Zoover

Hotel Christiania & Wellness

Hotelstersterster
8,9

• Ligging t.o.v. pistes8,3

Mooi hotel!! Diner is super geregeld

Mandy
14-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zijn hier 3 dagen geweest, prima gehad!! Service is prima. Diner is top!! Mooie plek voor wandelaars

Gereisd Met partner in juli 2016

Perfect hotel! Vriendelijk bediening en goed eten.

Leo Lucassen
5-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een leuk familiehotel met een enthousiaste gastvrouw. Het eten is bijzonder goed en het is een gezellig hotel en goede uitvalbasis voor prachtige wandelingen.

Bij minder goed weer is de spa een prima alternatief (maar gelukkig niet nodig gehad). Prima (gratis) busverbindingen met omliggende plaatsjes en 's zomers vrij gebruik van kabelbanen. Super! Nu voor de derde keer geweest maar zeker niet voor de laatste keer!!

Geweldig hotel

Familie Pastor
5-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alleen maar goede recensies gelezen en het klopt allemaal. Het eten wordt hier met liefde bereid, zowel ontbijt met heerlijke kazen, hammen, vers fruit en overheerlijk brood als het 5 gangen diner. Elke dag weer genieten.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2016

CB
13-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben heerlijk genoten van de zeer gastvrije en vriendelijke mensen. Prachtig gebied en heerlijk eten.

Hoewel geen keuzemenu hebben wij uitstekend gegeten en werd bij het hoofdgerecht steeds extra opgeschept indien gewenst. Wij komen terug!

Gereisd Met partner in januari 2015

Prettig hotel

Rita
14-10-2014

Fijn hotel met vriendelijk personeel. Eten is prima, ook het ontbijt (heerlijk brood). Kamers ietwat gedateerd, onze kamer was zeer ruim. Het was er netjes en schoon.

Nieuwe spa met een heerlijke jacuzzi.

Gereisd Met partner in september 2014

omschrijving verblijf

meneer Voois
5-10-2014

ontbijt: ietwat karig

diner: geen keuzemenu, maar wat geserveerd wordt is uitstekend en men komt altijd langs om een tweede keer op te scheppen.

Kamers en douche/wc zijn gedateerd en erg klein.

Gereisd Met partner in september 2014

een aanrader

pmm duursma
22-9-2013

Zeer tevreden over eten,schone kamers en vriendelijke familie.Zeker voor herhaling vatbaar:nog genoeg te wandelen en dankzij gratis openbaar vervoer(en kabelbanen)konden we de auto de hele week laten staan

Gereisd Met partner in augustus 2013

Wat een heerlijk vakantiehotel !

Leo van Haaften
24-7-2013

Keurig gerenoveerd hotel, mooi ingerichte kamers met balcon.

Ligging prachtig voor wandelingen of autotours.

Het hotel wordt gerund door vader, moeder en dochter.Zeer vriendelijk en dochter heeft de dagelijkse leiding en doet dat voortreffelijk.

Uitstekend ontbijtbuffet en diner (5 gangen) wordt sfeervol opgediend. Tevens komt men nog langs om indien men dat wenst, voor extra vlees of groenten.

Van de prachtige wellness hebben wij goed gebruik gemaakt. Badjassen en badslippers zijn op de kamer aanwezig.

Als service ontvangt men in de zomermaanden een pas om gratis van alle kabelbanen gebruik te maken en tevens alle bussen in het Saasdal.

Kort samengevat, een heerlijk hotel, lieve en vriendelijke eigenaren, heerlijk eten en een prachtige omgeving.

Wij komen hier beslist terug!!

prima hotel

Gerda en reisgenoten
12-5-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel ligt ca. 5 minuten lopen van de skibushalte, met de bus ben je in ca. 10 minuten in Saas Grund en ca. 15 minuten in Saas Fee. Skigebied van Saas Almagell zelf is klein maar fijn! En bij voldoende sneeuw kun je terugskiën naar het hotel. Wij zijn vanuit Saas Fee via het bospad teruggeksied naar Saas Almagell, ook leuk om te doen, wel even klunen....

Het ontbijt en diner is zeer de moeite waard, de eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij zijn van zondag tot zondag geweest en dat is erg prettig ivm de drukte op de wegen. De 1-persoonskamers zijn zeer ruim!!

Fijn hotel, erg vriendelijke mensen

Frans
23-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geskied in februari 2013. Hotel ligt 200m van de eerste lift waarmee het volledige (beperkte) ski-gebied van Saas Almalgell te bereiken is.

Erg vriendelijke, behulpzame mensen.

Goed ontbijtbuffet en werkelijk élke dag een fantastisch, gevarieerd 4 of 5 gangen diner; écht geweldig. Aan kinderen worden kleinere porties gegeven, erg goed.

Gewoon gratis wifi.

Bij voldoende sneeuw (volgens mij altijd wel in februari/maart) skiën tot aan de hoteldeur.

Saas Fee en Saas Grund zijn lopend in een uurtje te bereiken.

Saas Almalgell heeft een beperkt ski-gebied maar wachttijden bij de lift zijn er zelfs in de crocusvakantie niet.

Gewoon boeken van zondag tot zondag is mogelijk, dus geen files onderweg.

We hebben geen gebruik gemaakt van de spa- en fitnessmogelijkheden (niet gratis voor volwassenen).

Parkeren voor de deur.