Zoover

7,6

Relaxe, one love, geweldig

Fam Broersma,
13-4-2019

We hebben hier met onze familie een super vakantie gehad! (2 50+ en 2 30+). Best huiverig vertrokken na de slechte recensies de laatste tijd. Maar ik herken deze echt niet. 14 dagen geweldig gegeten, een geweldig entertainment team die ons zelfs kwamen uitzwaaien. Schone kamers en sanitair en gezellig personeel! Als ik dan een minpuntje moet benoemen is het de poolbar. Die kan er na een aantal regenbuien wat vies uitzien. Maar op heldere dagen niets aan de hand.

We gaan zeker nog eens terug! Mensen die klagen over dit Riu hotel moeten wellicht gewoon meer betalen voor een palace. Van de clubhotels in the Caribean staat deze wel in de top van ons lijstje.

Gereisd met vrienden in april 2019

Klein stukje paradijs op aarde.

Simone Ruijsch,
9-4-2019

Mensen waren erg vriendelijk. Alles zag er netjes en verzorgd uit. Niet geheel onbelangrijk maar ook schoon! Het is een klein stukje paradijs op aarde.

Gereisd met partner in mei 2018

Voor ons geen rui negril meer

Net,
11-1-2019

Het net niet hotel zo zou ik het het omschrijven . De ligging aan het strand is mooi maar buiten het resort is niks te beleven . Animatie is echt niet meer van deze tijd ze doen zomaar wat en het vermaakt is zo slecht dat je er bijna om zou gaan lachen . Eten was zeer matig veel te veel van alles maar erg weinig dingen die echt lekker waren jammer . Het eten in het steakhouse was wel lekker maar wil je daar kunnen eten dan moet je echt om 19.00 in de rij gaan straan anders heb je pech . De kamers zijn op zich netjes het bed vonden wij goed . Er zijn alleen geen liften in het complex voor ons geen probleem maar voor iemand die moeilijk ter been is wel . De kamer werd goed schoongemaakt daartegen zijn de toiletten in het resort ronduit smerig . En er werken mensen genoeg maar het ontbreekt aan leiding het is net de animatie ze doen zo maar wat . In het zwembad waar de bar is zou ik wegblijven best gezellig maar niet echt schoon .

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Overweeg je locatie en RIU Negril keuze

Ireen Vossen,
4-11-2018

Riu Negril is goed maar lang geen 4.5 ster. Naar ons gevoel eerder 3 sterren.

Animatie is chaotisch en doen, wat en wanneer ze zelf willen, ze noemen dit flexibel. Overdag worden de activiteiten meestal aangegeven, maar het blijft verrassend. Dan heb je in 1 keer een lekkere lunch op het strand (waar je bij toeval bij uitkomt), of een foam-pool party, de week erna op de zelfde dag gebeurt er niets.

'savonds speelt er soms een vreselijke band, die dringend een soundmixer nodig heeft.

Schoonmaak was niet zoals we van RIU gewend zijn, vooral de badkamer kan schoner, soms werden alleen de handdoeken vervangen.

Locatie Bloody Bay beach is afgelegen maar goed, wel met veel zeewier, zoek je paadje erom heen. Ter hoogte van de massages is een goede plek. Pas op in het zeewier zitten zee-egels!

Relaxpool bij gebouw 2 is een plus in het regenseizoen. Helaas wisten we niet dat in Augustus regenseizoen was, RIU Negril had elke middag vanaf +/-13

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijk, ontspannen vakantie op prachtig resort.

Jolanda,
18-9-2018

Super mooi gesitueerd resort!

Een paar stappen van het strand verwijderd. Zwembaden hebben wel wat renovatie nodig.

Er zijn vier verschillende thema restaurants waar je zonder reservering terecht kunt. Top is het personeel. Kamermeisje, tuinman, serveerster, barman, entertainer of receptioniste....het maakt niet uit. Iedereen is vriendelijk en belangstellend.

Gereisd met partner in september 2018

Nooit meer

Mieke,
14-6-2018

Druk, te weinig schaduwrijke plekjes op strand , oude ligbedden , geen parasols.

Vanaf ochtendgloren lopen mensen met hun drink(collecte)bus rond , om maar geen druppel bier te hoeven missen.

Geen 3 sterren waard.

Eetzaal was grote vreetschuur met slechte akoestiek waardoor je ziek werd van kabaal.

Zag er in laatste gebouw vies uit met veel vuil achter verbindingsdeur kamer en kamer rook naar schimmel.

Al met al geen fijn hotel om tot rust te komen en zeker geen aanrader.

Gereisd met partner in februari 2018

Top vakantie

Katja brands,
10-2-2018

Wat een super hotel! Heerlijk eten, leuk

Vermaak. Alles all in en kamers zijn mooi en Lux. prachtig land en heerlijke temperatuur. Als het regent blijf je gewoon buiten lopen. Niet verwacht dat het zo’n mooi land met cultuur was. Bezoek aan bon Marley is een pre... excursies zijn wle prijzig maar wordt daar goed besteed .

Gereisd met partner in oktober 2017

Heerlijk ruim opgezet all-inclusive resort

nico bijl,
13-11-2017

Riu Negril is een aanrader! Zeer goed eten, ruim van opzet, en je kunt rust vinden in blok 3 en 4. Wil je centraler en wat meer levendigheid om je heen, boek dan voor blok 1 of 2. Superfijn personeel, leuk animatieteam en natuurlij de zingende bartender Paul, die heerlijke cocktails maakt. Wij gaan zeker terug! Yahman!

Gereisd met partner in oktober 2017

Geweldig hotel

Liesbeth,
5-8-2017

Een geweldig leuk hotel, net gerenoveerd, mooie kamer, leuke animatie en goede restaurants.

De zwembaden zijn niet extreem groot, maar wel een geweldig langgerekt strand. Een nadeel is de bar in t zwembad; Canadezen noemen dit niet voor niets de 'pee-bar'. Er is overigens nog een zwembad waar gelukkig geen bar is.

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

Yah-man

Henk en Mieke,
1-7-2017

Groot en mooi resort direct aan het mooie strand. Als je niet in gebouw 1 zit is het geregeld een flinke wandeling naar de restaurants. Strand niet, is voor elk gebouw vlakbij.

Resort ligt wel een flink eind buiten Negril, maar als je niet wilt, hoef je het resort niet af. Meer dan genoeg te doen.

Heerlijk resort met een mooi groot eigen strand voor de deur. Bedjes zijn ruim aanwezig.

Parasols zijn alleen aanwezig bij de zwembaden en op het strand schaduw door palmen etc genoeg aanwezig.

Kamers zijn groot en netjes gemeubileerd. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en de minibar wordt om de dag aangevuld.

Animatieteam is voortreffelijk!! Als je wilt is er de hele dag door iets te doen en iedere avond is er wel live muziek of een optreden! Echt helemaal super!!

Aantal tafeltjes/zitplaatsen rondom de live muziek is wel wat aan de krappe kant, maar verder nog mogelijkheden genoeg. Ga ook naar bar in de lobby en geniet van de zingende barman!

Excursies zijn er ook genoeg, alleen hangt hier een belachelijk hoog prijskaartje aan!

WiFi is op het gehele resort gratis voor 2 apparaten. Wil je meer dan moet je flink bijbetalen. Wel heb je echt overal bereik.

Er zijn diverse restaurants aanwezig waarbij nergens gereserveerd hoeft te worden! Afhankelijk van tijdstip is het soms even wachten. Eten is goed en keus genoeg voor iedereen. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar gewoon netjes. Drankjes zijn er in overvloed en het zijn niet altijd de A-merken, maar cocktails genoeg!

Ook lekker is het kledingadvies, gewoon casual!! Dus voor de mannen geen lange broek (op 1 restaurant na)!!

Ook is het mogelijk om lekker uitgebreid buiten op het terras te ontbijten of te dineren.

Personeel is echt super en zeer vriendelijk!! Maakt niet uit wat de functie is, iedereen is zeer behulpzaam en echt super vriendelijk!

Ook is er een fitnessruimte met veel spullen op een klein oppervlak, maar als je iets wilt doen dan kan het!

Wel storend is het gedrag van diverse verkopers van drugs! Deze verkopers blijven aan de rand van het strand de gehele dag staan en vragen/roepen constant of je drugs wilt kopen.

Wel een beetje raar dat dit door het hotel gedoogd wordt! De bewakers staan erbij en kijken alleen maar!

Op de dag van vertrek gewoon gebruik kunnen maken van de all-in! Dit is hartstikke netjes en maak je vaak genoeg anders mee. Al met al hebben we een supervakantie gehad met de juiste prijs-kwaliteits verhouding!

Voor ons in elk geval voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met partner in juni 2017