Zoover

8,6

Heel goed

Roel
27-6-2019

Mooi hotel met een prachtig zwembad en grote vlonder, ligt direct aan zee. Fantastisch uitzicht. Ligbedden gratis en tevens fijne hangmatten.

Met een trapje naar beneden lekker in de zee zwemmen. Engels ontbijt, zeer uitgebreid en erg goed. Fijn en aardig personeel. Het was er lekker rustig, geen massaal gedoe. Het noordelijke deel van Cyprus is vrij onbekend en dus ook mooi. Wij gaan hier zeker weer naar toe.

Gereisd Met partner in juni 2019

Gewoon heerlijk!

Sylvia/Henri Tenret-Rozendaal
28-5-2019

Hotel Mayolia is een mooi hotel met hier en daar iets van vergane glorie. Alles is echter heel schoon en het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Het ontbijt is gewoon goed met verse producten en mogelijkheid om omelet of flensjes ala minute te laten bereiden. De koffie is verrassend lekker! De kamers zijn klein maar met goede bedden, een koelkastje en een kleine badkamer heerlijk krachtige douche. Wij hadden spijt dat we maar een week hadden geboekt! Volgend jaar zeker terug!

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastisch, hopelijk volgend jaar weer!!

Aes
14-1-2019

Mooi land en leuk hotel, alles spot goedkoop en leuke uitstapjes kunnen.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Heerlijk

Yvonne
21-10-2018

Heerlijke plek om tot rust te komen. Zeer vriendelijk personeel en de kamer werd dagelijks schoongemaakt. De omgeving is goed te verkennen middels openbaar vervoer of huur auto. Mooi dat t toerisme nog in de kinderschoenen staat.

Vergeet niet de massage door Hoessien, the best ever!!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Zeker een reden om terug te komen!

Anita
25-9-2018

Het hotel is uitstekend wanneer je op zoek bent naar rust. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Je hebt een eurostekker nodig en dat was vooraf niet kenbaar gemaakt. Wij vonden het ontbijt goed maar weinig afwisseling. De cappuccino en overige koffie uit automaat was verre van lekker.

Gereisd Met partner in september 2018

Om nooit te vergeten

Loes de Ruiter
5-9-2018

Het was echt geweldig. Het was nog beter op bestemming als op de plaatjes. Wij hebben er echt genoten. Het ontbijt is perfect avondeten raad ik aan om buiten het hotel te doen. Goedkoop en lekker!

Gereisd Met partner in augustus 2018

fantastisch

Marjo en Birgit
9-5-2018

Prachtig hotel, naast, vlak aan zee, met prachtig uitzicht.

Het hotel is ruim en mooi ingericht, met marmeren vloer en de kamers zijn modern en heel schoon. Er is een heerlijk groot fris schoon zwembad met uitzicht op de zee.

Iedere ochtend uitgebreid ontbijten met prachtig uitzicht aan zee.

Ontbijt is zeer gevarieerd en superverse lokale producten.

Het personeel is altijd zeer behulpzaam, erg vriendelijk vooral de jongens die er bedienen. Ook aan het zwembad word je heel goed geholpen door een heel beleefde behulpzame jongen Tarik.

Om hotel heen zijn vele goede, zeer betaalbare restaurantjes op loopafstand.

In hotel kunnen excursies geboekt worden, maar met het plaatselijke busje, die stopt voor hotel om de 10 minuten kun je ook overal zelfstandig komen. Noord Cyprus is heel relax, en de mensen zijn erg vriendelijk.

De natuur is prachtig en mooie strandjes en je kunt er vreselijk lekker eten.

Cyprus volgend jaar weer. Top hotel

Gereisd Met vrienden in april 2018

fantastisch

roelie
4-10-2017

Schoon hotel,ontbijt is uitgebreid en erg lekker iedere dag schone handdoeken restaurants is op loopafstand

Gereisd Met partner in september 2017

Relax vakantie

Lisa
18-7-2017

Prima hotel, erg vriendelijk personeel!

Wat betreft het eten zou ik naar het naast gelegen restaurant Blue Song gaan, veel goedkoper en veel beter eten. Wij hebben er elke avond gegeten met een prachtige zonsondergang op de achtergrond. Over het ontbijt had ik veel positiefs gelezen waardoor ik met hoge verwachten ging, helaas zijn deze niet waar gemaakt. Qua winkels is er in de buurt niet veel tot niets. Met een busje kun je wel voor weinig geld naar Kyrenia, waar veel goeds over gezegd wordt vanwege de mooiheid, maar voor winkels en restaurantjes zou ik hier niet heen gaan. Vooral neppe designer winkels. Wij gingen vooral om 8 dagen te relaxen en daar is het meer dan perfect voor. Als je actie wil ondernemen en/of met kinderen bent, zou ik hier niet voor kiezen. De kamer is prima alleen hadden we maar 1 stopcontact wat wat lastig was. Wifi kost 12 euro (voor 1 persoon!) voor 1 week en je moet constant opnieuw inloggen met een meterslange code, maar het was vakantie dus tijd zat :)

Prachtig hotel met heerlijk ontbijt

margreeth
1-7-2017

Dit hotel heeft hele mooie kamer in het hoofdgebouw, de kamers bij het zwembad hebben nogal last van slechte ventilatie in de badkamers en de gevolgen daarvan...Wij hadden een 3 persoonskamer die ook echt 3 persoons was. Ruim, schoon, airco en erg nerjes. Het ontbijt is heerlijk, over half pension hoorde ik klachten. Wij aten vooral bij de naastgelegen Blue Song, heerlijk en vriendelijk. Het zwemdag is goed en netjes. Met een trapje kan je de zee in. Duikbril mee, genoeg visjes te zien. Er is ook een duikschool in het hotel. Met de busjes ben je voor 5,5 Lira n Kyrenia, super service! Wij boekten via touroperator, hele nette service. Ook het personeel van de receptie is vriendelijk en behulpzaam. Wifi apart bijkopen, 12 euro per code. Ik moest heel vaak opnieuw inloggen maar tijd zat,,,,vakantie!