig hebt is er, en anders kun je er om vragen.

3 keer per week schone handoeken en wekelijks schone lakens en schoonmaak van de kamer.

Vriendelijk personeel en behulpzaam.

Via touroperator gegaan, klasse geregeld

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Goed gesitueerd hotel/appartement

Fam. Vreenegoor
27-5-2011

Prima hotel/appartement. De inrichting is echter minimaal. Kale muren, minimale keuken atributen, b.v. alleen 4 waterglazen, geen koffiezetapparaat. Bij aankomst moest de koelkast nog aangesloten worden, de magnetron was stuk, op verzoek moest de verschoning van bed na acht dagen nog plaatsvinden. Ook de verwisseling van de handdoeken mag wel wat vaker dan 1 maal per week. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam en de "klachten" werden binnen een mum van tijd verholpen. Het heeft meer een hotelfunctie dan appartement. Een bezoek aan Reus is zeker aan te bevelen.

Geweldig

roos
29-3-2011

De ligging is echt perfect, alles kun je op loopafstand bereiken. Wij hadden logies met ontbijt geboekt. Maar dat is geen aanrader het ontbijt stelt niks voor. Je krijgt één croissant en een glas drinken. De kamers zijn netjes, alleen wel weinig handdoeken voor vier meiden. Dus wij hebben s'avonds laat handdoeken gepakt van de kar die altijd op de gang staat.